Mitä ajattelet napakorusta 30v naisella?
Kommentit (11)
40 kymppiseltä jotain itsenä hakemista, uutta nuoruutta, tällä hetkellä. mutta sitten taas ne jotka ovat 10 vuoden päästä 40 niin ajattelen että ne on ottanut sen jo nuorena.
ja sitten pitäisi ajatella jotain....niinku mitä?
itsekin täytän ensi kuussa 29 vuotta, pitäiskö mun siis ottaa pois minulla yli 10 vuotta ollut koru vain ikäni vuoksi? Mulla on kyllä raskausarpia mahassa, mutta maha on silti litteä, joten koru on ja pysyy. Kaameen näköstä se on vain, jos se koru uppoaa jonnekin ihramakkaroiden väliin, ja sillä ei oo mitään tekemistä iän kanssa... :/
kun oot kiinnostunut mitä toinen ajattelee.
Jos on tosi lihava, niin sitten ihmettelen napakorua iästä huolimatta.
itsekin täytän ensi kuussa 29 vuotta, pitäiskö mun siis ottaa pois minulla yli 10 vuotta ollut koru vain ikäni vuoksi? Mulla on kyllä raskausarpia mahassa, mutta maha on silti litteä, joten koru on ja pysyy. Kaameen näköstä se on vain, jos se koru uppoaa jonnekin ihramakkaroiden väliin, ja sillä ei oo mitään tekemistä iän kanssa... :/
tykkää korustaan, niin mitä välii sillä on mitä sinä ajattelet?
Jos on tosi lihava, niin sitten ihmettelen napakorua iästä huolimatta.
sullakin jotain ihmeteltävää.
Luulin, että tässä kysyttiin mielipiteitä :D
olen nähnyt tuon ikäisillä ja hiukan vanhemmilla myös klitoris ja nännikoruja. T: 36 v mies
Luulin, että tässä kysyttiin mielipiteitä :D
Eli että nämä tällaiset kyselyt on jotenkin niin TEINIÄ!
sekkä pieniä asioita (napakorua tosi lihavalla kun eihän se kunnolla edes näy) että isoja (esim. erään tuttavan ihmissuhdesekoilut).