Ystäväperhe on sisustanut kotinsa Sotkan huonekaluilla!
Mentiin ensimmäistä kertaa heidän uuteen kotiinsa ja huonekalut oli Sotkaa, jäin monttu auki ihmettelemään kun huomasin....
Ihmettelen miten perhe joka rakentaa uuden kodin, sisustaa Sotkalla?
Kommentit (34)
--- onkohan tämäkin tuomittu AV:lla?
No voi ei, täytyy lähtee tästä Vepsäläiselle sitten....
Niin, että pitää siitä nyt edes jotain huonoja kohtia hakea..
Veikkaan, ettet ainakaan itse asu omassa omakotitalossa! Varmaan olet joku pienituloinen "pätijä".
meillä on kaikki melkeen Sotkaa kun saadaan niin hyvät henksu alennukset.
Onko jotenkin väärin ostaa Sotkasta vai eikö uuteen taloon saa laittaa Sotkasta ostettuja huonekaluja?
Juntti kun olen, niin en nyt ymmärrä.
Kai se on jokaisen ihan oma asia, mistä ostaa tavaransa.
Ja oliko tuo niin ihmettelyn ja tiedottamisen arvoinen juttu?
Sillä Ikealla on parempaa suunnittelua ja siis paljon paremman näköisiä kalusteita (vaikka monet Ikeakamoista ovatkin designtuotteiden kopioita..!). Ikeasta löytyy myös ihan puisia kalusteita eikä pelkkää lastulevyä. Jotkut Ikean tavaroista ovat ihan laadukkaita ja ketäviäkin vaikka eivät huippulaatua olekaan.
Myös hyvin usein sisustuslehtien kotiesittelyissä näkyy Ikean kalusteita, Sotkaa ei ikinä, jos sillä nyt on jotakin merkitystä...
Maksoi tuhat euroa. Sotkalla on huono maine mutta meillä on ainakin toistaiseksi tuttavapiirimme kallein ja hienoin sohva :).
Ikealla ja Sotkalla se ero että Ikeassa 90% kalusteista on kivoja ja 10% vähän outoja. Sotkassa taas 90% on aivan järkyttävän rumia (minun mielestäni) ja 10% ehkä menettelee jotenkin. Ja mua oikeesti puistattaa käydä Sotkassa, niitten kamalien kalusteiden lähellä!
Ikealla ja Sotkalla se ero että Ikeassa 90% kalusteista on kivoja ja 10% vähän outoja. Sotkassa taas 90% on aivan järkyttävän rumia (minun mielestäni) ja 10% ehkä menettelee jotenkin. Ja mua oikeesti puistattaa käydä Sotkassa, niitten kamalien kalusteiden lähellä!
opetti jo äitini aikoinaan. EIkö teitä ole yhtään kasvatettu?!
Jokainen sisustaa niinkuin tykkää! Toisilla ei ole tärkein asia elämässä se sisustus, vaan se miten ne ihmiset siellä kotona viihtyvät. Sotkan kalusteilla sisustetussa kodissa voi kuitenkin asua onnellinen perhe :) Oletkos ap sitä miettinyt??? Asiat tärkeysjärjestykseen!
Eihän sun tarvitse kalustaa kotiasi Sotkalla. Olet sitten varmaan oikeasti rikas, eivätkä rahasi katoa esim. osakekurssien laskiessa, jos on pokkaa ääneen ilmaista tällaiset mielipiteet?
Varo vain, ettet jossain elämän käänteessä ole sellaisessa tilanteessa, että joudut Sotkasta ostamaan kalusteet. Ikea ei oikeesti ole yhtään sen kummosempi pulju, kamoon hei!!
Mua kuvottaa nämä kylmät ja yltiöpinnalliset "ihmiset", jotka surutta arvostelevat jopa ystäviään aivan järjettömillä perusteilla (kalustevalinnat esim.!).
Jos toi oli vitsi, provo tmv. niin todella huono.