Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

liikkuuko miehenne kivekset nahan alla itsekseen?

Vierailija
31.03.2010 |

löhöttiin seksin jälkeen sängyllä ja huomasin että mieheni kivekset liikkuivat ihon/nahan alla. tuli mieleen hierontatuolin hieronta pallot/nystyrät. näytti siltä että kaksin pallo eli ihon alla.

mies sanoi että ne on aina tehnyt niin ja että ne liikkuu kun ne tuottaa spermaa..?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kun mies on seisoo päällään.

Mites ku mun mieheni kivekset joskus "karkaa" ihan siittimen juureen tai sen yläpuolelle. onko se normaalia?

Vierailija
22/31 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin se että ne karkaa siittimen juuren yläpuolelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oml

Vierailija
24/31 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kivekset vetäytyivät kun aloin lukea av-palstaa.

Vasenta ei ole näkynyt, oikea viettää kuulemma talvea kanarian lämmössä. Eilen sain siltä postikortin. Siinä lukee:

Estoy bien en las islas canarias. Estas mujeres no me patean.

Saludos

Testiculo derecha

Vierailija
25/31 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testos teros, hola!

Vierailija
26/31 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas pystyn nostamaan ja laskemaan kiveksiä yksitellen ti pareittain ikäänkuin kulmakarvaa nostetaan, nostan toista kivestäni

samoin ennustan lastin irtoamisen kuten ron jeremykin eli tietystä tuikkauksesta munissa 9 sekuntia niin mälli irtoaa

kysyttävää ehkäisystä ilman kumia?

Vierailija
27/31 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on oikein kunnolla kiihottunut niin silloinhan kivekspussit eivät roiku vaan kutistuvat jämäkäksi. Panon jälkeen sitten hiljalleen palautuvat löysään olomuotoonsa. Sama ilmiö käy kylmässä vedessä ilman kiihottumista. Eli pussit ovat ne jotka liikkuvat, eivät itse kivekset

Vierailija
28/31 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuu mullakin ihan kokoajan. Kassit pitää hyvää huolta sisällöstään.

Vierailija
29/31 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa oikein kivestennostajalihakset. Lääkäri saattaa ne testata jos tutkii tarkemmin miehen alakerran, vetää kynällä tms. sisäreidestä ja katsoo nouseeko kives.

Vierailija
30/31 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa olen itse kokenut täysin samaa (tässä etsin vastauksia kun tunsin sen taas) ja siis nyt on kyse siitä että kivespussin hieno nahka niin ikään elää ihan itsekseen ja näyttää jopa vähän psykedeeliltä se liike, ei satu eikä ole mitään terveydellisiä ongelmia olen terve kuin pukki 27v :D 

Vierailija
31/31 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä tuo lihas on melko kehittynyt. Oletettu tarkoitus on nostaa kiveksiä ylöspäin vaaroilta suojaamiseksi, jos kyse on nopeasta liikkeestä. Muuten on kyse kiihottumisesta tai lämpötilan säätelystä. 

Naisilla on säilynyt sama refleksi, joskin lihas on surkastunut ja refleksi ei ole yhtä näkyvä, mutta tietynlainen ärsyke aiheuttaa lihaksen aktivoitumisen, mikä näkyy häpyalueen kiristymisenä.