Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töihinpaluu lähestyy, mitä hankkia meikkipussiin!

Vierailija
02.04.2010 |

Olen palaamassa asiakaspalvelutyöhin jossa huoliteltu ulkonäkö on must. Kolmen kotonaolovuoden jälkeen meikkipussi on tyhjä. Nollista pitää käytännössä aloittaa. Suositelkaa mulle ei ihan halpiksia mutta ei ihan törkyhintyaisiakaan hyviä ja laadukkaita meikkejä. Mikä perussetti pitäisi löytyä jokaisen työssäkäyvän meikkipussista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinäkin täytyy ihmetellä, että miksi et ole huolehtinut ulkonäöstäsi kotonaolovuosinasi? Luulisi, että edes juhliin olet meikannut.

No, mutta itse asiaan. Itse teen päivitääisen meikin näillä:

Meikkivoide

Peitepuikko

Irtopuuteri

Poskipuna

Kulmakynä

Luomiväri

Kajaali

Ripsentaivuttimet + ripsiväri

(pinsetit)

Aikamoiselta arsenaalilta vaikuttaa, mutta aikaa menee joka aamu vain noin 15 min. Rutiinilla kun menee.

Itse ole 23-vuotias ja käytän mm. Lumenen, Maybelinen ja Rimmelin meikkejä. Hyvää edullista peruskamaa. Jos olet jo yli kolmissakymmenissä kannattaa listaan lisätä varmaan valokynää tai muuta vastaavaa. Niistä voit kysyä myjältä.

Vierailija
2/8 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuolla lumene-rimmel-halpissetillä. Töihin palatessani haluaisin panostaa hieman laadukkaampaan, mutta ei törkyhintaiseen sarjaan. Myös "meikkimuotini" lienee jälkeenjäänyttä, vaikka todellakin juhliin olen meikannut juhlameikin ja arkeen puuterin ja ripsarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitin aloituksesta, että ap ei ole meikannut lainkaan kotona olleessaan. "Kolmen kotonaolovuoden jälkeen meikkipussi on tyhjä. Nollista pitää käytännössä aloittaa."

Vierailija
4/8 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä osaa sanoa, että mitkä olisivat kaipaamiasi meikkejä. Sillä minusta Lumene ja Rimmel ovat keskihintaisi meikkejä. Halpismeikkejä minusta ovat taasen Wet´wild, anytime ym. No kelpaisiko sitten Loreal vai onko sekin liian halpis?

Vierailija
5/8 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

number 7 on ihan hyviä, sekä loreal.

Vierailija
6/8 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Ensin kannattaa tarkistaa meikkipussin vanhat "jämät", kaikki 2 vuotta tai vanhemmat meikit suoraan roskiin. Ne tekevät iholle enemmän hallaa kuin hyötyä, etenkin jos nyt siirryt "peittävämpään ja jokapäiväiseen" meikkiin.

Mieti, tarvitsetko puuteria vai riittääkö pelkkä meikkivoide. Etenkin kuivaihoisilla ja tosi rasvaisen ihon omaavilla pelkkä hyvä meikkivoide riittää. Rutikuivissa ihoissa puuteri tuo ihon hilseilyn esille ja rasvaisissa ihoissa tulee helposti tunkkainen naamari-look.

Kuinka huoliteltua ulkonäköä työsi vaatii? Riittääkö perussiisti vai pitääkö olla jopa juhlameikkiä edustustilaisuuksissa?

Itse olen tykästynyt Diorin ja Make up Storen meikkeihin, ne ovat kyllä kalliimpia, mutta ne ovatkin sitten paljon riittoisempia. Etenkin nuo Make up Storen tuotteet ovat hinta/laatu suhteeltaan huippuja. Myös L'Oreal on hyvää "vähän halvempaa" merkkiä.

Perussetti:

-meikkivoide + puuteri

-ripsiväri + tarvittaessa taivuttimet

-kulmakynä + pinsetit (kulmat voi myös meikata mattavärisellä luomivärillä, jolloin voi jopa säästää, jos käyttää samaa sävyä silmämeikissä ja kulmilla!)

-poskipuna

-luomivärit

-huulikiilto/puna

Hyviin työvälineisiin kannattaa panostaa. Eli osta laadukkaat siveltimet. Niillä teet meikin nopeasti ja siististi. Laadukkaat siveltimet kestäbät jopa 10 vuotta. Vähän halvemmatkin ovat minun käytössäni kestäneet 4-5 vuotta. ;)

Vierailija
7/8 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvohoitoon. Sain sitten samalla tietysti kotihoito-ohjeet ja meikkisuositukset.

Vierailija
8/8 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä, että miksi ihmisen pitäisi huolehtia ulkonäöstä kotiäitivuosina?

Ihan sillä kiinnostaa, kun en itse huolehdi koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän