Mää sit inhoon noita nimirekkareita vaunuissa!
Kommentit (37)
Ne huoltoasemien ja markettien valmiskyltit, joissa lukee valmiiks se Nicopetteri, on musta vähän tylsiä mutta meiän tyttö sai synnyttyään miehen kaverilta lahjaksi just sellasen mihin on teetetty sen syntymäaikakin, ja musta se on ihan hauska, jos ei ajattele tiukkapiposesti! Tai ehkä se oli vaan liikuttavaa että miehen ikisinkkukaveri, joka teetti autoonsa erityisrekkarin, tilasi myös meidän vauvalle oman!
Ehkä teille tulee parempi mieli jos kerron, että lapsen nimi on tavallinen suomalainen, vaunut on upouudet Gessleinit, emmekä käy Itiksessä. :)
Tosin en vaunuihin vaan huoneen oveen laitettiin. Nimirekkari kuitenkin..
edellä ajavan auton takaikkunalla tuollaisen nimirekkarin... Tyttö oli vissiin just saanut ajokortin, sillä oli just täyttänyt 18v. Rekkari oli tyyliin "Emilia 15.03.1992"
Tuohon tarkoitukseen minäkin voisin hankkia kahdeksan vuoden kuluttua. Kun ei ole sitä 80-lätkää enää olemassa, toimisi laskutaitoisille pienenä varoituksena kuskin iästä ja ehkä ajotaidoista.
leviä kaikki perheen asiat pohjamutia myöten, turha kauhistella jotain nimirekkareita.....
en tiedä, käsitätkö, että naamakirjassa voi sentään säätää turvallisuusasetuksia siten, että pääsee määrittelemään, kuka mitäkin tietoa näkee. Miten säädät sitä rekkariasi, ettei vieraat/väärät sitä näe? Sitä paitsi epäilen, että aika harvalla mitään lasten syntymäaikoja sivuillaan on, joillakin kuvia kavereille, minulla ja monella ei.
Ja muuten, aika hauska rinnastus: onko siis noi rekkarit junttien fb? Onhan se kai jokin sosiaalisen median muoto kyllä...
Eipä mulla sit muuta :)
Eikä mullakaan sit muuta : )
Ne huoltoasemien ja markettien valmiskyltit, joissa lukee valmiiks se Nicopetteri, on musta vähän tylsiä mutta meiän tyttö sai synnyttyään miehen kaverilta lahjaksi just sellasen mihin on teetetty sen syntymäaikakin, ja musta se on ihan hauska, jos ei ajattele tiukkapiposesti! Tai ehkä se oli vaan liikuttavaa että miehen ikisinkkukaveri, joka teetti autoonsa erityisrekkarin, tilasi myös meidän vauvalle oman!
Ehkä teille tulee parempi mieli jos kerron, että lapsen nimi on tavallinen suomalainen, vaunut on upouudet Gessleinit, emmekä käy Itiksessä. :)
Vähän samaa perisuomalaista massakulttuuria kuin hullunhauskat tekstipipot ja t-paidat. Mutta makunsa kullakin.
Itse en laittaisi noita rekkareita sen takia, että en halua että kuka tahansa näkee lasteni nimet ja syntymäajat.
Itse en laittaisi noita rekkareita sen takia, että en halua että kuka tahansa näkee lasteni nimet ja syntymäajat.
Mitä vaarallista on lapsen etunimen ja syntymäpäivän näkymisellä?
en vain itse halua näitä tietoja kaikille jakaa.
Kolmatta lasta toivottiin pitkään, kahden ekan aikana ei edes ollut rekkarikylttejä. Lopulta kun saatiin kolmas, niin halusin ottaa kaiken ilon irti asiasta. Tulipa ostettua rekkarikin vaunuihin. Sellainen valmis, koska maksoi vain 5e ja en halua lapsen synttäriä näkyviin. Ihan tietonen valinta! Niin ja ihan suomalainen perusnimi on lapsella, mutta tottakai kaunis, kun olen itse valinnut! Kehtaa näytellä!
Pojalle se tuntui tosi kivalta, en ole aivan varma olisiko tytölle tullut hankittua...
Viime kesänä olimme leirillä, jossa oli lähes 100 ratasikäistä, jotka jätettiin omille hoitotytöille hoitoon. Olipa monesti kätevää, kun ei rattaita tarvinnut kauaa hakea! Eikä vieras hoitaja ehkä olisi tunnistanutkaan niin vaan ilman nimikylttiä.
Ja mulla on niin huono nimimuisti, että on helpottavaa, kun puistossa voi kyltistä luntata puolitutun lapsen nimen!
jotka iha oikeesti joutuu istumaan niissä käytettyinä ostetuissa 5v vanhoissa rattaissa joissa on nimirekkarit!! pahinta mitä lapselle voi sattua! muutenkin, mitä me hei tehdään niille teiniäideille jotka ihan oikeesti kehtaavat KIERRTTÄÄ?
En mä vaan. Silloin kun mun lapset oli pieniä ei tollaisia rekkareita ollut. Nyt niitä tulee joskus vastaan ja mun mielestä ne on ihan kivoja :)
jotka iha oikeesti joutuu istumaan niissä käytettyinä ostetuissa 5v vanhoissa rattaissa joissa on nimirekkarit!! pahinta mitä lapselle voi sattua! muutenkin, mitä me hei tehdään niille teiniäideille jotka ihan oikeesti kehtaavat KIERRTTÄÄ?
mitä vikaa 5v vanhoissa kärryissä on? Nimenomaan kierrätys kunniaan! Itellä käytettynä ostetut vaunut enkä olisi uusia vaunuja edes halunnut!
miten ihmiset perustelee itelleen sen, että ostaa vauvalle (parhaimmillaan vielä jokaiselle erikseen) kaikki tarvikkeet ja varusteet uusina! Esim vaunuissa käyttöikä usein alle 2v ja yhen kanssa käytetään ja sit heitetään pois?
t. teiniäiti joka on ylpeä v.2006 valmistetuista käytetyistä rattaista
noita ei vielä ollut, ainakaan en itse ollut törmännyt.
Mun mielestä ne on tosi lutuisia ja on kiva lueskella lasten nimiä niistä. Juuri yksi päivä näin kaksostenvaunut, joissa oli molempien lasten nimet vierekkäin ja syntymäajat myös. Varsinkin nuo on mun mieleen, joissa myös syntymäaika. Ei tarvii sitten kysellä jokaiselta äidiltä erikseen että "mikäs tän söpöläisen nimi on" ja "minkäs ikäinen hän on" ;)
Kun halusin ehdottomasti sen lapseni vaunuun.
leviä kaikki perheen asiat pohjamutia myöten, turha kauhistella jotain nimirekkareita.....