Kuvaile sinun kauhein seksikokemuksesi :D?
Nyt niitä ikäviä muistoja kehiin. Itse muistan kun eräs antoi suuseksiä niin että aamulla oli paikat haavoilla puremisen ja ronkkimisen seurauksena
Kommentit (50)
Nainen oli vain paikallaan eikä tehnyt mitään. Kyselin että haluaako että lopetan, ja pudisti päätään.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli vain paikallaan eikä tehnyt mitään. Kyselin että haluaako että lopetan, ja pudisti päätään.
Ai oot pannu mun ex-vaimoa
Vierailija kirjoitti:
Olen sitten kai outo mutta mulla ei ole ollenkaan kauheita seksikokemuksia, pelkästään hyviä.
Aikalailla sama, pahin on ollut lähinnä härski lahna -kokemukset vaikka puheissa on ollut oikein kiimainen.
Salasuhdemies pani mua perseeseen ilman lupaa. Se jäi kaihertamaan, sillä sanoin useasti etten halua.
Mies puraisi sisemmästä häpyhuulesta niin että jäi roikkuva riekale muistoksi. Verta tuli paljon kyllä... Omasta mielestään erinomainen suuseksin antaja, aivan liian kovaa imi ja vielä puri
Ei mitään niin mahdottoman kauheaa ole tullut koetuksi, mutta voisi mainita vessaseksin kouluaikoina. Ei mitenkään ihanaa maata selin invavessan lattialla. Silloin piti vaan miellyttää poikaystävää ja alistua alle. Hän oli tosi dominoiva ja osan aikaa seksi sattui, taas sitten kohta sain orgasmin uudestaan ja uudestaan. Aika kamalaa kuitenkin näin jälkeenpäin ajateltuna, että suostuin tuollaiseen. Sängyssä sitten koulun jälkeen meni aikaa ihanasti rakastellen, mutta että kouluaikanakin piti tehdä sitä ja vessassa..
Isorintainen mamma jonka kanssa sovin treffit ostarille. Kertoi todella kuumia juttuja aiemmista kokemuksistaan. Mm pannut poikajoukon kanssa jossain hotellin saunassa. Ja kuuluisa poliitikko ollut rakastajana.
Mentiin hänen kotiinsa ostarin viereiseen kerrostaloon. Rinnat oli upeat mutta pylly täys näppyjä, pesusta huolimatta odour viipyilevä ja suuseksillä olisi siinä pitänyt aloittaa...
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli myös seksisuhde naiseen joka ei reagoinut tai tehnyt mitään sängyssä. Aina makasi silmät kiinni ja oli täysin paikallaan sekä hiljaa lähetyssaarnaaja asennossa. Joutui lähes aina kyselemään että haluaako että lopetan mut kun ei kieltävää vastausta tullut niin jatkoin loppuun asti. Toki kaunis nainen ja oman käden voitti mut ei kovin mielenkiintoisia seksihetkiä ollut hänen kanssaan.
Itselläkin tuollaisia täyslahnoja tullut vastaan pari. Jotain pientä (hyvin vähäistä) suutelua oli aluksi, mutta sitten vaan selälleen ja silmät kiinni mitään sanomatta. Tulee vähän wtf!? olo tuommoisesta. Hyvä jos edes saan seisomaan tuommoisessa tilanteessa, jäikin joskus ihan täysin kesken kun ei vaan pysty.
M40
Kaks eri keissiä, kumpikohan näistä on nyt sit pahempi..🤔 Yhellä sutturalla toosa hais sen verran pahalle, et oikeesti tuli oksennusta suuhun ku aloin nuolemaan. Yritin vielä ehdotella, et käytäiskö yhessä suihkussa, mut ei ollu kuulemma tarpeen. Toinen tyllerö taas ruikkas ruikulipaskat persholestaan mulukun päälle ja lakanoille, ku oli saanut orkut ja otin kullin pois sieltä. Tää kyllä meinas naurattaa, mut sain pokan pitämään. Raadolle haissut tuhero ei kyllä naurattanu yhtään.
Mielenterveysongelmat meni aluksi naisellisen oikuttelun piikkiin. Totuus paljastui kun uusintakierroksella homma ei hoitunut juuri niinkuin nainen halusi. Asentoja vaihdettiin aikaa kellosta vahtimalla, suudella sai vaan jos nainen halusi, taukojuomat oli valittu aivan väärin, kondomista jäi toosaan paha haju, anaaliseksi olisi ollut kiva ja sitten ei ollut ollenkaan kiva, karvojakaan ei olisi saanut olla ynnä muuta sekopäistä. Suihkusaippuakin kuivatti liikaa ihoa ja heti olisi pitänyt päästä rasvaamaan ihoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli myös seksisuhde naiseen joka ei reagoinut tai tehnyt mitään sängyssä. Aina makasi silmät kiinni ja oli täysin paikallaan sekä hiljaa lähetyssaarnaaja asennossa. Joutui lähes aina kyselemään että haluaako että lopetan mut kun ei kieltävää vastausta tullut niin jatkoin loppuun asti. Toki kaunis nainen ja oman käden voitti mut ei kovin mielenkiintoisia seksihetkiä ollut hänen kanssaan.
Ihan mielenkiinnosta en siis halua syyllistää mutta mistä eleistä yms tiesit että sinulla on suostumus naiselta jos hän ei reagoinut puheella/eleillä rakastellessanne?
T. Utelias nainen
Yhdellä toosa haisi aika vahvalle, pidin hengitystä kun nuolin. Takaapäin pantaessa näkyi kakkosen kohdalla hieman ulostetta ja pumpattaessani ykköseen p-reikä aukes/sulkeutui samaan tahtiin joten haju oli aika karmiva.
Muna lerpahti tietty tuosta, en viittinyt kertoa syytä sille vaan pahoittelin tilannetta ja syytin väsymystä
Yksi eksä oli täys lahna, silmät kiinni, ei ääntelyä tai ilmeitä. 3v aikana sain suikkarin kerran, pelkkä terska kävi suussa noin 5 sekuntia ja sitten leuka kipeytyi kuulemma. (ei mulla niin valtava ole)
Yksi aika lyhyt, tukeva daami oli sängyllä selällään ja jalat ylhäällä koukussa kun tulin makkariin. Tuli mieleen kilpikonna joka oli joutunut selälleen eikä pystynyt kääntymään.
Yksi joka ajatteli että munan ja kassien pureminen on kiihottavaa minulle, ei ollut.
Ai niin, yksi joka piti kirjaa orkuista. Piti olla joko saman verran orkkuja, tai sitten niin että se sai useammin. Koska tasa-arvo. Aluksi pidin läppänä, mutta tajusin että oli tosissaan. Oli aika suorituskeskeistä, eli kiinnostus meni
Muija teeskenteli kiiman laittamalla salaa ison liukkari kasan pilluun ja vielä teeskenteli orgasmin. Ei ollu äänet mitenkään aitoja....
Lappeenrannassa tällaisia naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta en siis halua syyllistää mutta mistä eleistä yms tiesit että sinulla on suostumus naiselta jos hän ei reagoinut puheella/eleillä rakastellessanne?
T. Utelias nainen
No ihan asiallinen kysymys. No tästä on yli 10 vuotta aikaa eli silloin ei ollut tuota suostumus pakkoa. Toki tunsin naisen muutenkin ja meillä meni ihan kivasti keskenään kun tapailimme ja tunsin naisen muutenkin.
Toki tuo aika kun oli seksisuhde niin lähes aina nainen oli aloitteellinen ja pyysi saunomaan tai muuten vaan kylään ja sitten jäin tavallisesti yöksi jolloin harrastimme seksiä missä kyllä ainut aktiivinen olin minä mutta tuskin nainen olisi aina uudestaan kutsunut kylään jos olisi ollut seksiä vastaan näin ajattelin silloin.
Eihän se parasta seksiä ollut jos toinen on täysin passiivinen mut nainen oli kaunis ja mukava niin kyllä minulle se sopi silloin kun ei ollut muutakaan seksiä. Eihän silloin ollut selkeätä suostumustakaan mut luulen ettei seksi naista haitannutkaan. Nykyään en tuollaiseen seksisuhteeseen uskaltaisi ryhtyä.
Vierailija kirjoitti:
Mies puraisi sisemmästä häpyhuulesta niin että jäi roikkuva riekale muistoksi. Verta tuli paljon kyllä... Omasta mielestään erinomainen suuseksin antaja, aivan liian kovaa imi ja vielä puri
Pahoinpitely tuo oli.
Uhu sekös oli miehen vika jos kuivapillu ei kostunut kun imit munaa? No mitä ihmettä et tehnyt vapaalla kädelläsi vaikka oli aikaa vatkata itelles vaikka eka orkku valmiiksi tulille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään en tuollaiseen seksisuhteeseen uskaltaisi ryhtyä.
No ei todellakaan kannattaisi ryhtyä. Tai vähintään aina laittaa tyyliin älykellolla tallennus päälle jo ennen panemista ja panemisen ajaksi. Sellainen tallennehan juuri oli jonkun miehen perättömältä raiskaussyytökseltä pelastanut.
Pitäisi varmaan miehenä alkaa, joka kerta kun on seksiä jonkun uuden naisen kanssa, mennä tekemään poliisille ilmoitus että tulin raiskatuksi kun en ollut suostumusta antanut. Noin niinkuin varmuuden vuoksi, jos vaikka toinenkin päättää perättömän väitteen raiskatuksi tulemisesta esittää.
Hoi