liikkuuko miehenne kivekset nahan alla itsekseen?
löhöttiin seksin jälkeen sängyllä ja huomasin että mieheni kivekset liikkuivat ihon/nahan alla. tuli mieleen hierontatuolin hieronta pallot/nystyrät. näytti siltä että kaksin pallo eli ihon alla.
mies sanoi että ne on aina tehnyt niin ja että ne liikkuu kun ne tuottaa spermaa..?
Kommentit (31)
ennen seksiä ja jälkeen ja sit tuntuu kivalta omaa (siis mun) kädessä kun ne vetäytyy tms.=)
liiku :D Mutta ne kyllä liikkuvat kun mies jännittää lantiopohjalihaksiaan.
se on ihan normaalia, mutta ei se mitenkään sperman tuotantoon liity. (Paitsi jos sun miehellä on joku hydraulinen sperman tuotanto:D )
Siittiöille oikea lämpötila on tärkeää, joten niihin on kehitetty näppärä mekanismi, jolla ne voivat liikkua kauemmaksi ja lähemmäksi kehosta, jotta ne pystyvät jäähtymään ja lämpenemään tarpeen mukaan.
Jostain syystä ne sitten käyttävät tätä mekanismia myös mm. seksin yhteydessä.
liiku :D Mutta ne kyllä liikkuvat kun mies jännittää lantiopohjalihaksiaan.
Kokeile ottaa kiinni jääkylmillä käsillä tai käykää avannossa. Takuulla menevät piiloon ja äkkiä, eikä miehen tarvitse itse tehdä mitään. Tai ei edes voi.
ku pomppasin ylös sängyltä "mä meen kysyy vauvalehden palstalta onko toi normaalia" :D
ap
Kerro sille, että täällä tiedetään kaikki. Varsinkin miesten ruumiintoiminnoista.
t. 4&5
toki ne kylmässä supistuu/vetäytyy ja lämpösessä "laajenee", mutta puhe oli että jos makaa selällään sängyssä tekemättä yhtään mitään, ja kukaan ei koske sinne, niin ei ne mihinkään liiku, ellei niitä liikuta itse.
toki ne kylmässä supistuu/vetäytyy ja lämpösessä "laajenee", mutta puhe oli että jos makaa selällään sängyssä tekemättä yhtään mitään, ja kukaan ei koske sinne, niin ei ne mihinkään liiku, ellei niitä liikuta itse.
väittää taas, ettei se koe voivansa edes itse liikuttaa niitä. Jotain lihaksia liikuttamalla kuulemma kivekset voivat liikkua siinä samalla, mutta ei siis varsinaisesti voi niitä kiveksiä itse liikuttaa alas tai ylös.
Olisiko miehillä jotain vastaavaa palstaa, josta voisi ottaa pikaisen gallupin asiasta? Täytyyhän tämä nyt selvittää juurta jaksain.
t. 4 & 5
kuin Alienissa kun ne örkit elää jonkun sisällä. vitsi mitä kuvailua :D
ap
ilman miehen tahdon voimaakin siis. hauskaa puhaa toljottaa toisen palleja!
:)
lantionpohjalihakset kunnossa hän pystyy liikuttamaan kiveksiään helposti. Ylös, alas, eri aikaan jne. Sängyssä kestää myös juuri niin pitkään kuin haluaa, koska pystyy jännittämään lihaksiaan.
Jos lihakset on huonossa kunnossa, niinkuin monilla miehillä on, niin he eiät jaksa sängyssä kovinkaan kauaa, eivätkä pysty pidättelemään itseään. Yleensä sellaiset ei pysty niitä kiveksiäänkään liikuttamaan.
Mä selvitin tämän. Kiveksien liike tulee lihaksesta, joka EI ole tahdonalainen. Eli mahdollinen itsetehty liike täytyy olla vain ns. sivuvaikutusta ei varsinaista kivesten tietoista liikuttelua.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Cremaster-lihas
"Cremaster-lihaksen säätely voi tapahtua nopeasti ja näkyvästi, mutta tahdosta riippumatta."
t. 4&5
lantionpohjalihakset kunnossa hän pystyy liikuttamaan kiveksiään helposti. Ylös, alas, eri aikaan jne. Sängyssä kestää myös juuri niin pitkään kuin haluaa, koska pystyy jännittämään lihaksiaan.
Jos lihakset on huonossa kunnossa, niinkuin monilla miehillä on, niin he eiät jaksa sängyssä kovinkaan kauaa, eivätkä pysty pidättelemään itseään. Yleensä sellaiset ei pysty niitä kiveksiäänkään liikuttamaan.
Olisiko niin, että tuo cremaster-lihas on lantionpohjalihaksen vieressä ja niiden liikuttaminen siirtää myös cremaster-lihasta, jolloin kiveksetkin liikkuvat, vaikka itse cremaster-lihas ei tee työtä.
Mistähän tätäkin pitäisi kysyä? Miksei tällaisista voida pitää jotain julkisia demonstraatioita kiinnostuneille?
t. 4&5 (oiskohan aika mennä nukkumaan)
lihashan supistaa koko kivespussin.. Itse puhuin kiveksien liikuttelusta. Eli vaikka kivepussi on löysä, niin voi liikuttaa näkyvästi eri aikaan kiveksiään, ilman että kivespussi supistuu yhtään mihinkään.
että mites ne pallot siellä oikein liikkuu. kyllä niitä olen ennenkin ihmetellyt, mutta nyt tieteellinen tuskimus av:n nimeen.
huomiseen!
lihashan supistaa koko kivespussin.. Itse puhuin kiveksien liikuttelusta. Eli vaikka kivepussi on löysä, niin voi liikuttaa näkyvästi eri aikaan kiveksiään, ilman että kivespussi supistuu yhtään mihinkään.
Kaikenmaailman hömötiaiset ja Islannin jäätiköt opetetaan jo peruskoulussa, mutta ei tällaisia elämän jokapäiväisiä tärkeitä asioita. Mistähän tähän saisi vastauksen, menee kohta yöunet.
t. 4&5
onko se normaalia?
lue toi mun linkkini.
t. 4&5 jne.
ja se tiesi heti mistä puhun ja sanoi että kyllä ne liikkuu.