Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikilla naisilla väljät toosat, miksi?

Vierailija
30.03.2010 |

Olen huomannut, että hoikilla/lyhyillä naisilla on todella väljät toosat. Erikoista, kun luulisi toosan olevan tiukassa kunnossa jos muukin kroppa on, vaan ei.

Hieman rehevämmillä naisilla taas on oikeen kunnon tiukat imupillut.

Mistä tämä mahtaa johtua?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkään en ole törmännyt kuvaamaasi ilmiöön.

hoikalla muijallani on varsin tiukka tavara.

vaan keskivartalolihavuudessa rasva pakkaa sisäelinten ympärille. voi siis olla, että tuo

runsas sisäelinrasva eli läski luo painetta vaginaan joka puolelta. näin ollen pillu ikään kuin puristuu kasaan ja syntyy illuusio tiukkuudesta. todellinen

tiukkuushan perustuu treenattuihin alapään lihaksiin ja niitähän rehevillä naisilla ei ole kovinkaan usein.

Vierailija
2/35 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksilla saadaan aikaan illuusio tiukasta pillusta. Pillussa on olemassa lepotiukkuus, joka on sitä oikeaa tiukkuutta. Puristustiukkuus on ihan oma juttunsa. Synnyttäneillä lepotiukkuus on usein vain kaunis muisto.

todellinen tiukkuushan perustuu treenattuihin alapään lihaksiin ja niitähän rehevillä naisilla ei ole kovinkaan usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varsinkin otetaan suuremmassa mittakaavassa vertailua niin veikkaan että vehkeiden koko myötäilee ihmisen kokoa.

M34

Vierailija
4/35 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin aerobic ja sen kaltaiset lajit, juoksu ja hyppely aiheuttaa lantionpohjanlihasten löystymistä, jos ei Jokaisella Askeleella jännitä noita lihaksia. Samoille aerobikkaajille tulee virtsanpidätysongelmia nuorempana ja vaikeampana juuri noiden lihasten kärsittyä. Tämä voisi olla yksi syy.

Vierailija
5/35 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... makaamaan niin pilluni kiristyy :D

Varsinkin aerobic ja sen kaltaiset lajit, juoksu ja hyppely aiheuttaa lantionpohjanlihasten löystymistä, jos ei Jokaisella Askeleella jännitä noita lihaksia. Samoille aerobikkaajille tulee virtsanpidätysongelmia nuorempana ja vaikeampana juuri noiden lihasten kärsittyä. Tämä voisi olla yksi syy.

Vierailija
6/35 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nuoret parikymppiset herkkupeput.

Vierailija
7/35 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kysyjällä pienehkö vehje....

Vierailija
8/35 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoneen, että isolla miehellä voi olla todella pieni korvakäytävä, vaikka muuten on todella isokokoinen. Sama koskee varmaan myös naisia, isokokoisella naisella voi olla todella pieni vagina ja pienikokoisella naisella isompi.

Vierailija
9/35 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 20 kiloa ylipainoinen ja harrastan hikiliikuntaa 6 päivänä viikossa 1-2 tuntia kerralla. Ja olen harrastanut liikuntaa säännöllisesti 14 vuotiaasta asti. Mun kaveripiirissä ne hoikimmat ei treenaa lainkaan, niillä ei ole edes lihaksia, ei minkäänlaista kuntoa. Itse pystyn ratsastamaan miehellä kyykyssä vaikka puolituntia putkeen ja olen treenannut myös itseni tosi tiukaksi.

Toinen kumma uskomus on että ylipainoiset mässää herkkuja. Mä en voi sietää mitään makeeta, roskaruokaa yms. Kaikki dieetit on kokeiltu, paino ei vain laske. Lääkärit tosin ovat sanoneet, etten näytä ylipainoiselta vaikka vaaka sen todistettavasti näyttää.

Vierailija
10/35 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tulihan se sieltä. Ainahan se vika on liian pienessä kullissa. Mutta olikohan se kuitenkin niin että pillunlihaksia pystyy treenaamaan mutta kalussa ei ole lihaksia joita voisi treenata.

Vierailija
11/35 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tulihan se sieltä. Ainahan se vika on liian pienessä kullissa. Mutta olikohan se kuitenkin niin että pillunlihaksia pystyy treenaamaan mutta kalussa ei ole lihaksia joita voisi treenata.

Kalun ihoa voi treenata..

nimittäin olemalla 'treenailematta' liikoja

Itelläni ei oo ollut mitään ongelmia niiden kanssa, jotka ei juuri runkkaa, mutta kokemusta on parista jotka runksii paljon, niin ei kunnolla seiso ja ei kuulemma tunnu juur miltään.

Oon huomannu saman, jos tyydyttelen itseäni paljon, niin ei orkut miehen kanssa niin hyvin lähde.

Vierailija
12/35 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän meni helpoksi. Ei muuta kuin sohvalle vain makaamaan niin pilluni kiristyy :D

Ihan yksinkertaisella googlauksella "lantionpohjalihakset" löydät tietoa siitä, miten tärähtely ja voimakkaat hypyt heikentävät noita lihaksia. Ei ole tarkoitus sohvaperunoitua, vaan osata jännittää oikeat lihakset urheillessa. Ja treenata niitä myös muulloin. Järkeä saa käyttää, jos sellaista on. Sittenhän ei voi mitään, jos ei sitä ole saanut. Pahoittelut :)

Vierailija
13/35 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas taas oli soopa ettäkö juokseminen ja aerobic saa paikat löystymään ja virtsan karkailemaan,eiköhän se kuule ole IHAN toisinpäin,että ne jotka vaan baarissa löhöilee ja kotia konttaa niin niillä sitä kyllä valuu vaikka mitä,ON nähty kuinka juoppo nainen kusee yöllä alleen kun ei enää toimi mitkään paikat!

Kyllä itse otan vaikka sen lihavankin tytön jos on hyvät elintavat,lihavuus ei merkitse mitään pahaa mutta täysjuoppoa ja tavaransa jokaiselle tyrkyttäjää en kyllä enää huoli!!

Vierailija
14/35 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löystyy hitaammin, kun ei hyppele. Silti löystyy vääjäämättä kuten lihakset joka puolella kehoa, kun vain makoilee.

Tämähän meni helpoksi. Ei muuta kuin sohvalle vain..... makaamaan niin pilluni kiristyy :D

Vierailija
15/35 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat kelpaavat ja ovat kovasta käytöstä venyneet. Lihavat eivät juuri käytössä kulu.

Vierailija
16/35 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilevät naiset voi ottaa huomattavasti rajummin kuin ei-pyöräilevät. Pillu on hinkkautunut niin, että on aikas tunnoton. Tosin väljääntymään siinä ei pääse samalla tavalla kuin esim. juoksemisessa.

Vierailija
17/35 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

gynekologeja myöten eli lihavilla naisilla on tiukemmat paikat.

Tällekin on ihan luonnollinen selitys, että miehiä voidaan huijata näinkin; moni kuvittelee, että kaunis ja hoikka nainen tarjoaa seksitaivaan ja lihavasta ei ole mihinkään.

Useinhan onkin niin, että minkä ulkomuodossa menettää, niin se kompensoituu muussa toiminnassa ja tässä tapauksessa seksissä.

Vierailija
18/35 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ole tämä teoria tosi. Tai en tiedä anorektikon näköisistä malleista yms, mutta omani on hoikka lentoemäntä ja taivaallinen on pillu. Muutenkin aika hoikanpuoleisia naisia pannut ja vaikkei mun munani mikään jätti ole vaan keskivberto, niin hyvä kun on ulos sen naisista saanut, sen verran piukkoja paikkoja. Yksi frendi tosin harrasti malleja ja sanoi, että vähän jotain tuollaista kyllä allekirjoittais, joskaan ei jokaisessa naisessa. Oon kuullu, että lihominen paisuttaa myös pillua, eikö rasva keräänny vähän kaikkialle ihon alle, se vois selittää tuota. Mutta hyvä, että läskeilläkin on joklu valtti, jos noin on, itseäni ei läski nainen paneta vaikka en välttämättä rumiksi heitä sano, mutta ei vaan ole mun juttu.

Vierailija
19/35 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskeihin naisiin. Tai saat sellaista, mikäli henkiset voimavarasi ylettyvät tyydyttämään aikuisen naisen tarpeistoa.

No ei kyllä ole tämä teoria tosi. Tai en tiedä anorektikon näköisistä malleista yms, mutta omani on hoikka lentoemäntä ja taivaallinen on pillu. Muutenkin aika hoikanpuoleisia naisia pannut ja vaikkei mun munani mikään jätti ole vaan keskivberto, niin hyvä kun on ulos sen naisista saanut, sen verran piukkoja paikkoja. Yksi frendi tosin harrasti malleja ja sanoi, että vähän jotain tuollaista kyllä allekirjoittais, joskaan ei jokaisessa naisessa. Oon kuullu, että lihominen paisuttaa myös pillua, eikö rasva keräänny vähän kaikkialle ihon alle, se vois selittää tuota. Mutta hyvä, että läskeilläkin on joklu valtti, jos noin on, itseäni ei läski nainen paneta vaikka en välttämättä rumiksi heitä sano, mutta ei vaan ole mun juttu.

Vierailija
20/35 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torson koko korreloi pillun koon kanssa. Eli minkä kokoinen on keskivartalo. Läskin määrällä ei ole merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan