Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suihkussa käyminen sinulle rentouttava juttu vai välttämätön paha?

Vierailija
31.03.2010 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ei joka ilta jaksaisi suihkuun vääntäytyä, mutta ei töihin likaisella tukallakaan viitsi mennä. Mutta jos on kovasti tehnyt esim. pihatöitä, niin rentouttaahan se!

Vierailija
2/21 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus välttämätön paha, mutat useimmiten rentouttava juttu.

Amme olisi täydellinen, saunaa en kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän pitkittää suihkussa käyntiä mahdollisimman pitkään. jos ei ole pakollista menoa, jätän käymättä suihkussa. inhoan kastumista ja vilua. inhoan myös sitä, että kampaus menee aina uusiksi kun hiukset pesee.

Vierailija
4/21 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin hygieenikko, että mun on "pakko" päästä usein suihkuun. Suihkun jälkeen on aika hyvä olo. Käyn suihkussa useamman kerran päivässä, en koe sitä rasitteena enkä asu suihkussa, käyn aika nopeasti.

Monen mielestä käytökseni on sairasta, mutta en koe sitä ongelmaksi, kun aikaa siihen ei paljon kulu enkä tee asiasta sen kummempaa numeroa.

Vierailija
5/21 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos on oikein lämmin sauna eikä tule vilu

Vierailija
6/21 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta ärsyttää, että sinne pitää yleensä vääntäytyä väsyneenä myöhään illalla, mutta sitten kuitenkin tulee lutrattua vähän liikaakin.

Vierailija
7/21 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa välttämätön paha, samoin aamuisin kun palelee, iltaisin jos pääsee yksin suihkuun se on rentouttavaa ja ihanaa.

Vierailija
8/21 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisikin "pakko käydä suihkussa", siellä kuitenkin melkein aina rentoudun. ehkä se on sellanen pako arjesta, aikaa itselle.

Vierailija
9/21 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin hygieenikko, että mun on "pakko" päästä usein suihkuun. Suihkun jälkeen on aika hyvä olo. Käyn suihkussa useamman kerran päivässä, en koe sitä rasitteena enkä asu suihkussa, käyn aika nopeasti. Monen mielestä käytökseni on sairasta, mutta en koe sitä ongelmaksi, kun aikaa siihen ei paljon kulu enkä tee asiasta sen kummempaa numeroa.

kuin esim kerran päivässä?

Vierailija
10/21 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentouttava silloin kun siihen on aikaa. Eli harvemmin.

Vierailija
11/21 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vaan on likainen olo ja olen ahdistunut. Kun käyn pikaisesti suihkussa olo on paljon parempi. On mulla tosin likaiset työolotkin eli siksikin tulee käytyä suihkussa.

Lomalla käyn yleensä kaksi krt/pv suihkussa, työpäivinä kolme. Hiukset pesen yleensä vain kerran päivässä.

Olen niin hygieenikko, että mun on "pakko" päästä usein suihkuun. Suihkun jälkeen on aika hyvä olo. Käyn suihkussa useamman kerran päivässä, en koe sitä rasitteena enkä asu suihkussa, käyn aika nopeasti. Monen mielestä käytökseni on sairasta, mutta en koe sitä ongelmaksi, kun aikaa siihen ei paljon kulu enkä tee asiasta sen kummempaa numeroa.

Vierailija
12/21 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aamuisin ja iltaisin. Vaikken mitenkään hikoile, niin kyllä se vaan olo tuntuu vähän likaiselta jos käy vaan kerran päivässä.

Toivoisin myös että muutkin kävisivät useimmin suihkussa. Itse haistan kun ihminen ei käy joka päivä suihkussa ja en voi olla kyseisen ihmisen seurassa.

Vierailija
13/21 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on ihanaa olla vaan, mutta yleensä se on pakko mennä...

Vierailija
14/21 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vaan on likainen olo ja olen ahdistunut. Kun käyn pikaisesti suihkussa olo on paljon parempi. On mulla tosin likaiset työolotkin eli siksikin tulee käytyä suihkussa. Lomalla käyn yleensä kaksi krt/pv suihkussa, työpäivinä kolme. Hiukset pesen yleensä vain kerran päivässä.

kuin puhtauden tuoja. ei ihmisen tarvitse käydä kolmea kertaa päivässä suihkussa, ellei hän ryve mudassa...

Vierailija
15/21 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanat

Vierailija
16/21 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna on ihan ok, jos saan saunoa yksin ja rauhassa.

Vierailija
17/21 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin myös että muutkin kävisivät useimmin suihkussa. Itse haistan kun ihminen ei käy joka päivä suihkussa ja en voi olla kyseisen ihmisen seurassa.

Tätä en kuitenkaan usko - mistä tiedät, etteivät ne haisevat tyypit ole olleet vähän pidempäänkin ilman suihkua? Itsekin haistan, jos joku ei huolehdi hygieniastaan yleisesti, mutta väitän, että silloin on kyse esim. likaisista vaatteista, deodorantin puutteesta/pettämisestä ja/tai useamman päivän peseytymättömyydestä.

Aikamoista kärsimystä täytyy sosiaalisen elämäsi olla noin tarkalla hajuaistilla varustettuna. Minunkaan seurani ei sinulle siis kelpaisi. En käy suihkussa joka päivä, mutta peseydyn toki muuten, käytän dödöä jne. Suihkussa käyn n. 4-5 kertaa viikossa. Liikunnan jälkeen tietysti aina, kausittain tulee päivittäinkin suihkuteltua.

Vierailija
18/21 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rentouttava juttu, jopa nautinto, paitsi nyt kun lämpökeskuksessa on jotain rikki ja lämmintä vettä tulee vain hetki...

Vierailija
19/21 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha mutta aamulla pesen alapesun ja lavuaarissa kasvot.Kuten mainitsin sauna paras.

Vierailija
20/21 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpy on rentouttava - suihku ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi