Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet äidit ovat edelleen nyrkin ja hellan välissä?

Vierailija
30.03.2010 |

Luulin, että äitiys yhdistäisi minua ja ystäviäni. Toisin on kuitenkin käynyt. Mihinkään ei voi lähteä, kun mies ei tykkää/päästä/pärjää yksin lapsen kanssa.

Itse kaipaan omaan aikaa ja pääsen oikeastaan koska vaan minne vaan. Mieheni myös pärjää lasten kanssa ihan siinä missä minäkin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nainen rajoittaa ihan itse itseään, pitää itseään korvaamattomana kotona eikä luota mieheen lasten hoitajana.

Vierailija
2/6 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilannetta pahensi se, että olin taloudellisesti hänestä riippuvainen ja jotenkin koin että hänellä on oikeus määräillä menojani. Jossain vaiheessa nousin vastarintaan ja opettelimme yhdessä siihen, että voin käydä omissa menoissani aina silloin tällöin (jumpassa, kaverilla iltaa istumassa, siiderillä jne) ja hänen on se kestettävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin käydä omissa menoissani aina silloin tällöin (jumpassa, kaverilla iltaa istumassa, siiderillä jne) ja hänen on se kestettävä.

"Hänen on se kestettävä". Miten SINÄ kestät tuollaista miestä?

Vierailija
4/6 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon huomannu ihan saman. vaikka imetys ois loppu niin siltikkään ei voi lähtee mihkään ku " ei toi isä saa x:ää nukkumaan" tai jotain muuta selitystä, mitä millonkin.....

no ei kaikilla ookkaan tarve päästä/lähtee välillä "tuulettumaan" mut vois sen sanoo ihan suoraan eikä kierrellä ja keksiä selityksiä.

Vierailija
5/6 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvainnoillista nyrkkiä.

Kakkonen on varmaan pitkälti oikeassa, mutta joskus tuntuu, että naiset jotenkin kätkeytyvät tuon tekosyyn taakse, kun totuus on se, etteivät miehet oikeasti kontrolloivat menoja.

Kolmosen tilanne kuulostaa kauhealta. Hienoa kuitenkin, jos olette selviämässä paremmille vesille :) Tsemppiä.

Ap

Vierailija
6/6 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siedän, koska vika oli myös itsessäni, kun annoin pomottaa. Rakastan myös miestäni. Miehellä erittäin rankka perhetausta ja siksi luottaminen toiseen ihmiseen on vaikeaa. Nykyään mun on jo aika helppo mennä, eikä siitä enää riidellä. Opettelua se kyllä on vaatinut. Meiltä molemmilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi