Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avautumista miehen sukulaisista

Vierailija
02.04.2010 |

Voi ..kele sentään että pännii! Miehelläni on iso suku, paljon sukulaisia siis, joiden kanssa mieheni ei juurikaan pidä yhteyttä lähipiiriä lukuunottamatta. Suvulla on kuitenkin aivan käsittämätön tapa käyttäytyä, kun tiedossa on juhlat. Tämä on ilmennyt joka ikisissä meidän juhlissa, ja nyt kun on nuorimmaisen ristiäiset tulossa, niin eiköhän taaskin!

Emmme yleensäkään järjestä mitään isoja juhlia juhlapäivisin. Kun rupesimme suunnittelemaan nuorimmaisen ristiäisiä päätimme, että kutsumme ainoastaan kummit ja ihan lähimmät sukulaiset: molempien vanhemmat sekä siskoni ja mieheni veljen. Noh, olisihan se pitänyt arvata, ettei onnistu. Kun kutsut oli toimitettu perille, anoppi soitti ja ILMOITTI, että hän ottaa myös siskonsa (mieheni tädin) mukaan juhliin, kun se niin kovasti tykkää lapsista, mutta ei saa omia lapsenlapsia. Helvetti.

Seuraavaksi soittaa miehen veli, että koskeeko kutsu myös hänen poikaansa. Poika on jo päälle parikymppinen eikä ole asunut isänsä kotona vuosiin. On tulossa nyt kuitenkin vaikkei häntä kutsussa mainittu. Helvetin helvetti.

No seuraava vaihe oli se, että koska veljenpoika tulee, niin täytyyhän sen tyttökaverinkin tulla! Helvetin perkele!

En ymmärrä lukeeko näissä meidän kutsuissa jollain salakielellä, että tuokaa kaikki kumminkaimatkin mukananne, vai mikä hitto tässä on vialla??! Meidän pieniin ja intiimeihin ristiäisiin on nyt tulossa miehen täti, jota ei olla tavattu moneen vuoteen + miehen veljenpoika tyttökavereineen, joita ei myöskään olla juurikaan tavattu, koska pariskunta asuu opintojensa takia kokonaan toisella paikkakunnalla. Tyttökaveria ei olla itse asiassa ikinä edes nähty. Odottelen vaan kenet se täti vielä ottaa seurakseen :/ Ja nämä kuokkavieraat tulevat ihan häpeämättä, vaikka kutsuja on milloin kukakin. Minulle ei ainakana tulisi mieleenkään mennä johonkin juhliin varmistamatta itse juhlaparilta tai henkilöltä, että koskeeko kutsu tosiaan minuakin.

Mieheni on sanonut jo pariin kertaan sukulaisilleen, että olemme kutsuneet vain ihan lähipiirin eikä tänne meidän kotiin edes mahdu mitään isoa porukkaa. Ei mitään vaikutusta. Minun puoleltani tulee ainoastaan vanhempani ja siskoni eli 3 ihmistä. Miehen puolelta on tulossa tällä hetkellä tuplasti enemmän. Ja lisäksi joku taas vetää herneen nenään, että miksei häntä kutsuttu kun tuo ja tuokin kutsuttiin. Voihan venäjä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi