Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyttö vai poika?Kuinka monella vatsan muoto kertonut kumpi tulee?

Vierailija
19.01.2009 |

sanotaanhan että suippo maha on pojan ja leveä tytön.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantiolle levenevä maha, takaapäin näki raskauden = tyttö

Edessä oleva maha, takaapäin ei erottanut raskautta=poika

Vierailija
2/18 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kolmatta ja tyttö jälleen vaikka maha on jokaisella kerralla ollut pieni ja kapea:) Kaikki ovat aina povanneet poikia juuri tuon vatsanmuodon perusteella, mutta ei se ainakaan sitä kerro...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa raskaudessa oli leveä masu ja tuli tyttö mutta toisessa oli eteenpäin työntyvä ja tyttö sekin oli. eli en usko enää.

Vierailija
4/18 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näkynyt ollenkaan takaapäin, että olisin raskaana. Ja tuloksena 1 tyttö ja 1 poika.

Vierailija
5/18 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt, miten IHMEESSÄ se sikiön sukupuoli voisi vaikuttaa kohdun muotoon???

Vierailija
6/18 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelenpä minäkin, miksi kukaan enää tuollaiseen soopaan uskoo. Kun odotin kuopusta, viidettä lastamme, niin neuvolassa opiskelijaharjoittelija teki "tutkimusta" vatsojen muodon ja sukupuolen vastaavuudesta. Ja eipä kuulemma mitään korrelaatiota ollut. Mulle piti mahan muodon perusteella tulla poika niin kuin neljä kertaa aikaisemminkin. Yhden kerran sain pojan, neljä kertaa tytön.

Vierailija
7/18 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestani enemman vaikuttaa monesko raskaus (onko paikat venyneet) ja millainen ruumiinrakenne ihmisella on. Mina olen lyhyt, joten mulla vatsa puskee eteenpain eika oikeastaan muualle levia. Nyt on toinen raskaus meneillaan. Eka oli poika (pelkka maha eteenpain) ja nyt epailen tyttoa mutta maha nayttaaaika lailla samanlaiselta. Paitsi etta kasvoi aika paljon nopeemmin kun oli paikat venyneita.

Vierailija
8/18 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jokainen uskoo mihin haluaa!?

ei tarvisi olla heti haukkumassa ääliöksi jos nyt sattuu ajattelemaan jotain masun muodosta...

Vierailija
9/18 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama mahan muoto ja samanlainen viiva mahassa

tuloksena 2 tyttöä ja 2 poikaa

Vierailija
10/18 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tarvitse olla niin tyhmä, että uskoo..

Vierailija
11/18 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli niin raskauden kyllä huomasi takaapäinkin. Toinen oli poika ja vatsa oli vain edessä. Minä olen raskaana ja poika varmaankin tulossa ja ekassa näky selvästi mahasta että on poika kun oli vaan edessä.

Vierailija
12/18 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kuitenkin vaan kaksi vaihtoehtoa niin usein juuri sattumalta leveneville tulee tyttö, jos tuleekin poika niin sit se maha ei yhtäkkiä ollutkaan niin leveä kun tarkkaan miettii!! =)

Vierailija
13/18 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöistä on vatsa levinnyt sivuille ja ollut tosi pieni muutenkin. Pojasta otti eteen (hehee) tosi aikasin ja oli lopussa valtava pallo edessä.

Että mulla ainakin on vatsan muoto kertonut.

Vierailija
14/18 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista on tullut yhtä paljon kiloja, mutta tyttöjä odottaessa kilot ja muodot levis joka puolelle. Poikaa odottaessa maha oli edessä ja kilot myös :) Tuloksena kaksi tyttöä ja yksi poika.

Vierailija
15/18 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyttö on ja yksi poika.

Vierailija
16/18 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suht pienikin vielä, tuloksena poika ja tyttö.

Vierailija
17/18 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juuri päättynyt raskaus ja poikamaha oli. Eteenpäin työntyvä iso pallo.Niin sano myös vanhempi rouvashenkilö hiljaa, kun tarkkaili mahaani:). Ja poika tuli.

Kyllä siinä taitaa olla perää..Ainakin joidenki kohdalla.

Vierailija
18/18 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näkynyt takaapäin vaikka olen tosi hoikka muuten. Iso ja karvainen vauva tuli, mutta tyttö mikä tyttö ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän