Saako vielä mököttää, kun mies toi 30 kpl ruusuja?
Vähän rupes hymyilyttämään, mutta pakko oli vaan jatkaa mököttämistä, sen verran loukkaantunut olen sen eilisistä sanoista.
Kommentit (14)
mutta erityisesti anteeksipyynnön jälkeen.
Eriasia silloin, jos miehesi loukkaa sinua samalla tavalla jatkuvasti ja kuvittelee kukilla pääsevänsä kuin koira veräjästä.
Mutta älä enää mökötä, jos ruusut ovat oikea anteeksipyyntö.
Anna anteeksi, jos oikeasti tajusi loukanneensa.
haukkui ulkonäköäni. Täysin tarkoituksellisesti loukkasi, halusi että muhun sattuu. Haukkui lihavaksi ja rumaksi, vaikka en sitä ole.
Eikä ollut eka kerta, aina silloin tällöin haukkuu (olemattomia) läskejäni, ja karvoitustani (olen posliini miehen mieliksi, joskus jää siistimättä ja tulee vähäistä karvaa).
Nyt se siis taas anteeksipyytelee, mutta en enää osaa antaa anteeksi, koska tiedän ettei pyydä vilpittömästi anteeksi, vaan taas joku päivä sanoo samat. Mielestäni vika on enemmänkin mieheni korvien välissä kuin minun ulkonäössäni.
En nyt oikein tiedä miten suhtautua mieheen eilisen loukkaamisen jälkeen.
ap
tosi ikävää jolet varmasti tosi loukkaantunut, mutta eiköhän miehesi sen tajunnut, eleestä päätellen. Anna toiselle mahdollisuus!
Tsemppiä.
mutta siitäkin riippumatta aina on oikea aika lopettaa möksöttäminen viimeistään siinä vaiheessa kun se alkaa jo loukattua osapuolta itseäkin kyllästyttää, ja hyvä mieli on palannut.
Olen itsekin joskus manannut että miksi olen näin lyhytvihainen enkä "osaa rankaista" sitä toista osapuolta, mutta olen ihan heikkona anteeksipyyntöihin enkä usko että olisin onnellisempi jos pitkittäisin riitojani.
Itse olen aika huonosti lepyteltävissä ja veikkaan että tuossa tapauksessa ruusut olis lentänyt roskikseen, näyttävästi!
mies ole pyytänyt loukkaavia sanojaan anteeksi niin, että sinä näet, että hän ymmärtää olleensa kohtuuton, niin saat mököttää. Ne ruusut ilman anteeksipyyntöä on vain asian peittelyä, sinun vähättelemistäsi, sukua ylistämällä alistamiselle.
Jos mieheni luulisi voivansa kuitata riidan jollain tavaralla (kukatkin ovat tavaraa), riita jatkuisi.
Ja jos on niin idiootti, että vielä tekee saman virheen, niin toteutat uhkauksesi.
Sanot sille, että sillä on pieni muna. Eikä tunnu missään :)
mutta jos mieheni loukkaa minua, loukkaan takaisin.
Yhteen aikaan mies aina huomautteli, mutta kun loukkasin takaisin, huomasi varmaan ettei tunnukkaan kovin mukavalle.
rumaksi, ellet hänestä näytä siltä.
Pitäisikö niitä olla 50 vai 100 lisää?
Pitäisikö niitä olla 50 vai 100 lisää?
Tajuaako mies tehneensä väärin ja onko oikeasti pahoillaan? Vai luuleeko pääsevänsä kuin koira veräjästä tuomalla ruusuja?
älä loukkaannu sen ääliön sanoista, niin hän lopettaa sanomiset kun huomaa ettei uppoa.
Tämä myös hiekkalaatikkopsykologiaa...
Riippuu siitä