Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö kaikki lomaa kun lapsi lähtee kouluun?

Vierailija
30.03.2010 |

Pitäisi ilmoittaa lomatoiveet työpaikalla ja mietin pitäisinkö lomaa kun lapsi lähtee ekaluokalle. Silloinhan alkaa myös iltapäiväkerhot, joten en tarvitse välttämättä lomaa. Aamulla viedään kouluun.

Olen käsittänyt niin, että monet pitävät lomaa silloin, mutta miksi. Jos kerhot alkavat samaan aikaan, niin eikö se ole huono juttu jos ei olekaan mukana heti alkuun ja pääse heti mukaan toimintaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakea vaikka aiemmin välillä ja muutenkin auttaa lapsi koulutien alkuun. Ei sieltä kerhosta tipahda, vaikkei siellä tappiin asti alusta saakka ole...

Vierailija
2/5 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomaa silloin kuin haluavat. Ihmeen paljon just noilla vanhemmilla on sairaslomia. Mistähän johtuu?? Ei ole lapsen kannalta paha, jos ei heti alusta asti kerhossa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tästä esitän samansuuntaisia mielipiteitä kuin yllä. Lapsi ei edes tajua, mihin joutuu, kun koulutyönsä alkaa. Ja siellä iltapäiväkerhossakin ehtii olla ihan tarpeeksi. Ja ehkäpä lapsen koulun alku on myös vanhemmille asia, jota kannattaa seurata läheltä.

Mutta voihan sitä kysyä lapseltakin. Haluaako hän tulla suoraan koulusta kotiin vai mennä muiden kanssa iltapäiväksi.

Vierailija
4/5 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle ei päivänpituuteen tullut mitään yllättävää, olihan siihen jo tottunut pk:ssa ja koulussa jatkoi moni samasta ryhmästä

Vierailija
5/5 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulun tänä vuonna elokuuryhmälle. Olin ajatellut että se on hyvä juttu kun kuopus menee kouluun mutta nyt kun olen hieman syvemmin ajatellut niin eipä oikeastaan ole väliä. Tosiaan iltapvkerhoon menee ja on kyllä hyvä päästä ryhmään heti alusta. Nimittäin 3 teiniä on jo ja olen nähnyt kun toiset jäivät ulkopuolelle heti siinä elokuussa jos eivät olleet mukana alusta. Toki paljon kiinni lapsestakin. Nyt ehdin pitää 3 viikkoa lomaa ennen ku koulut alkaa ja vimppa viikko olen sit yksin kotona = mun loma, haha. Reipas tuleva ekaluokkalaine kun on en usko että ongelmia tule, eikä ole muiden kanssakaan tullut, enkä ole vieressä istunut tekemässä läksyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme