Ystäväperhe on sisustanut kotinsa Sotkan huonekaluilla!
Mentiin ensimmäistä kertaa heidän uuteen kotiinsa ja huonekalut oli Sotkaa, jäin monttu auki ihmettelemään kun huomasin....
Ihmettelen miten perhe joka rakentaa uuden kodin, sisustaa Sotkalla?
Kommentit (34)
Jos tuttavaperheen jäsenet ovat itse tyytyväisiä huonekalujensa käytännölisyyteen ja ulkonäköön niin mitä väliä sillä sitten on?
Eikä ne nyt niin rumia ole kuin monet paisuttelevat. Eivät kestä kulutusta niin hyvin kuin täyspuiset mutta jos sillä ei ole heille väliä (sisustavat/vaihtavat kalusteita usein) niin anna heidän elää kuin he haluavat.
Ihme juttu kuinka toiset jaksaa vahtia muiden elämistä tuolla tavoin..
Aika pikkusieluista...
Onneks ne huonekalut ei ole sun kotona.
taidat itse käydä sotkassa kun niin hyvin tunnistat niiden kalut.
mistä olet omat kalusteesi hankkinut?
sen ostan tai mitä se maksaa. Meillä on niin Jyskiä, Sotkaa, Maskua kuin Vepsäläistäkin....
Nyt olen pidemmän aikaa haeskellut sohvaa, mutta vielä ei ole löytynyt mieleistä.
Tai jos niillä vaikka on pieniä lapsia ja ajattelivat, että eipäs ostetakaan Booknäsiä ennen kuin tuo pieninkin on niin iso, ettei tuhoa huonekaluja (kun sellaisiakin lapsia on olemassa!!!).
Ja jos olivat muuttaneet rakentamaansa ok-taloon, niin tarkistithan minkä firman talopaketista oli kyse? Ettei vain ollut halvin mahdollinen....
Mutta onneksi eivät sentään vanhasta kämpästänsä rahdanneet vanhoja romujansa mukanansa, vaan ostivat kuitenkin uudet. Vaikka nyt Sotkasta olivatkin...
oliko se enää sisustamista ;-) ?
No, laskivat uuden asuntonsa arvoa siinä just sitten sen -20%.
minä olen vast ikään ostanut talon ja sisustanut sen IKEALLA!
Millain Ikea on parempi kuin Sotka??
Kaikenlaisia, Sotkalla kehtaavat sisustaa.
minä olen vast ikään ostanut talon ja sisustanut sen IKEALLA!
Jos joku on Sotkaan tyytyväinen niin so what? Meillä on Ikeaa joka huoneessa ja ei sekää taida sen kummoisempaa olla, ovat vaan niin pirun käytännöllisiä ja meidän kotiin sopivia, samoin lomakolle sopivia.
Esikoisella on Muuramen sänky, ja arvatkaapas kuinka monta kertaa olen kironnut ko. kalustetta. Ainakin 1000, joku päivä vielä menen ja osta Ikeasta toimivamman sängyn, jossa lapsi ei potki itseään mustelmille (tosi teräväreunainen tuo Muurame).
Ikea on takuulla halvempi kuin sotka, ja uskoisin että sotkassa myydään KESTÄVÄMPIÄ huonekaluja kuin ikeassa :D Tuo tuntuu olevan kova paikka kun ystavät ovat sisustaneet sotkalla, ilmoitetaanko asiasta viranomaisille?
Meillä ihan näppärät Esse Möbel:n kalusteet, eivät ihan halvimmasta päästä. Sitten syntyi lapsi, joka käynyt mm. kuulakärkikynällä piirtämässä olohuoneen pöytään (pinta siis täysin uurteilla), hakannut haarukalla ruokailu"salin" pöytää, lääppinyt tahmaisilla käsillään sohvien runkoja jne.
Että se siitä huonekalujen ja sistuksen arvosta. Ei tosin juurikaan kiinnosta nyt pikkulapsivaiheessa. Kun lapsia ei ollut, oli tietty tosi hienoa prameilla kalusteilla ja sisustamisella.
Halvemmaksi olisi tosin tullut kalustaa esim. Sotkalla ja ostaa sitten aikanaan kalliimmat kalusteet.
Olisihan se hyvä tietää, jotta voin kylässä tarkkailla millä sohvalla sitä tuli taas istuttua.
Meillä on suurin osa ulkomailta tilattuja design huonekaluja, mutta voin vannoa, ettei minua tippakaan kiinnosta millä tuttavani sisustavat.
Ap ei muuten vieläkään ole vastannut millä hän on kotinsa sisustanut.
Onko oikeesti jotkut noin materialisteja, hyi. (meniköhän sana oikein? ;)
Mentiin ensimmäistä kertaa heidän uuteen kotiinsa ja huonekalut oli Sotkaa, jäin monttu auki ihmettelemään kun huomasin....
Ihmettelen miten perhe joka rakentaa uuden kodin, sisustaa Sotkalla?
Miettivät kuinka tuttava perheellä on varaa rakentaa todella nätti 250 neliöinen talo kun sisustavat sotkalla, käyttävät halppis shamppoita, käyvät Prismassa, ajavat kymmenen vuotta vanhaa toyotaa, lapsille eivät osta Reimatecejä jne ;)
ole pääasia, että tykkäävät huonekaluistansa? Meiltä löytyy sekaisin Sotkan, Iskun, Vepsäläisen jne. kalusteita suht uudesta kodista. Minulle on ollut ihan sama mistä olen kalusteeni ostanut, kunhan on kestäviä, mieleisiä ja sopivat sisustukseen :)