Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisin Jukan kirkuen, en ikinä Artoa ;)

Vierailija
02.04.2010 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei Arto ole käyttäytynyt omituisesti???

Vierailija
2/24 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvä näin. Toivottavasti Tea tajuaa olla valitsematta kumpaakaan. Maailma kun ei ole kahden tahvon varassa. =) Onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on käyttäytynyt täysin normaalin suomalaisen miehen tavoin, eilenkin kiitteli, että välit Jukkaan ovat erittäin hyvät. Olemme kuulleet Tean suusta, että Arto on mustasukkainen ja kiukkuinen, samoin Arton kilpailija Jukka on väittänyt Arton pipon olean kireällä.

Eilen ihmettelin aivan samoin kuin Artokin, miksi Tea ei päästänyt Artoa ollenkaan ratsastamaan, kun tämä kerran on kokenut ratsastaja ja pitää siitä.

Vierailija
4/24 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka- omahyväinen, itsekäs, ilkeä valehtelija. Puhuu seläntakana pahaa, ja kiusaa toista tarkoituksella.

Arto- todella rakastunut Teaan ja käyttäytyy rakastuneen miehen tavoin. Kukapa ei tuossa tilanteessa olisi pinna tiukalla, kun rakastetun kimpussa häärii toinenkin ukko, ja kun Tea selvästi ärsyttää Artoa joko tahallaan tai tahattomasti olemalla "erittäin hyvä ystävä" Jukan kanssa. Arto on luotettavan oloinen, jämy kaveri, joka vain sanoo, niinkuin asiat ovat.

Vierailija
5/24 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo huomannut sen Arton käytöksessä kamalan outoa. Lähinnä vain Jukka ja Tea on puheissaan tuoneet sellaista esiin. Luotan omiin silmiini, en muiden puheisiin.

Tulee sekin mieleen, että joku saattaa hieman provosoida Arton käytöstä tarkoituksella. Esim. Jukka kun vetäs sen karaokekappaleen "sitä saa mitä tilaa" niin oliko se ihan sattumaa vai jotain muuta...

minun näkemäni mukaan normaalisti ja avoimesti näyttää pahan olonsa. Jukka sen sijaan takanapäin touhuaa kaikennäköistä. Minun silmiini ikävän sorttinen kiilusilmä, joka osaa manipulaation. Tuo jonkun heittämä narsisti nimitys sopii häneen paremmin kuin Artoon. Onhan Jukka saanut jo näin monta puolestapuhujaa, av-mammat ovat ihan lääpällään tähän Jukkaan. Osaa esittää, Arto taas ei osaa esittää, ei oikein ymmärrä että onkin joutunut jonkinmoisen pelin uhriksi.

Sittemmin on alkanut vaikuttaa Arto jo rasittavalta äkäpussilta.

Arto näyttää pahan olonsa - todellakin - mutta toisaalta puhuu kameroilla päinvastaista! Se minua itseäni kummastuttaa kaikkein eniten. Kun nähdään, kuinka Tea opastaa miehiä laittamaan aidantolppia ja Arto äksyilee tilanteessa, hetken kuluttua hän kertoo itse kameralle, että "joo, on muuten tosi rentoa jukan kaa, Tea vaan tiuskii kummallisesti. Meillä etelä-suomessa on tapana tehdä nää asiat rennosti ja huumorilla, mutta Tea oli niin nohevana siinä". Siis mitäh!? Arton rentous oli aidanseiväs-luokkaa ja mieliala pahasti pakkasen puolella.

Eikä ollut ainoa tämä kyseinen tilanne.

Alussa mullakin riitti ymmärrystä pieneen ärtymykseen, mutta kun meno on pahentunut koko viikon ajan, en enää kykene ymmärtämään. Varsinkaan noiden "Tea on kiukkuinen, minä olen rento ja hyväntuulinen" -kummallisuuksien jälkeen.

Vierailija
6/24 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto on ällöttävä.

Vierailija
7/24 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ottaisi takaisin. Liian tyhmä. Ihan jees noin ystävänä.

Ainoa Jukka, joka tulee mieleen, on ala-asteajoilta, eikä ollut ainakaan yhtään fiksumpi tapaus.

Vierailija
8/24 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasukkasuus kun vielä pahenee ajan kanssa, tulee väkivaltaa jne. ei hyvä. alistetaan naista.

Vierailija
9/24 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän iltasen jakson perusteella kyllä minäkin valitsisin Jukan.

Jos ihminen ei pysty peittämään raivokasta mustasukkaisuutta edes tv-ohjelman kuvauksissa, kuinka käy kun kameroita ei ole paikalla? Sairasta, sanon minä.

Vierailija
10/24 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka on MIES! Ja niin hot-hot-hot.. ;)

Vierailija
11/24 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä tilannekomiikkaa oli siinä sen valitsemassa biisissä.

Pelkään vaan että Tea ottaa sen urpon :(

Vierailija
12/24 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa katseltiin sohvalla että aika "erikoisen" oloinen jätkä on kyseessä, jauhoi kuinka kaikki on niin hyvin mennyt ja meno on rento. Ja muut kertoivat äijän rehanneen naama punaisena ja istuneen kireänä. Ja näkihän sen kireyden sokeakin: siinä kun karaoke soi (okei, Jukka veti selvästi pottuilumielellä mutta ihan aiheesta) niin Artolla savu nousi korvista. Ilme oli joka haastattelussa todella outo ja pelottava. Surullinen olo tuli Tean puolesta, tuo Arto oli niin stereotyyppi miehestä joka kieltää naisensa ruokakaupassa käynnitkin kun nainen tiirailee siellä vieraita miehiä ja yrittää iskeä niitä SEISOMALLA VIERESSÄ. Voi helvetti mikä pelle!

Vierailija
13/24 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen isä, joka on eronnut? Tulee kyllä mieleen kaikenlaisa ikävää. Ei hyvän perheenisän tekosilta vaikuta erota viiden lapsen äidistä.

Jukka vaikuttaa öklöttävän itserakkaalta, naistennaurattajalta. Viimeinen pisara oli se imelästi vedetty karaoke. Hyi!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
14/24 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se jossakin haastattelussa kertoi että on ennenkin joutunut ottamaan vastuuta ja tekemään kotona kaikennäköisiä hommia.

Kertoi vielä että hänelle lapset on kaikki kaikessa ja haluaa panostaa heihin.

lapsen isä, joka on eronnut? Tulee kyllä mieleen kaikenlaisa ikävää. Ei hyvän perheenisän tekosilta vaikuta erota viiden lapsen äidistä. Jukka vaikuttaa öklöttävän itserakkaalta, naistennaurattajalta. Viimeinen pisara oli se imelästi vedetty karaoke. Hyi!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
15/24 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olla silti ihan hyviä ihmisiä. Mitä jos vaimo vaikka jätti? Sitä paitsi Jukan lapsista ainakin osa on kuulemma jo aikuisia.....

Vierailija
16/24 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menestyksestään. Eipä kai se niin varmaa ole, että Tea ottaa kumpaakaan...

Vierailija
17/24 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos on jo teinistä asti seukkaillut saman kanssa.

Eros mun vanhemmatkin viiskymppisinä, eikä todella ollut mitään pettämisiä tai muuta perhehelvettiä.. Ei se ero niin ihmeellinen juttu ole.

Vierailija
18/24 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tosiaan edes tv-ohjelman kuvauksissa yhtä viikkoa pysty hillitsemään itseään niin ei hyvää lupaa tuollainen!

Vierailija
19/24 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siltä se minustakin on alkanut tuntua, että Jukan ottaisin aika helposti, mutta Artoa en kuuna päivänä.

Jos tuossa vaiheessa on tuollaisia ongelmia, jo se kertoo, että suhteesta tulisi yhtä tuskaa.

Nuo Arton haastattelut kyllä pistivät hieromaan korvia ja silmiä, joissa se väitti kirkkain silmin mustan valkoiseksi ja kaiken päinvastaiseksi, kuin mitä kamerat ko. tilanteistakin näyttivät. Ja on Tea kipakka, tiuskiva ja ties mitä, hän itse vallan rento :DD

Ikävä kyllä sairaalloiselle narsismille on tyypillistä tuollainen oman käytöksen heijastaminen toisiin. Todella huonoja merkkejä toisin sanoen.

Vierailija
20/24 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä sairaalloiselle narsismille on tyypillistä tuollainen oman käytöksen heijastaminen toisiin. Todella huonoja merkkejä toisin sanoen.

mutta en kehdannut kirjoittaa kun täällä aina haukutaan lyttyyn kun mainitseekin SEN SANAN... Tuli vaan niin mieleen eräs entinen läheinen ihminen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi