Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen tässä facebookia...

Vierailija
31.03.2010 |

miksi kaverin päivitys näkyy mun uutisissa mutta ei näy kaverin seinällä :-O? Tuleeko sinne jotenkin viiveellä vai mikä on? Samoin jos vastaan johonkin juttuun siitä mun etusivulta niin se mun vastaus ei välttämättä sitten näykään :-O? Vai tuleeko nekin jotenkin viiveellä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin että toisen kaverin kanssa oli myös sama juttu, näkyy mun etuseinällä mutta ei kaverin omalla seinällä? ap

Vierailija
2/6 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti vai onko mulla jotain vikaa? Ei ole ennen tuolla tavalla mennyt mun mielestä ainakaan. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverisi on kirjoittanut sen juuri omalle seinälleen eikä esim. kommentoinut jonnekin muualle, minne itsekin olet kommentoinut?

Voi olla myös, että on kirjoittanut jotakin, josta lähtee uutinen sinulle. Sitten on poistanut oman kirjoituksensa. Sinun viestisi eivät poistu kuitenkaan.

Vierailija
4/6 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverisi on kirjoittanut sen juuri omalle seinälleen eikä esim. kommentoinut jonnekin muualle, minne itsekin olet kommentoinut? Voi olla myös, että on kirjoittanut jotakin, josta lähtee uutinen sinulle. Sitten on poistanut oman kirjoituksensa. Sinun viestisi eivät poistu kuitenkaan.

pelkästään. Ja näitä on siis mun etusivulla kaksi, kumpikaan ei näy kaverin seinällä (tänään kirjoitettuja juttuja). Omassa profiilissani ei myöskään näy että olisin kommentoinut näihin mitään, vaikka olen??? ap

Vierailija
5/6 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko muillakin. Käykää please joku katsomassa toimiiko teillä normaalisti... olisi kiva tietää.

Vierailija
6/6 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaverit kommentoi (sähköpostiin tulee ilmoitus) mutta kommentti ei tule fbookiin ollenkaan näkyviin. Ja muutkin ovat valittaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme