Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asiaa 50-vuotisjuhlilla edes pitäisi juhlia?

Vierailija
02.04.2010 |

Sekö on juhlan aihe, että on vuosi vuodelta vaan vanhempi, raihnaisempi ja ryppyisempi?

Vai sitäkö juhlitaan, että on onnistunut säilymään hengissä jo puoli vuosisataa? Ettei ole kuollut vaikka sydän- ja verisuonitauteihin, syöpään, aivoverenvuotoon, tehnyt itsaria tai joutunut johonkin onnettomuuteen missä lähtee henki?

Sitäpaitsi on ihan epäreilua muutenkin, että sen joka täyttää vuosia, pitäisi maksaa juhlat ja kestitä kaikenmaailman porukat. Järkeenkäyvämpää olisi, että muut järkkäisivät kaiken eikä sen synttärikaman tarttis tehdä mitään.

Paitsi olla vaan, mässätä, kiskoa drinkkejä ja lojua jossain divaanilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 50-v.

Vierailija
2/6 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma vika, jos ap:n aurinkoinen olemus ei ole saanut lähipiiriä vakuuttumaan siitä, että hänelle kannattaa järjestää messevät pirskeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaassa tapauksessa vielä et ehdi jutella kenenkään kanssa, huushollaat tukka putkella koko pippaloiden ajan, vieraat juttelevat keskenään ja samalla itse heilut ympäriinsä kaatelemassa kahvia kuppeihin.

Jipii, iiiiihanat juhlat.

Vierailija
4/6 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä ole pakko pitää, jos ei välitä. Itse tykkään järjestää kemuja ystävilleni, synttäreillä tai ilman.

Vierailija
5/6 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin nuorempi, me juhlittiin joka ikinen vuosi. Mun parhaat ystävät ovat syntyneet 24.11 ja 27.11. Niitten juhlia juhlittiin aina eri vkonloppuna, seuraavana vkonloppuna juhlittiin itsenäisyyttä, sitten olikin jo pikkujoulut ja joulu oltiin missä oltiin, mutta sitten olikin jo uusi vuosi.

Juhlat ovat ihania !!!

Kyllä mulla, 40 vuotiaalla akalla on varaa kustantaa ystävilleni juhlat, 50 vuotiaana toivottavasti vielä paremmin.

Ja eihän sitä tarvi pitää hienoja bileitä. Jos ajattelee lasten synttäreitä. Olen järjestänyt tosi kivat synttärit 15 lapselle n 50 eurolla.

Jos mä pidän 50 v bileet, ei mun YSTÄVÄT katso kuinka hienoa shampanjaa laseissa on, tai mikä on bändin esiintymispalkkio vaan syynä on juhlat ja tarkoituksena on pitää hauskaa.

Käy huomenna kaupasta hakemassa itsellesi vaikka ilmapallo, niin tajuat että mukavaa voi olla ilman paksua lompakkoa.

Sitä paitsi, ketään en ole ikinä pakottanut juhliin. Mä vaan pidän niin hyviä juhlia, ihmisiä on tullut kutsumattakin.

Vierailija
6/6 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni 50 kuitenkin on jo joutunut hautaamaan ystäviään, siinä vaiheessa sitä osaa jo olla kiitollinen jokaisesta eletystä vuodesta.

Eräs joka on jo menettänyt kaksi nuoruuden ystäväänsä ja todellakin toivoo, että toiset kaksi nämä juhlansa näkevät! (Syöpää sairastavat)

t. nainen 47 v ja jos silloin vielä eletään niin todellakin kiitosjuhlat elämälle pidetään!