Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stokke-vaunut

Vierailija
31.03.2010 |

Mieheni haluaa tulevalle lapselle vain parasta ja on tutkinut vaunuja jo kauan :D nyt hän on päätynyt stokke vaunuihin, minä en niistä oikein innostu..

Onko ne oikeasti hyvät? kummallisen näköisetkin...

Jos sinulla olisi rahaa tuhlattavana ostaisitko nämä??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bugaboo Cameleonit, joiden puolesta liputan vahvasti näin vuoden käyttökokemuksen pohjalta. Puistossa käy yksi äiti lapsensa kanssa Stokken rattailla, ja onhan ne ihan mageet, kun on niin erilaiset, mutta niissä ei ole tavarakoria. Se kankainen pussukka ei oikeesti ole sama asia ku tavarakori. Ja mun on mahdoton kuvitella isompaa lasta niihin, mutta varmaan vauva-ajan ihan kivat... Huomioi, ettei siihen työntöaisaan saa edes sitä omaa laukkua ripustettua, jokseenkin hankalaa, koska se laukku ei pysy olalla rattaita työnnellessä.

Vierailija
2/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumessa ja loskassa niillä ei varmaan ole mitenkään hurjan kiva mennä eteenpäin, ja se kesä kun on täällä aika lyhyt. Bugiksiin saa kuitenkin tarvittaessa vaihettua isommat renkaat... ;)

-2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenki bugaboot ovat samanlaiset, voisin ehdottaa niitä miehelleni :) meneekö niihin isompikin lapsi?

Vierailija
4/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

bugia silloin, kun ne ostin ja oma asukki oli vielä mahassa, ja ihan hyvin se sinne mahtui :) Meidän matkaaja on tosiaan vasta vuoden, eli pidemmän päälle en osaa sanoa, kuinka toimii isommalla lapsella. Olettaisin, että ihan yhtä hyvin kuin pienelläkin.

-2

Vierailija
5/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olihan ne tyylikkäät yms., mutta kauheata pomppimista oli meneminen niitten kanssa mukulakivikadulla, kun niissä ei ole mitään jousituksia. En suosittele!! On olemassa niin monia muitakin huippulaaturattaita. Katsopas esim. näitä: http://www.icandyuk.com/ taitaa saada Punavuoren peikosta ainakin.

Vierailija
6/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vinkeistä, täytyy varmaan mennä kauppoihin kokeilemaan vaunuja! ihanat nuo icandyn tuplat :)

Vierailija
7/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan naurettavat esim puolitoistavuotiaalla. Niin ja epäkäytännöllisempiä vaunuja/rattaita on vaikea kuvitella.

Vierailija
8/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Muoviosat nitisee ja natisee. Mikä olennaista, rattaista puuttuu jousitus! Entä miten ajattelit liikkua rattailla pienimmänkin tasokorokkeen yli? Kääntymällä joka kerta ja vetämällä vaunut niiden yli? Ei nimittäin löydy minkäänlaista poikkiaisaa, että voisi pökätä jalalla painamalla vaunujen takaosaa siten, että keula nousee hiukan. Kun olen painanut omalla painollani kahvaa, niin onpas sitten hajonnut yksi asentoakseli rattaista. Luulin Stokkea laadukkaaksi ja "älykkääksi". Kattia kanssa. Halusin design-vaunut, mikä oli typerää. Olihan nuo hienot, mutta laatu oli paska. Sain liitoksistaan nitisevät, pomppivat ja rytisevät vaunut, jotka eivät todellakaan mene sen pienempään tilaan autossa kuin muutkaan rattaat. Nyt vaihdettiin Emmaljungiin. Niihin, jotka olivat aluksi mielestäni hirviöhyökkäysvaunut. Nyt ne ovat suosikkini Stokke-hukkasijoituksen jälkeen.

Vierailija
9/11 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsellä ei ole Stokkea,niin tietysti ei suosittele toiselle,vaikkapa hinnan vuoksi:)) Meillä on Stokke 2010 yhdistelmät( Stokkella on vain kaksi vm.03 ja 2010),niin tosi tosi ihanat ovat:)!!! Lisäksi kaikenlaisilla herkuilla,kuten esim. Summer Kit ja Winter Kit(Winteria Suomesta ei vielä saa),jalkamuhvi,lampaantalja:)Stokke ei todellakin tarkoitettu ruokakauppa reissuja varten,mutta etulaukkuun silti mahtuu yksi kokonainen ruokakassi! Ja kyllä Stokkeilla pääsee liikkumaan hyvin,myös lumessa. Tosiaan Stokke ovat niin hienostunut,että vaati kyllä huolenpitoa ja varovaisuuta:)

Vierailija
10/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia trailzeista?

Vierailija
11/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä stokken xploryt ja oon tykännyt!! Mun mielestä se ostoskassi toimii ja näyttää paremmalta kuin muiden rattaiden avonaiset ja rönsyilevät tavarakorit. Ostoskassiin myös mahtuu ihan kivasti kamaa, harvoin on täynnä. Me mennään vielä vaunukopalla, saan oman laukun kahvaan roikkumaan niin ei tarvii olalla kantaa. Kyllä mun mielestä siihen ratasosaan vielä taaperokin hyvin menee, sitähän saa säädettyä isommaksikin.

Hassua kyllä miten moni ihmettelee meidän vaunuja, ei ne mun mielestä niin erikoisilta näytä vaikka tyylikkäät ovatkin :)

Ainoa miinus mitä noissa on, on välillä liikaakin kääntyilevät etupyörät, vaikka ne periaatteessa saa lukkoonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan