Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pääsiäisen testailijat

02.04.2010 |

Hei vaan kaikille! Ketäs muita täällä olisi, jotka suhertavat r-testien kanssa nyt pääsiäisen aikaan?

Mulle sanottiin klinikalla, että aikaisintaan maanantaina, jolloin tulee 14 vrk inssistä, mutta varmimmin ke-to, jolloin menkkojen pitäisi alkaa. Kaveri sanoi, että inssin jälkeen saattaisin näkyä jo 10 päivän kuluttua jos on näkyäkseen.

Noh, kärsimätön kun olen, testasin jo tänään. Clearblue sanoi, että ei raskaana. Plääh. Tiedän, että on vähän aikaista testailla ja saattaa olla vielä toivoa, mutta jotenkin vaan taas tuntuu siltä, ettei taaskaan onnaa. Hitsit ei olisi pitänyt kikkailla niiden ovistestien kanssa. Se ovisplussa kun sai toivon heräämään. Miten te muut maltatte olla testailematta etukäteen?

Kommentit (27)

21/27 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas hämärältä kuulostaa tuo sinun tilanteesi. Eikös jolla kulla ollut täällä samanlainen tilanne ja hän olikin sitten raskaana.

Soitin klinikalla ja ehdottivat, että menisin sinne verikokeisiin, mutta odotan nyt vielä pari päivää ja haen apteekista sellaisen herkän digitestin niin ei tule ainakaan niitä haamuviivoja mitä sain viikonloppuna. Pregnylin takia menkkojen olisi kuulemma pitänyt alkaa eilen vaikka oma kiertoni sanoo, että huomenna tai torstaina. Ahistaa!

Vierailija
22/27 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein sen digitestin, on kyllä kätevä kun ei tartte miettiä että ollakko vai eikö olla :) Peukkuja sulle että siinä lukisi RASKAANA :D Kyllä nämä mulla varmaan ihan oikeet menkat on, mutta omituiset semmoiset. Tuo selkäkippee mua melkein eniten ahistaa, pitää vielä pari päivää katella muuttuuko olo ja vuoto miksikään ja tehdä sitten asialle jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin vastanneeni jo sunnuntaiaamuna tänne, mutta eipä vaan näkynyt kirjoitustani. Mihin lie bittiavaruuteen sen lähetin.

Tosiaan tein silloin sunnuntaiaamuna toisen testin ja samalla tavalla oli haalea viiva, mutta ihan selkeä viiva se oli. Kyllä oli mykistynyt mies, kun aamupäivällä tuli töistä kotiin.

Tällä kierroksella ajattelin itse asiassa, että tuskin tärppää, kun välillä tuo peittojen heilutus jää hyvin vähälle, ja kun rinnat alkoivat kipeytyä (mikä on se oire, joka muistuttaa mua katsomaan kalenteria, että kohta ne menkat alkaa), niin aloin miettiä, että onkohan tässä kuussa mennyt taas viikkokin välillä, että ei ole seksiä harrastettu.

Peukkuja nostan teille muillekin! Viivoja kehiin!

24/27 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että plussatuulet puhaltelee.

tänne Espooseen ne eivät nyt tällä kertaa tulleet, vaan täti tärähti kylään. Se oli sitten neljäs inssi ja nyt alkaa sitten IVF/ICSI uuaah. Vähän kyllä hirvittää nuo järeät hormonimäärät ym. punktiot. Mutta mitä sitä ei tekisi oman pikku nyytin eteen..

Vierailija
25/27 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkohan ne, sen omituisen alun jälkeen. Pukkas vielä kamalan flunssan jotta mukava olla. Mutta eikun odottelemaan, jonkun aikaa nyt sitten että ei tapahu mitään.

Vierailija
26/27 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollu meidän pääsiäinen. ;o( No, mullakin tavallaan vasta yk1, mutta siis pillerit jätetty tammikuussa, että onhan tässä tavallaan jo hetki yritettykin. No, toivotaan, että kierto tästä tasaantuu ja päästään uuteen yritykseen.

Semmosta kyllä vielä, että omituiset on nää munki menkat, todella niukat, ei yhtään hyytymiä vielä ainakaan, nyt kp 3 ja näyttäis jo et alkaa loppumaan. Voisinkohan siltikin olla raskaana? No, en kyllä oo antanu tolle ajatukselle yhtään valtaa, mut jos ne nyt kokonaan loppuu, niin kai sitä vois testata. En oo siis vielä kertaakaan testannu...

Vierailija
27/27 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut enää vatvoa tätä asiaa, vaan testasin hetken mielijohteesta keskellä päivää. Negahan sieltä tuli, mutta ihan hyvillä mielin ollaan. Vuoto kyllä näyttää tyrehtyneen kun seinään, eli lyhyeksi jäi nämä. No, tästä katseet eteenpäin.