Että mä vihaan tuota sanontaa..
Kommentit (12)
haaste sanaa kun puhutaan ongelmista.
laatuaika. mitä sekin tarkottaa?
jos se ei tapa, se vahvistaa.
Oman lapsen haudalla seisseenä voin niin sanoa. Luulin kuolevani, nyt olen vahvempi kuin koskaan.
Vammaiset/tosi sairaat lapset syntyvät aivan erityisen hyviin perheisiin.
-Vai niin. Miksi sellaisia lapsia sitten hylätään ties kuinka paljon?
Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa. -Että parempi ettei edes yritä? Ja mitä vikaa on katajassa?
Maassa maan tavalla.
-Ja jos maan tapa on vettä perskännit perjantaisin viinalla niin se on sitten suositeltavaa?
Se mikä ei tapa, vahvistaa.
-Ahaa. Se että isoisäni sai aivoinfarkit ja halvaantui pysyvästi vuodepotilaaksi on siis tehnyt hänestä vahvemman?
Jumalan tiet ovat tutkimattomat. Merkityksen tajuaa usein vasta jälkeenpäin.
Turha katkeroitua, se syö ihmistä.
Enkä ole katkera. Mutta typerät sananlaskut ovat minusta ärsyttäviä.
Jumalan tiet ovat tutkimattomat. Merkityksen tajuaa usein vasta jälkeenpäin.
Turha katkeroitua, se syö ihmistä.
Ton on ilmeisesti tarkoitus lohduttaa kun se sanotaan työttömälle, mut se vaan vääntää puukkoa haavassa: on niin huono ihminenkin ettei siksi saa töitä!
Minä noudatan näitä viisauksia, eikä ärsytä ollenkaan. Saattaa olla että olin kännissä viikonloppuna, tai sitten en.
ei kaikkea tarvii ottaa niin kirjaimellisesti eikä tahallaan käsittää väärin...
Kuuseen kurkottamisella tarkoittaa sitä, että on yltiöpäisen suuruudenhullut suunnitelmat jostain asiasta (minusta tulee suomen presedentti 20-vuotiaana) ja sitten kun ei pääsekään, niin ollaan vetämässä ranteet auki.
Maan tavalla tarkoitetaan normaalisti sitä, ettei omalla käytöksellä loukata muita, eikä loukkaannuta jostain mikä on kyseisessä maassa normaalia.
Vammaiset/tosi sairaat lapset syntyvät aivan erityisen hyviin perheisiin.
-Vai niin. Miksi sellaisia lapsia sitten hylätään ties kuinka paljon?Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa. -Että parempi ettei edes yritä? Ja mitä vikaa on katajassa?
Maassa maan tavalla.
-Ja jos maan tapa on vettä perskännit perjantaisin viinalla niin se on sitten suositeltavaa?Se mikä ei tapa, vahvistaa.
-Ahaa. Se että isoisäni sai aivoinfarkit ja halvaantui pysyvästi vuodepotilaaksi on siis tehnyt hänestä vahvemman?
itse henkilökohtaisesti ja kun puhutaan säästä, käytetään sanaa keli. No, nyt meni kyllä jo sivuraiteelle.
Kuka se tuo antaja on, Jumalako ( olen ateisti), mutta kuulostaa julmalta jonkin testata toisen sietokykyä. Toisaalta niin väärä, näkeehän sen nykyaikana, että ihmiset eivät jaksa.
Itku pitkästä ilosta!
Ja tätä:
Mies se tulee räkänokastakin vaan ei tyhjännaurajasta!
Tämäkin on ärsyttävä:
Jos se ei tapa, se vahvistaa!
Paskanmarjat!