liikkuuko miehenne kivekset nahan alla itsekseen?
löhöttiin seksin jälkeen sängyllä ja huomasin että mieheni kivekset liikkuivat ihon/nahan alla. tuli mieleen hierontatuolin hieronta pallot/nystyrät. näytti siltä että kaksin pallo eli ihon alla.
mies sanoi että ne on aina tehnyt niin ja että ne liikkuu kun ne tuottaa spermaa..?
Kommentit (31)
kuin se että ne karkaa siittimen juuren yläpuolelle!
Mun kivekset vetäytyivät kun aloin lukea av-palstaa.
Vasenta ei ole näkynyt, oikea viettää kuulemma talvea kanarian lämmössä. Eilen sain siltä postikortin. Siinä lukee:
Estoy bien en las islas canarias. Estas mujeres no me patean.
Saludos
Testiculo derecha
minä taas pystyn nostamaan ja laskemaan kiveksiä yksitellen ti pareittain ikäänkuin kulmakarvaa nostetaan, nostan toista kivestäni
samoin ennustan lastin irtoamisen kuten ron jeremykin eli tietystä tuikkauksesta munissa 9 sekuntia niin mälli irtoaa
kysyttävää ehkäisystä ilman kumia?
Kun on oikein kunnolla kiihottunut niin silloinhan kivekspussit eivät roiku vaan kutistuvat jämäkäksi. Panon jälkeen sitten hiljalleen palautuvat löysään olomuotoonsa. Sama ilmiö käy kylmässä vedessä ilman kiihottumista. Eli pussit ovat ne jotka liikkuvat, eivät itse kivekset
Liikkuu mullakin ihan kokoajan. Kassit pitää hyvää huolta sisällöstään.
On olemassa oikein kivestennostajalihakset. Lääkäri saattaa ne testata jos tutkii tarkemmin miehen alakerran, vetää kynällä tms. sisäreidestä ja katsoo nouseeko kives.
Itseasiassa olen itse kokenut täysin samaa (tässä etsin vastauksia kun tunsin sen taas) ja siis nyt on kyse siitä että kivespussin hieno nahka niin ikään elää ihan itsekseen ja näyttää jopa vähän psykedeeliltä se liike, ei satu eikä ole mitään terveydellisiä ongelmia olen terve kuin pukki 27v :D
Miehillä tuo lihas on melko kehittynyt. Oletettu tarkoitus on nostaa kiveksiä ylöspäin vaaroilta suojaamiseksi, jos kyse on nopeasta liikkeestä. Muuten on kyse kiihottumisesta tai lämpötilan säätelystä.
Naisilla on säilynyt sama refleksi, joskin lihas on surkastunut ja refleksi ei ole yhtä näkyvä, mutta tietynlainen ärsyke aiheuttaa lihaksen aktivoitumisen, mikä näkyy häpyalueen kiristymisenä.
-kun mies on seisoo päällään.