Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä tiedät olevan "vähäisin" ammatti, joka on lääkärin puolisolla?

Vierailija
31.03.2010 |

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislääkärin puoliso on taksikuski :)

Vierailija
42/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällainen "vähäinen" siistijä ja mieheni fysiatrian erikoislääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosalla tuntemistani lääkäreistä (heitä on aika paljon) on lääkäripuoliso. Parilla on sairaanhoitajapuoliso.

Vierailija
44/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri-opettaja, lääkäri-projektipäällikkö, lääkäri-hammaslääkäri, lääkäri-lääkäri, lääkäri-kirvesmies, lääkäri-kirjailija, lääkäri-yrittäjä, lääkäri-lakimies, lääkäri-muusikko, lääkäri-pankinjohtaja.

Vierailija
45/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun kesken jättänyt kuvankaunis nainen. Tekivät lapset ja nainen hoiti kodin moitteettomasti kun mies erikoistui ja reissasi koulutuksissa. Kiitokseksi tästä mies jätti naisen puille paljaille ja muutti kollegan kans kimppaan.

Vierailija
46/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2010 klo 20:14"]on parikin tällaista lääkärimies ja matalasti koulutettu nainen paria tuttuinani.

1. Lääkäri ja omenan poimija

2. Lääkäri ja Thai-hieroja

3. Lääkäri ja satiaisten käsin kerääjä

[/quote]

Mitä höpötät? Ainakin tuo satiaiskeräys vaatii pitkän koulutuksen.

Vierailija
47/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä mammukat on liikuttavia. Lääkäri on hienointa mitä nämä tietää. Nykyään suurin osa lääkäreistä on naisia ja silti nämä haaveilevat lääkärin vaimoksi pääsystä. Missä näitä oikein kasvaa?

Vierailija
48/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:02"]

Kyllä nämä mammukat on liikuttavia. Lääkäri on hienointa mitä nämä tietää. Nykyään suurin osa lääkäreistä on naisia ja silti nämä haaveilevat lääkärin vaimoksi pääsystä. Missä näitä oikein kasvaa?

[/quote]

Kodeissa, joissa heitä on laiminlyöty lapsena. Aikuisena haluaa puolison, joka "hoitaa".

Vierailija
49/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:02"]

[/quote]

Kodeissa, joissa heitä on laiminlyöty lapsena. Aikuisena haluaa puolison, joka "hoitaa".

[/quote]

Näin mulla. Vanhemmat lyttäsivät itsetunnon, vähättelivät kaikessa. Nuoruudessani tapaamani mies jatkoi siitä, mihin vanhempani lopettivat (tai ei lopettaneet, mutta muutin pois sitä kuuntelemasta) suoraan miehen luo. Koko ajan jäyti tunne, että haluan hoivaa, jota ei vanhemmat eikä 1. mies mulle suoneet.

Vierailija
50/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lääkäri ja mies työtön sähköasentaja, hoitaa lasta kotona !

Vierailija
51/57 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääkiksessä, meillä on bileitä hoitajien ja muiden hoitoalan opiskelijoiden kanssa, muiden kaupunkien lääkisläisten kanssa. Aika monet ovat löytäneet kumppanin omasta koulusta. Opiskelu on sen verran tiivistä, että ulkopuolisten silmissä olemme tylsiä koska aikaa hirveästi kaikille riennoille ei ole, yksi ilta kirjastossa per viikko ei ihan riitä. Samaa alaa opiskelevat ymmärtävät sen. Jo valmistuneiden puolisoja ovat mm automaalaaja, sairaanhoitaja, vartija.

Vierailija
52/57 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai en mä kyllä kokenut lääkisopintoja raskaiksi. mut oon ennenkin huomannut, että pääsen opinnoissa helpommalla kuin muut. 

Vierailija
53/57 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän eniten lääkäri-lääkäripareja. Lääkäri-hoitaja tai lääkäri-lääke-esittelijäpareja tunnen myös useampia, sekä lääkäri-fysioterapeuttiparin. Itselläni on juristi, opiskelijapippaloissa tavattu.

Vierailija
54/57 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiiristä löytyy lääkäri-juristi ja lääkäri - kotiäiti (ei lukion jälkeistä koulutusta). Olen sh ja meidän osaston lääkäreillä on puolisoita alkaen kaupan kassasta päätyen sairaanhoitajiin ja opettajiin.

Vierailija
55/57 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairitsee tuo sana vahainen. Ei mikaan kunniallinen ammatti ole vahainen. Joku mainitsi taalla "rivipoliisin" laakaria vahaisempana ammattina, mina taas arvosta poliisia ja laakaria yhta paljon.

Vierailija
56/57 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannin kosketiikkaosaston myyjä. 

Vierailija
57/57 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäkäri Mikael Ilveksen rouva vastaa puhelimeen vastaanotolla ja ottaa aikoja ylös.