Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tammikuun toivot 2011

31.03.2010 |

Eli aloittelin tänne jo ryhmää.

Montakohan vuotta mä koen tämänkin, että vuoden ekoja vauva ja plussauutisia tänne toivon..

Oma napa : kp 3 jo.. Viime kierto oli 25, vaikka ovisplussa vasta kp 15..

Viimeinen kierto ennen clomeja..

Kierron tulevasta pituudesta ei hajuakaan.. Ovulaatio määrää pituuden, luteelivaihe on täälä lyhyt..

Plussatuulia kaikille jo näin alkuun!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussatuulia Helinäkeijulle! Minä ja mieheni vasta aloitellaan ensi kuussa esikoisen yrittämistä. Minä kun vielä popsin e-pillereitä tämän laatan loppuun. Ja sitten alkaa vasta yritykset. Eilen illalla mies kyllä tuumasi että heitä nyt ne pillerit jo mäkeen! =) Mieli tekisi, mutta mietityttää että voiko niin edes tehdä vai pitääkö syödä nuo loppuun ja odottaa ekat menkat?! Onko tietoa?

Vierailija
2/7 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minä tein esikiisen aikaan niin, että söin levyn loppuun, tuli yhdet menkat ja sitten yritettiin. (Itse asiassa yritys oli päällä jo heti pillereiden jälkeen heti, mutta oikeat päivät missasimme, työmatka tms.) Mutta en tiiä, haittaako vaikkei menkkoja ehtisi tulla... Varmaan ihan järkevää kumminki syödä levy loppuun. Mulla vimpat menkat silloin alkoi 13.4. ja lapsi syntyi 10. tammikuuta, joten jos kiirehtii, niin lapsihan voi periaatteessa syntyä vielä tän vuoden puolelle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärppäisipä meilläkin heti ekasta kierrosta. Syön siis levyn loppuun ja heti menkkojen jälkeen yritys päälle. Sen verran kova kuume täälä taitaa miehelläkin olla. On ihan tohkeissaan hänkin jo vaikka vasta aloittelemme tätä esikoisen yritystä parin viikon päästä! =)

Vierailija
4/7 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa kirjoittelen tälle foorumille, pakko oli jonnekin päästä jännitystään purkamaan :)

Tilanne on siis se, että meidän perheessämme on jo 4 lasta, vuosimallia 1993, 1997, 2003 ja 2004.

Ikää mulla on jo 36v ja isännällä 39v joten uutta raskautta ei olla suunniteltu vaikkakin isännän mielestä lapsia saisi vielä lisääkin tulla.

No nyt on sitten tilanne se, että saattaapi olla niin, että vahinko on sattunut, kuukautisten pitäisi alkaa ihan näinä päivinä, mutta mulla on vahva tunne siitä, että raskaana ollaan. Jos näin on, niin laskettu aika olisi todennäköisesti 1.1 2011.

Tunnelmat on nyt vähän sekavat, toisaalta raskaus pelottaa, toisaalta olen aikas täpinöissäni..

Vierailija
5/7 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi ZouZou? Tuliko plussaa r-testiin? Täällä kp 12/28 menossa ja ovis tuloillaan. Siispä pupulua luvassa viikon ajan päivittäin ;)

Plussatuulia! :D

Vierailija
6/7 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaiaamuna tein testin, negaa näytti. No, oireet löytyy edelleen, joten vahvasti uskon, että se plussaksi muuttuu. Mulla on muistakin raskauksista plussatulos tullut vasta kun menkat noin viikon myöhässä.

Jännä juttu muuten kun kerroin aiemmin, että en ole vauvakuumeillut kun tämä mahdollinen raskaus on täydellinen yllätys, niin nyt mä sitten kuumeilen senkin edestä, tänäänkin puolet aamupäivästä viettänyt netissä vauvan tarvikkeita ihaillen :)

Hölmöähän niitä on ihailla kun täyttä varmuutta ei ole ja kaiken lisäksi meiltä 4 lapsen jälkeen löytyy kaikki mitä pikkuinen tarvitsee :)

Vierailija
7/7 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pidetään peukkuja sinulle, ZouZou. Toivottavasti plussaat piakkoin! =)

Onhan niitä vauvatarvikkeita kiva ihailla, vaikka omasta takaa löytyisikin jo kaikkea.

Kyllä täälläkin aina välillä niitä ihaillaan ja haaveillaan siitä mitä ostaisi omalle lapselleen. :D Toivottavasti vaan plussaillaan tässäkin pinossa piakkoin me kaikki! =)

Plussatuulia!