Hoikilla naisilla väljät toosat, miksi?
Olen huomannut, että hoikilla/lyhyillä naisilla on todella väljät toosat. Erikoista, kun luulisi toosan olevan tiukassa kunnossa jos muukin kroppa on, vaan ei.
Hieman rehevämmillä naisilla taas on oikeen kunnon tiukat imupillut.
Mistä tämä mahtaa johtua?
Kommentit (35)
Laihoilla nahkakin roikkuu ja varmaan siksi myös pillun huulet lerpottaa. Eihän ne nyt hyvät ihmiset voi olla yhtä tiukkoina mulkun ympärillä kuin normipainoisella naisella.
Löysin tutkimuksen surffailtuani Guinnesin sex ennätysten joukossa.
En tallentanut linkkiä, koska en uskonut sitä enään tarvitsevani.
Googlaava löytää.
Myös rodullisia eroja. Se että aasialaisila on pienempi, ei mitenkään yllätä. Toisaalta se että mustilla on pienempi on jotenkin yllättävää kun mustilla miehillä väitetään vastaavasti olevan isompi.
Omat kokemukseni kyllä kieltämättä vahvistaa tuota mustien naisten emättimen kokoa.
Mustista miehistä ei ole kokemusta ;)
http://www.justanswer.com/ob-gyn/6d52a-women-longer-torso-s-deeper-vagi…
Ottakaa se naapurin neitsyttyttö niin kylläpä ON tiukka!
Taas joku läski luuseri kertoo fantasioistaan.
No onhan niillä luuviuluilla tietysti väljemmät toosat kuin hyvin syöneillä. Pursuava läski painaa ja puristaa kudoksia lyttyyn, joten reikäkin siinä tiukentuu.
Mitä väliä sillä on onko tiukka vai väljempi??
Eiköhän luoja ole luonu vehkeet ja värkit lapsen tekemistä varten eikä toisen sukupuolen leluiksi?
Vaikka ite olen törmännyt kaikenlaisiin vaginan tiukkuuksiin hoikilla ja vähemmän hoikilla, niin sellanen yks iso asia mikä saattaapi vaikuttaa, on urheileminen. Esimerkiksi aerobic jossa hypitään ja pompitaan aktiivisesti, heikentää lantionpohjan lihaksia varsin helposti. Ja koska lihavammat ei niin aktiivisesti käy urheilemassa, niin voipi olla yksi syy miksi olet kokenut hoikalla naisella tällaista... varsinkin jos nainen ei osaa treenata lantionpohjan lihaksiaan kunnolla, niin löystyväthän neki lihakset siinä missä treenaamaton käsi.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 01:34"]
Mitä väliä sillä on onko tiukka vai väljempi??
Eiköhän luoja ole luonu vehkeet ja värkit lapsen tekemistä varten eikä toisen sukupuolen leluiksi?
[/quote]
Josta päästään sitte siihen että onko mitään "luojaa" ikinä ollukaan... ja jos ei ole, niin tuo teoria meni kertalaakista ulos ikkunasta :) Raamattu on iha hieno sci-fi kirja, mutta ei sitä kannata kirjaimellisesti ottaa. Jos se värkki olisi PELKÄSTÄÄN lapsien tekemistä varten, ei sen kuuluisi aiheuttaa mitään mielihyvän tunnetta.
Höpö höpö. Oon pannut löysäpilluista hoikkaa ja samoin löysäpilluista lihavaa. Nyt on tällä hetkellä todella timmipilluinen hoikka nainen. On synnyttänyt parikin kertaa, mutta on niinkuin teinipiparia saisin. Jihaa!
M53
Olen hoikka, urheilullinen nainen, joka huolehtii kunnostaan ja harrastaa seksiä aina, kun saan miehen vampattua baarista. Kuitenkin minulla on sellainen pimppi, että kiihottuneena ei pysy isotkaan geishakuulat sisällä vaan holahtavat haaroista lattialle. Ärsyttää, kun se on niin kosteakin, että ei taho tuntua missään, vaikka kuinka sölkötettäisiin jalkovälisä. Olen siis niitä tyttöjä, jotka tykkäävät isosta.
En tiedä pitääkö tuo paikkansa. Kuinka laaja otos ap:llä on?
Mutta jos (hoikka) urheilijatyttö näkee nälkää ennen seksiä jottei vatsa pömpöttäisi, hänellä ei ole niinkään puhtia puristella miestä...? Kun taas hyvin syövällä riittää virtaa??
Kaikkea helvetin sontaa täällä pohditaan,- Lääkäri
Reikämunkki teoria!
Eihän se reikämunkkikaan kaikkea turpoa ulkopuolelle vaan ihan yhtä paljon myös reiän sisäpuolelle...