vauvalla silmässä hiuksi
Ollut jo viikon verran eikä tule pois. Näkyy vasemmassa silmässä keskellä ja välillä häviää alaluomen alle. Ei kuitenkaan näytä että olisi haittaa vauvalle, mutta onko tuollainen vaarallista ellei sitä poisteta?
Yrittänyt aamu pesujen yhteydessä laittaa vettä hieman enemmän tuohon silmään että lähtisi liikkeelle.. kauheaa kun itse muistan ainakin miltä tuntuu hiuksi silmässä eikä se todellakaan ole kivaa.
Kommentit (13)
Itse en tuohon ala kun vauva liikuttaa päätään niin mielettömästi että tökkään vielä vahingossa.
ap
se on HIUS! etkö osaa suomea?
Tätä juuri odotinkin milloin joku sanoo tästä asiasta. On se niin pilkun nussimista nykyään.
Eikö ärsytäkin? HIUKSI HIUKSI HIUKSI HIUKSI
-ap
se on HIUS! etkö osaa suomea?
Tätä juuri odotinkin milloin joku sanoo tästä asiasta. On se niin pilkun nussimista nykyään. Eikö ärsytäkin? HIUKSI HIUKSI HIUKSI HIUKSI -ap
et sit neuvoa oottanutkaan miten sen sais pois?
Tottakai odotin neuvoa kannattaako se poistaa vai tuleeko itse sieltä pois mutta odotin myös kuka mainitsee minun kirjoitusvirheestäni.
Onko täällä näin vajaata porukkaa :D
-ap
Et vaan tiennyt, että perusmuoto on hius. Nyt yrität selitellä tyhmyyttäsi.
Et vaan tiennyt, että perusmuoto on hius. Nyt yrität selitellä tyhmyyttäsi.
Huomasin tuon heti lähetyksen jälkeen mutta en viitsinyt alkaa korjailla virhettä tietäen että kohta joku alkaa naputtamaan asiasta.
ap
tuo hiuksi. Niin minun kaksivuotiaanikin sanoo.
tuo hiuksi. Niin minun kaksivuotiaanikin sanoo.
jota häiritsee mielettömästi tuo hiuksi aloituksessa. Hanki elämä!
Mitä tarkoitat vajaalla tässä tilanteessa?
Venytä alaluomea ja sipaise pumpulipuikolla hiuksi elikkä hius pois. Vauva ei varmaan tykkää, mutta parempi hetki kiukkua kuin silmätulehdus.