Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksijat!

Vierailija
30.03.2010 |

Minkälaiset juoksuvarusteet teillä on? Eli kengät, juoksuasut (eri säille omansa?), voitteko suositella jotain?

Olen juoksennellut nelisen vuotta epäsäännöllisen säännöllisesti ja tänä keväänä ajattelin satsata juoksuvaatteisiin ja -kenkiin, joten mitkä ovat hyviä vaatteita/kenkiä.. Kuulisin mielelläni kokemuksia/suosituksia!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kesäisin Asicsin Cumulus -tossuja ja talveksi on kahdet gore-tex-jalkineet, toiset Asicsin ja toiset Adidaksen, mutta jalkinevalinta on ihan kiinni jaloista. Noi Adidakset tekee mulle oikean jalan päkiän kylkeen rakon vähänkin pidemmillä lenkeillä, mutta ei ne sitä sulle varmaan tekisi.

Talvella käytän tavallista urheilualusasua ja sään mukaan välikerroksena fleecekerrasto tai vain sen yläosa ja päällimmäisenä ihan tavallinen tuulipuku. Kun sää lämpenee, jätän kerroksia pois ja lopulta siirryn "teknisiin" capreihin ja juoksupaitaan. Juoksutrikoita en käytä. Talvella minulla on pipo ja juoksuhanskat (neuletta), kesällä lippis.

Vierailija
2/2 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta riippuu ihan sun jalasta/askeleesta että mikä on juuri sinulle hyvä kenkä (onko yli- tai alipronaatiota, tarvitsetko paljon iskunvaimennusta esim. nivelvaivojen takia jne.). Eli suosittelen menemään hyvään urheiluliikkeeseen ja kysymään myyjältä neuvoa, siellä voivat myös testata askeleesi. Jos löydät sulle sopivat kengät ja sulla on varaa, osta heti useampi pari, koska voi olla että niitä ei enää valmisteta kun haluaisit uudet (kengät pitää vaihtaa n. 400 km jälkeen)... Mulla on kaapissa odottamassa jo mun seuraavat kengät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi