Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan pakottanut itseään seurustelemaan?

Vierailija
30.03.2010 |

Vuoden olen ollut sinkkuna ja kärsin todella yksinäisyydestä ja silti mulle ei vaan kelpaa kukaan...=(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntenut mitään vetoa häneen, vaikka hän on niin täydellinen. "Pakotin" itseni seurustelemaan hänen kanssaan, koska ajattelin että tälläisiä miehiä on harvassa. Nyt olen ajanmyötä "oppinut" rakastamaan häntä. En voisi elää ilman.

Vierailija
2/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntenut mitään vetoa häneen, vaikka hän on niin täydellinen. "Pakotin" itseni seurustelemaan hänen kanssaan, koska ajattelin että tälläisiä miehiä on harvassa. Nyt olen ajanmyötä "oppinut" rakastamaan häntä. En voisi elää ilman.

on kuitenkin eri tilanne, järjellä tiesit, että mies on harvinaisen täydellinen, tunnetasolla vain oli ongelma. Et olisi väkisin mennyt yhteen, jos olisit ajatellut, että mies on todella vastenmielinen, mutta pakko ottaa edes joku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin eri tilanne, järjellä tiesit, että mies on harvinaisen täydellinen, tunnetasolla vain oli ongelma. Et olisi väkisin mennyt yhteen, jos olisit ajatellut, että mies on todella vastenmielinen, mutta pakko ottaa edes joku.

Vierailija
4/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuka vaan kelpaa? Ehkä kannattais siirtyy yhde illa juttuihin.. Saa ainakin hetken lievennystä yksinäisyytee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi