Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä tästä traumasta yli?

Vierailija
01.12.2014 |

Onnistuin viikonloppuna saamaan pillua.  Nainen halusi, että nuolisin häntä ja minä iloisena suostuin tähän, koska tykkään tästä kovasti. Olin aivan järkyttävässä kännissä, mutta silti meinasin pyörtyä siitä hajusta ja mausta, mikä hänen värkistänsä lähti. Aiemmin näin ei ole tapahtunut, enkä kyennyt nuolemaan kuin max 10. sekuntia, koska muuten olisin oksentanut.

Yleensä saamisen jälkeisinä päivinä olen innoissani masturboinut useasti, mutta nyt en saa edes kullia pystyyn. Jos ajattelen yhtäkään naista alastomana, niin mieleeni tulee tuo aromi, jolloin erektion tynkä lurpahtaa heti.

Tuo pesemättömän ja baarissa illan muhineen värkin tuoksu ihan oikeasti traumatisoi niin, että en tiedä mitä tekisin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varata heti huomenaamuna psykologille aika. Voitte yhdessä keskustella traumastasi ja tarvittaessa varata ajan psykoterapiaan. Mikäli kokemuksesi aiheuttaa pidempää ahdistusta tai johtaa traumaperäiseen masennnukseen, kannattaa varata aika lääkärille, joka voi tarvittaessa kirjoittaa sinulle reseptin neuroleptilääkitystä varten.

Tsemppiä, ap! Apua kannattaa ottaa vastaan, kun sitä on tarjolla!

Vierailija
2/17 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan yksi baarivonkaaja vähemmän liikenteessä. Hih ja jeij!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon auta ku kymmenen vuoden terapia;voi kamala sentään!!!!

Vierailija
4/17 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi perkele.

Mikset sanonut naiselle, että mites jos mentäisiinkin suihkun kautta?

Vierailija
5/17 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi aivan samoin ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Hän vain käski minua ottamaan hikisen ja juustoisen kullinsa suuhuni. En uskaltanut sanoa vastaankaan, vaikka kuinka inhotti. HYI ETTÄ! Meni vuosia, ennenkuin pystyin edes ajattelemaan suuseksiä ja vielä nykyisinkin voisin harrastaa sitä vain saunassa, suihkussa tai kylvyssä.

Vierailija
6/17 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vastauksia.

Kuvitelkaapa itsenne tuohon tilanteeseen, jokainen nainen kuitenkin varmasti tietää miltä paikat haisee jos et ole käynyt suihkussa pariin päivään. Ajatus joutua ap:n tilanteeseen.. yhhh..

Älkää tehkö seksiä harrastaessa sellaista, mikä tuntuu ällöttävältä. Monista asioista saa seliteltyä itsensä ulos, tuossakin voisi esim. esittää että yrjöt tulee ja juosta suoraan vessaan, jonka jälkeen "ei taida tänään onnistua, kiitos käynnistä ja tervetuloa uudelleen!" -ovi kiinni.

Vierailija
7/17 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urghh. (Provo) Mutta silti tekisin todella nopean katoamistempun yön selkään, jos vastaavankaltaiseen tilanteeseen koskaan joutuisin, mutta toisaalta on mahdottomuus, että edes päätyisin tuollaiseen tilanteeseen, eli että sängyssäni olisi noin vääränhajuinen kumppani. Jo ennalta nimittäin karsiutuvat minulle aivan vääränhajuiset henkilöt pois, koska hajuaistini on aivan häpeämättömän tarkka. En siis silloin usko, että alakertakaan voisi mitään mahdottoman suurta yllätystä tuottaa, jos ja kun tunnen ihmisen yleistuoksun jo muutenkin. Sen siitä provo-ap saa, jos on päissään kuin käki, ja varmaan on tupakkakin maistunut, kaikesta muusta hajusteesta puhumattakaan = turta nenu.

Vierailija
8/17 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt homo

Vierailija
9/17 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo ihan oikeasti. Kyllä se tästä ajan kanssa varmaan ohitse menee. Uskon ja toivon, että loppuviikolla  panetus viimeistään nousee niin kovaksi, että kullikin seisoo taas.

Minulla on kylpyamme, joten yhteinen pesu ei oikein onnistu. En kyllä muutenkaan kerrostaloasunnossa viitsisi lähteä kolistelemaan baaripanon kanssa neljältä aamulla.

Pahinta oli se, että tykkän nuolla pillua kovasti, mutta nyt tämä suosikkiharrastukseni oksettaa minua. Aikaisemmat kumppanit ovat pitäneet paljon parempaa huolta hygieniastaan kuin nyt kohdalle osunut.

Kiitos myös terapiavinkeistä.  Yritän toistaiseksi vielä selviytyä ilman ammattilaista, mutta hyvä tietää terapiankin mahdollisuudesta

Enää en lähde nuolemaan kenen tahansa tussua yhtä ennakkoluulottomasti.

Vierailija
10/17 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jåå on se vähän kiusallista... Mulla oli sitkee epäspesifi emätintulehdus ja silloin oli vaikea pitää alakertaa raikkaana edes tuntia perusteellisen kuuraamisen jälkeen. No sitten kun siitä pääsi eroon, niin ei mitään ongelmaa jälleen, kuten koskaan aiemmin. Tuoksun perusteella ei esim mun likasia ja puhtaita alkkareita ei erota kuin jos ehkä viikon pitäisit putkeen samoja pöksyjä. Joten ei se odööri vältsisti piinaa aina tiettyä naisihmistä :D sillä on vaan joku bakteerikanta vituillaan, eli epäspesifi tulehdus.

Jos se nainen oli niin kännissä ettei tajunnut asiaa? Muuta selitystä en keksi. Otan osaa. Joskus traumatisoiduin itsekin omasta tuoksustani vaikka en toki nenäni kanssa SIELLÄ ole ollut. 

joskun mä mietin että olisipa siistiä, kun joku seuraisi keyloggerilla mitä kaikkea tänne av lle oikeen tulee kirjoteltua. Ehkä hävettäisi.

Vierailija
11/17 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista niitä sormia "ennen kuin neninesi menet sinne missä toiset on ollu munineen"

Vierailija
12/17 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:23"]

Jåå on se vähän kiusallista... Mulla oli sitkee epäspesifi emätintulehdus ja silloin oli vaikea pitää alakertaa raikkaana edes tuntia perusteellisen kuuraamisen jälkeen. No sitten kun siitä pääsi eroon, niin ei mitään ongelmaa jälleen, kuten koskaan aiemmin. Tuoksun perusteella ei esim mun likasia ja puhtaita alkkareita ei erota kuin jos ehkä viikon pitäisit putkeen samoja pöksyjä. Joten ei se odööri vältsisti piinaa aina tiettyä naisihmistä :D sillä on vaan joku bakteerikanta vituillaan, eli epäspesifi tulehdus.

Jos se nainen oli niin kännissä ettei tajunnut asiaa? Muuta selitystä en keksi. Otan osaa. Joskus traumatisoiduin itsekin omasta tuoksustani vaikka en toki nenäni kanssa SIELLÄ ole ollut. 

joskun mä mietin että olisipa siistiä, kun joku seuraisi keyloggerilla mitä kaikkea tänne av lle oikeen tulee kirjoteltua. Ehkä hävettäisi.

[/quote]

No mutta jos ongelman tietää, niin eikö silloin voisi itse käväistä huuhtaisemassa paikat ennen asiaan käymistä?

Vierailija
13/17 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, niinhän sitä luulisi että ihminen tajuaisi käydä siiinä tilanteessa pesulla. Pesis sen varmuuden vuoksi vaikka baarissa bideellä tai jotain... Mä kirjotin tossa yllä että mulla ei muuta selitystä ollutkaan, kuin että nainen ollut liian päissään edes tajutakseen asiaa. T.11

Vierailija
14/17 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän oli vaan alkuillan kaverin soossit muhimassa, no worries!

Vierailija
15/17 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientähän tuo vielä, kun pois pääsit. Yksi tuttu vakipano teki minulle temput kun tahtoi sitoa kiinni, tottakai suostuin, tykkään kovasti kun nainen ottaa aktiivista roolia ja jopa dominoi. Toi sitten pillunsa naamalleni nuoltavaksi, ja haju...no uskomaton, kertakaikkiaan. Koitin sanoa asiasta, mutta olin vähän heikossa asemassa, ei kuunnellut vastalauseita ja hinkkasi pilluaan naamaani ainakin puoli tuntia (tuntui siltä ainakin). Nuolemaan pakotti myös. Ja en ehkä protestoinut tarpeeksi asiaa, tai ehtinyt niin kääntyi ympäri ja pakotti nuolemaan (ja haistamaan) pyllystä myös. Sai ainakin neljä orkkua siinä touhutessaan, minä tajunnan rajamailla suunnilleen. Kertoi sitten myöhemmin, että teki tahallaan tuon (oli ollut kolme päivää pesymättä), olin vähän ehkä häntä kaltoin kohdellut (piti pettämisenä, vaikken hänen kanssaan kokenut seurustelevani). Onnistui ainakin siinä, että olen nyt hänen, vaikka kokemus oli raju, niin ei se traumoja jättänyt, päinvastoin, on hullun kiimainen ajatus, että nainen teki noin minulle, kostaakseen ja nauttiakseen vallastaan. Ajattelin kosia jouluna.

Vierailija
16/17 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, millaista luettavaa. MIten joku edes ajattelee nuolevansa ensi kertaa tapaamansa ihmisen jalkoväliä tai miten siihen kukaan suostuu. Jos satunnaissseuraa kaipaa ja tarvitsee, on tyydyttäminen pelkällä panolla. (ja oikeastaan se onkin ainoa oikea tapa saada iso o)

Vierailija
17/17 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kauhea! Kyllä itse aina peseytyy huolella, jos tietää suuseksiä saavansa. Olisiko humalatila vaikuttanut asiaan. Ihmetyttää kyllä tuo, että yleensäkään uskaltaa ventovieraalle ihmiselle antaa suuseksiä. Sukupuolitaudit leviää siinä aivan yhtä tehokkaasti kuin yhdynnässäkin paljaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme