Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistavaa ja todella noloa!!!

Vierailija
01.04.2010 |

Täytän tänä vuonna 26 ja minulla on vuoden ikäinen poika, sain eilen kuulla että äitini joka täyttää pian 44 vuotta on raskaana!! Laskettuaika on kuulma joskus lokakuussa. Koen tämän asian todella noloksi itselleni. Lisäksi minulla on kaksi pienempää siskoa, nuorin on nyt 13.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain tietää että äitini odottaa lasta kun tulin oman lapseni kanssa sairaalasta. minulla ja veljellä ikäeroa 18 vuotta.

Aluksi asia oli aika kamala. suutuin jopa. olisin halunut että äitini on mummi lapselleni.eikä se onnistunut kun hänellä oma pikkuinen. no nyt 8 vuoden päästä kaikki on toisin(toki totuin ajatukseen jo aikoja sitten)minulla rakas pikkiveli ja mun oma poika ja pikkuveli ovat parhaita kavereita keskenään. heistä on ollut seuraa toisilleen pienestä asti kun ovat niin saman ikäisiä.

tsemppiä ap kyllä säkin ajatukseen totut kun aikaa kuluu.

Vierailija
2/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat samalla päättää myös äitisi lisääntymisestä? Iso on ap:lla valta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vuotta nuorempi kuin ap:n äiti ja lapsia ennestään kolme :/. Saa viettää aikaa minun tyttöni kanssa ihan niin paljon kuin tahtoo jne., mutta ei ilmeisesti riitä...onkohan miettinyt että mitä sitten jos hän ei jaksakaan, sairastuu? Meillä suvussa ärhäkkää rintasyöpää johon sairastutaan yleensä tuossa viisikymppisenä.

Vierailija
4/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vauvan synnyttyä olemme vaikka porukalla kaupungilla niin totta kai kaikki luulee että myös äitini vauva on minun lapseni ja onhna se aika häiritsevää selitellä sitten ihmisille tilannetta. ja muutenkin lapselleni syntyy uusi täti tai eno. ap

tekisi tuollaista johtopäätöstä, vaan luulisi, että sunkin lapsesi on sun äitisi lapsi.

Täällä meinaan on jo yli 40-vuotiaita ENSIsynnyttäjiäkin enemmän kuin alle 20-vuotiaita. Eli ei mitenkään oudoksuttaisi 44-vuotiasta vauvan äitiä.

Olet ap joko huono provo tai sitten harvinaisen itsekäs ja typerä ihminen. Toivottavasti älyät edes pitää naamasi peruslukemilla ja onnitella äitiäsi.

Vierailija
5/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä neljäkymppisillä on lastentekoikä jo mennyt ohi. *oksentaa*

oiskohan sulla mennyt bilsan tunnilla hiukan opetus ns. korvien ohi?

Vierailija
6/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole normaalia lisääntyä enää 44-vuotiaana tai muutenkaan yli nelikymppisenä.Se on luonnonvastaista ja tosi outoa, lapsikin siinä kärsii.Siinä sitten esim. 10v. päästä kun lapsi on 10v. ja äiti on 55v. niin varmaan kivalta tuntuu,ei tarvii mennä mummolaan,kun oma äiti tuntuu mummolta.

Vierailija
7/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin 55 v. "tuntuu mummolta"?! Oma äitini on 65-vuotias, eikä hän ole mitenkään mummomainen, vaikka lastemme mummu onkin..

Ei nykyäänä laiteta nutturaa ja vetäydytä eläkeläisten kerhoihin viisikymppisenä :-D

ei ole normaalia lisääntyä enää 44-vuotiaana tai muutenkaan yli nelikymppisenä.Se on luonnonvastaista ja tosi outoa, lapsikin siinä kärsii.Siinä sitten esim. 10v. päästä kun lapsi on 10v. ja äiti on 55v. niin varmaan kivalta tuntuu,ei tarvii mennä mummolaan,kun oma äiti tuntuu mummolta.

Vierailija
8/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin 55 v. "tuntuu mummolta"?! Oma äitini on 65-vuotias, eikä hän ole mitenkään mummomainen, vaikka lastemme mummu onkin.. Ei nykyäänä laiteta nutturaa ja vetäydytä eläkeläisten kerhoihin viisikymppisenä :-D

Vierailija
9/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos esimerkiksi yhtään tutustut historiaan, saat selville että ennen nykyisiä ehkäisyvälineitä ja sterilisaatioita jne. naiset synnyttivät pitkälle yli neljäkymmenen ikään ihan yleisesti.

Päin vastoin, jos se olisi LUONNONvastaista, sitä ei tapahtuisi :-) Miten niin 55 v. "tuntuu mummolta"?! Oma äitini on 65-vuotias, eikä hän ole mitenkään mummomainen, vaikka lastemme mummu onkin.. Ei nykyäänä laiteta nutturaa ja vetäydytä eläkeläisten kerhoihin viisikymppisenä :-D

Vierailija
10/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt 37 ja vanhin tyttäreni on 18. Meillä on myös 10v poika sekä vuoden ikäinen. Olen erittäin lapsirakas ja meille saa tulla vielä lisääkin jos luonto sallii. Eli jos saisin 44 vuotiaana vielä yhden niin tyttäreni olisi silloin 25.

Tovottavasti häntä ei ahdista silloin koska nytkin on aivan myyty pikkuveljilleen, rakastaa heitä kovin. Asia on tietty eri jos hänkin on silloin äiti, mutta epäilen että sitä jotenkin häpeäisi, pitääkin jutella asiasta.

Vierailija
11/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli varmaan itsellesikin yllätyksenä?

Vierailija
12/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan 44 v aika iäkäs synnyttäjä, mutta en ymmärrä miten se ap:ta NOLOTTAA.

Vierailija
13/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha teidän muiden iäkkäiden on kommentoida,jos ei omakohtaista kokemusta.

Vierailija
14/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olimme samaan aikaan raskaana ja kertaakaan ei ole tullut esiin minkäänlaista nolostumista tai häpeämistä. tuntuu todella oudolta että sua nolostuttaa !?! luonnollinen asia ja todellakaan ei ole mitään luonnon vastaista jos nelikymppinen tai vähän päällee vielä saa vauvan. Ennen vallankin ihan normaalia, nykyisin ei enää, mutta kyllä se luonto ihan vielä toimii ton ikäisilläkin ;)

Vierailija
15/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että sulle on tärkeätä, että kaikki on niin kuin sinä haluat. Kannattaisi vähän aikuistua ja olla onnellinen äidin puolesta.

jos vauvan synnyttyä olemme vaikka porukalla kaupungilla niin totta kai kaikki luulee että myös äitini vauva on minun lapseni ja onhna se aika häiritsevää selitellä sitten ihmisille tilannetta. ja muutenkin lapselleni syntyy uusi täti tai eno. ap

Vierailija
16/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaa lapsen yli nelikymppisenä, niin se asia ei sinulle kuulu. Aivan samoin kuin äitisi ei saa päättää sinun lapsien hankinnasta. Yksinkertaista. Harmitella voit, mutta pidä mölyt mahassasi.

Vierailija
17/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellinen jo asia minua häiritsee. äitini taas tuttuun tapaansa ei ajattele ketään muita kuin itseään.pakko se kai on vaan yrittää olla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.ap

Vierailija
18/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni en kyllä ole yhtäänlapsellinen jo asia minua häiritsee. äitini taas tuttuun tapaansa ei ajattele ketään muita kuin itseään.pakko se kai on vaan yrittää olla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.ap

Vierailija
19/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nyt kaikki sen kaverit tietää, että sen äiti harrastaa seksiä vielä yli 4-kymppisenä. Hui!

Vierailija
20/50 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo muihin asioihin elämässä eikä hankkia iltatähteä joka jää sitten kasvaessaan ihan ulkopuoliseksi koska ikäero muihin sisaruksiin on niin suuri. äitini olisi voinut tyytyä olemaan mummo eikä hankkia enää omaa pikkuista.ap