Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varasin ajan abdomionplastiaan!

Vierailija
01.04.2010 |

Olen normaalipainoinen, mutta takana neljä raskautta, joissa jokaisessa paino nousi yli 15kg, mutta palautui kyllä takaisin. Vatsanahkani venyi joka kerta mahdottomasti, eikä enää kahden viimeisen kerran jälkeen palautunut ennalleen. Lisäksi mahassani on sektio- ja umpparileikkausarpi. Haluan siis eroon vatsamakkarasta.Tämä "reppu" rajoittaa elämääni; en halua käydä perheen kanssa kylpylässä/uimarannalla tms., koska mahani on mielestäni vastenmielinen. Toimenpiteeni tehdään yksityisellä, koska ongelmani on esteettinen. Toimenpide maksaa sievoisen summan ja sairasloma (4-5vko)on palkaton, mutta koen että asia on sen väärti!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vatsan muovausleikkaus. Kohta joku oikeinkirjoituspoliisi olisi kuitenkin huomauttanut asiata...

t.ap

Vierailija
2/6 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin että adoptioon, kyllä minäkin nämä läskit leikautaisin,jos olisi rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta useita leikkauksia läpikäyneenä tiedän, miten helvetillisiä leikkauskivut vatsan alueella ovat :-/

Vierailija
4/6 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat riskinsä ja kivut ovat varmasti omaa luokkaansa. Hyvällä jälkihoidolla ja riittävällä +säännöllisellä kipulääkityksellä uskoisin selviäväni. Olen henkisesti valmis siihen toimenpiteeseen, koska olen miettinyt sitä jo niin kauan.

t.ap

Vierailija
5/6 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä maksaa? Jos saan kysyä.

Vierailija
6/6 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta riippuu siitä minkä verran on ylimääräistä poisotettavaa ja minkä verran vatsalihakset ovat erkaantuneet toisistaan = minkä verran pitää tehdä työtä tmp:ssä. Mun tmphinta on n. 4000€, mut kuten jo aiemmin kirjoitin en ole varsinaisesti ylipainoinen, vaan mahassa oleva ylimääräinen makkara postetaan.

t.ap