Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholisti-äiti parantumisen polulla kaipaa neuvoja...

Vierailija
29.03.2010 |

tämä on taatusti paskin paikka avautua alkoholiongelmasta. Kokeilen nyt kumminkin kun kerta taistelen ja olen parantumassa...

Tarvisin harrastuksen, sellaisen jossa adrenaliinit saisi liikkeelle, en vain millään keksi mitään. En ole ikinä harrastanut mitään, olen vain ryypännyt kaiken vapaa-aikani.

Olisiko kenelläkään ideoita mitä voisi kokeilla. Ja nyt please ei mitään vittuilua :(

T. yh-aa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim zumba bodypump bodycombact

Vierailija
2/9 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpailusta toisia vastaan, kilpailusta itseäsi vastaan...?

Jos olet vauhdikas ja tykkäät olla seurassa ja kilpailla, voisi salibandy tms. vauhdikas yhteislaji olla hyvä. Joukkueessa oleminen kannustaa pysymään harrastuksessa mukana, treeneissä kasvaa kunto ja peleissä pääsee sitten iskemään adrenaliinit huippuunsa.

Jos taas haluaisit jotain missä voi kilpailla itseään vastaan, voisi esim. kuntosali olla hyvä. Raudan pumppaaminen saa kehoon eloa ja hikeä pintaan. En tarkoita varsinaista bodausta, vaan hyvää salitreeniä ohjeistuksen mukaan. Hakemaasi elämystä saa siinä "vielä yksi, vielä yksi" -kohdassa, kun voittaa itsensä.

Muita hyviä adrenaliinilajeja ovat esim. seinäkiipeily ja thai-nyrkkeily tms. vauhdikas kamppailulaji.

Minusta olet ihan oikeilla jäljillä, kun mietit miten saisit hyvän olon tunteen muulla kuin päihteillä. Liikuntaankin voi jäädä koukkuun, joten älä ahnehdi liikaa ja tarkkaile itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kehuu tota zumbaa. Mitäs, jos kokeilet sitä?

Mä olen kans alkkis. Nyt olen ensimmäistä kertaa halunnut raitistua ja koko maaliskuu on mennyt juomatta. (Tää on mulle tosi uutta :D )

Mulla ei kyllä oo heränny himo harrastaa liikuntaa. Nää ekat viikot olen vain toipunut ja pitänyt korkkia kiinni aktiivisesti. Toivon mukaan mullekin tulee toi liikuntavimma!

Vierailija
4/9 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiks nyrkkeily (kunto, thai, potku) tai vaikka brassi jujutsu. Ne on aika rankkoja lajeja, oksennus suussa saa tehä, mutta sen jälkeen on niin mieletön endorfiinilataus, että oksat pois.

Toinen mistä voisi olla kognitiivista hyötyä on erilaiset keskittymistä ja itsen tutkiskelua vaativat harrastukset, jooga, pilates, feldenkreis..

Pääasia on, että saat jotain mielekästä tekemistä. Liikunnasta saa paljon!

Vierailija
5/9 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisit varmasti purkaa kaiken pahan olon siihen säkkiin ja illal olisit nii loppu ettet ees kerkee ajattelee alkoholia....

Vierailija
6/9 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakaan ei ole varsinaista liikuntavimmaa, vielä, olisi vaan ns pakko korvata päihteen tuoma hyvänolontunnetta jollakin.

Kiitos teille vastanneille, hyviä ehdotuksia ja taidankin kokeilla joitakin :)

Lisää ehdotuksia?

-ap

Vierailija
7/9 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko tällainen 35v TÄYSIN kokematon osallistua?

pelkään kovasti epäonnistua, ja sitä etten pysy mukana...

-ap

Vierailija
8/9 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä harrastus jonne ei voi mennä kankkusessa.

Vierailija
9/9 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso joku sali läheltäsi ja mene sinne alkeistunnille. kurssit tosin alkaa usein syksyllä ja jouluna, mutta aina voi mennä sekään huitomaan.

voiko tällainen 35v TÄYSIN kokematon osallistua?

pelkään kovasti epäonnistua, ja sitä etten pysy mukana...

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan