G: Mikä on unelmasi ?
Mitä haluat vielä toteuttaa ?
Jakakaa unelmanne tänne niin nämä toisen ketjun " arjen harmaan raatajat" voivat saada siitä kiinni.
Kommentit (39)
unelmani:
- matkustaa maapallon ympäri
- opetella uudelleen soittamaan pianoa
- opetella uusi kieli
- elää lämpimässä maassa jossa voisin kasvattaa jotain
-yrityksen perustaminen
-italian kielen opiskelu
*saada tyttölapsi
*aloittaa kilpaurheiluharrastus uudestaan (mutta joku ikääni sopiva laji)
*asua puolivuotta-vuosi lämpöisessä maassa perheeni kanssa, siellä pitää pystyä surffaamaan
*opetella puhumaan sujuvasti espanjaa
-muuttaa takaisin stadiin (toteutuu ensi kuussa)
-hankkia tarpeellinen taito (en tahdo kertoa mikä, mutta tämän hankkinen tänä vuonna)
-matkustaa Uuteen-Seelantiin ja viettää siellä hiukan pidempi ajanjakso
-hankkia parempi kunto (tämän eteen olenkin tehnyt töitä jo jonkun aikaa)
-opetella soittamaan huuliharppua (täysin käsittämätön vekotin, ihmettelen suuresti miten KUKAAN saa sieltä ulos järkevän kuuloista musiikkia!)
-hioa pois pahimpia särmiä luonteestani
eikä pelätä muutoksia. Osata tehdä päätöksiä eikä jäädä tuttuun ja turvalliseen - aina.
- löytää puoliso joka rakastaa mua ja kunnioittaa mua ja jonka kanssa meillä synkkaa
- saada lapsi, mieluiten lapsia. Jos saa esittää vain yhden toiveen, niin sitten lapsi vaikka olisin yksin.
Elän jo sikäli unelmaani, eli olen muuttanut pois Suomesta kymmenen vuotta sitten. Mulla on harrastuksia ja ihania lemmikkieläimiä. Olen kielitaitoinen, käytän päivittäin 3 kieltä töissä ja vapaalla. Mulla on vakituinen, mielenkiintoinen, arvostettu ja hyväpalkkainen työ. Matkustelen huvikseni noin kerran kuukaudessa johonkin toiseen Euroopan kaupunkiin viikonlopuksi, ja kerran vuodessa pitemmälle lämpölomalle, sekä tietysti aina kesällä ja jouluna Suomeen. Omistan asuntoni ja autoni, ei velkaa. Olen terve, mulla on ystäviä ja sosiaalinen elämä kukkii!
Silti antaisin melkeimpä mitä vaan että saisin perheen!! Olkaa mammat onnellisia, vaikka arki olisikin tylsää. Mikään ei ole pahempaa kuin olla Yksin -mahdollisesti koko elämänsä.
t. melkein 40v nainen
-oppia olemaan sosiaalisempi
-kasvattaa lapsistani onnellisia, selväjärkisiä ihmisiä
-parantaa parisuhdetta mieheni kanssa
-hankkia sellainen elintaso, ettei tarvitsisi raataa töissä koko ajan
-haalia kaikkea kaunista ympärilleni
-pudottaa painoa 5 kiloa
-auttaa vähempiosaisia jollain tapaa
olisi muutaa takaisin Suomeen. Olen asunut ulkomailla monessa eri maassa yli kymmenen vuotta. Paljon olen nähnyt ja kivaa on ollut mutta nyt mielin takaisin Suomeen.
minulla on koulutus, aviomies, talo ja lapset mutta ei vakituista työpaikkaa, ja se kismittää. Eli "arjen unelmana" on vakituinen työpaikka. Muuten haaveilen vaikka mistä: matkoista, siitä että saan pihastamme joskus kauniin, kivoista jutuista mitä voisi tehdä lasten kanssa kun he kasvavat, kirjan kirjoittamisesta, auringon paisteesta, juhlimisesta, hyvästä seksistä mieheni kanssa, uusien asioiden oppimisen tunteesta...
Kiva koti mahdollisimman läheltä Helsingin keskustaa, mahdollisimman vanhassa talossa.
ommella muutama ihana vaate heti kun siihen on aikaa, nähdä muutamia ystäviä ihan lähiaikoina, oppia tekemään monipuolista kasvisruokaa paremmin, tehdä valokuvakansiot valmiiksi (photoshopata ensin kuvat jne), käydä Jurmossa ja lomailla Gotlannissa, nauttia kesästä ja auringosta...ei mitään kovin ihmeellistä siis.
Minulla on "kaikki", hyvä mies, terve ihana lapsi, myös ihan ok vakityö, terveyttä. Se mitä rehellisesti haluaisin olisi vapaus jäädä pois ansiotyöstä.
muuttaa pois Suomesta!! En kestä täällä. Voisin ehkä käydä kerran vuodessa, kesällä, jos varmasti lämpimää.
ja vihannesmaa sekä marjapensaat satoisiksi.
-löytää todellinen rakkaus
-saada lapsia
-terveyttä ja pitkää ikää
-pukeutua kuin 1800-luvulla <3
* Muuttaa ulkomaille.
* Pari lasta.
* Löytää palkitseva työ, jonka ohessa jaksaisi tehdä jotain myös vapaa-ajalla.
* Hankkia vielä alle kolmikymppisenä moottoripyörä ja olla kuuma moottoripyörämisu.
* Harrastaa intohimoisesti seksiä erämaassa tähtitaivaan alla.
* Olla nykyisen miehen kanssa onnellisesti yhdessä vielä vanhainkodissakin.
* Kirjoittaa kirja.
N24
Kuolla mahdollisimman pian. Olen 28 v ja elänyt jo aivan liian pitkään. Olisin halunnut kuolla pois jo yläasteikäisenä. Siitä lähtien elämäni on ollut pelkkää alamäkeä ja synkältä näyttää tulevaisuuteni.
Haluaisin päästä yli häpeästä ja katkeruudesta.
sellaiseen kuntoon, että voisin kävellä normaalisti eikä olisi jatkuvaa kovaa kipua.
Tätä unelmaa en vain itse voi hallita. Omassa hallinnassa on opetella elämään riittävän hyvää elämää liikuntavammaisuudesta huolimatta.