Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua mitä menin tekemään tutulle!!

Vierailija
31.03.2010 |

Eli tunnen yhden 16-vuotiaan tytön, joka asuu lastenkodissa, käyttää aineita ja harrastaa seksiä kaikkien kanssa. Olen ollut hänelle tukena vuosia, kun omaa perhettä ei juuri kiinnosta, ja kavereita on vähän jos ei huumepiirejä lasketa. Itse olen siis vain muutaman vuoden vanhempi.

N. kuukausi sitten sain kuulla muuta kautta, että hän on raskaana. Isästä ei tietenkään mitään tietoa, eikä asuntoa, ei tukiverkkoa, ei mitään. Juteltiin asiasta, ja hän kertoi pitävänsä lapsen joka tapauksessa, ja minä lupasin auttaa tavittaessa lapsen kanssa.

Tänään näin tytön sattumalta keskustassa polttelemassa pilveä. Jutletiin niitä näitä, ja ohimennen taputin vatsaa (tiedän ettei saisi, tuli jotenkin automaattisesti) ja totesin, että kannataa ainakin vähentää polttelua vauvan takia. Siinä samalla ehdotin paria nimeä tulevalle vauvalle (tyttö sanoi aikaisemmin, että kaipaa nimiehdotuksia)ja kerroin, että siskollani on myynnissä kaikki vanhat vauvanvaatteet- ja tarvikkeet, joita voisin pyytää tälle tytölle, jos jossain vaiheessa tuntuu että on tarvetta. Tyttö vastasi jotain "jaa" tai "oke" tai muuta vastaavaa, toivoteltiin päivänjatkoja ja lähdin bussille.

Nyt kuulin yhteiseltä tutulta sattumalta, että kyseinen tytt on tehnyt viime viikolla abortin. Nyt on aivan kamala olo, kuinka tyhmä minäkin olen kun menen taputtelemaan mahaa ja ehdottelemaan nimiä, kun toinen on jo valmiiksi ihan rikki abortistaan.

Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Kerronko kyseiselle tytölle, että tiedän hänen abortistaan (vaikka tietolähteeni käski olemaan kertomatta, koska tyttö oli kertonut salaisuutena, eikä tiedon olisi pitänyt tlla minulle) vai mitä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä puhumasta aiheesta jos hän ei aloita.

Vierailija
2/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi kun teki abortin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttö itse ei ota asiaa puheeksi, älä ota sinäkään. Kyllä varmasti ko. tyyppi tajusi, ettet tiennyt asiasta.

Vierailija
4/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin sanomatta. Älä puhu vauvasta enää mitää, ellei tyttö itse mainitse ensin.

Vierailija
5/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä nyt taputtelemaan mahaa jne!

Vierailija
6/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen tyttö joka käyttäytyy noin ja viis veisaa omasta elämästään polttelemalla, harrastamalla seksiä kaikkien kanssa yms. tuskin on rikki abortista.

Veikkaan kun vastasi sinulle "oke" "joo" yms. niin tuskin muistaa edes koko keskusteluanne.

Älä mainitse enää lapsesta mitään hänelle kun näette. Jutelkaa vaan niitä näitä. Kyllä tyttö itse kertoo sinulle jos hän haluaa mainita.

Vierailija
7/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettäkö ihan taputtelit mahaa. Olipa kauhea synti. Olet ollut hänen tukenaan ja lupannut tukea myös tässä tilanteessa. Itse olisin varmaan raivostunut jos olisin nähnyt pilveä polttamassa ja antanut kuulla kunniansa.

Vierailija
8/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän, että kyseinen tyttö ei kestä paasaamista ollenkaan, ja näin tuossa tilnateessa tärkeäksi sen, etten suututa tyttöä, jota saan olla hänen tukenaan jatkossa.

Ja teille jotka epäilette, ettei tytt olisi rikki, niin tiedän että on. On hyvin herkkä ihminen, jolla on ollut todella vaikea elämä. Kun juttelimme vauvasta aiemmin, oli hän silminnähden onnellinen asiasta, hänestä huomasi, että oli todella päättänyt muuttaa elämänsä, lopettaa hölmöilyt ja pitä huolta vauvastaan. Oman tietoni mukaan olikin selvänä jonkun aikaa, ja yritti järjestää asioitaan. En tiedä mitä nyt on tapahtunut, kun on tehnyt abortin, ja käyttää taas aineita.

ap

Vierailija
9/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti tarvii ja ohjausta oikealle tielle.

Vierailija
10/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoltajaksi. Narkkarit valehtelevat kaikesta kaikille. Hanki elämä ja lopeta narkin hyysääminen.

Vierailija
11/11 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoon jos joku taputtaa mun mahaa kun oon raskaana!

Ihan kun kaikilla olis lupa klääppiä jos odottaa, yäk! Muhun saa muutenkin koskea vaan oma mies ja lapsiani halataan mutta ei muiden tarvi koskea.