Millainen on ns. poikamaha ja millainen ns. tyttömaha?
Mulle on jo kolme tuttua sanonut, että mulla on selvästi tyttömaha. Miten se eroaa poikamahasta?
Kommentit (7)
myyttiä koko väite.
T: kahdesta tyylipuhtaasta poikamahasta tytöt
Kysyin, että millaisia nuo mahat ovat. En itsekään usko koko asiaan, mutta ihmetyttää, kun moni ihminen sanoo mahastani samaa. Haluaisin siis tietää, mikä erottaa tyttö- ja poikamahan toisistaan.
ap
ja tyttömaha leviää sivulle. Näin yleissääntönä.
Tyttömaha leviää kaikkialle. Näin meillä päin.
T. Neljän tytön äiti, jolla ollut yksi tyttömaha ja kolme poikamahaa.. ;0)
poikamaha ole silloin kun sitä ei näy takaa? Mutta tyttömaha taas näkyy takantakin. Näin mä muistelisin. Eli poikamaha kasvaa eteen ja tyttömaha leviää sivuillekin.
suo anteeksi huolimaton lukemiseni! Pahoittelen syvästi aiheuttamaani mielipahaa!
T: 2 :(
myyttiä koko väite. T: kahdesta tyylipuhtaasta poikamahasta tytöt
Kysyin, että millaisia nuo mahat ovat. En itsekään usko koko asiaan, mutta ihmetyttää, kun moni ihminen sanoo mahastani samaa. Haluaisin siis tietää, mikä erottaa tyttö- ja poikamahan toisistaan. ap
suo anteeksi huolimaton lukemiseni! Pahoittelen syvästi aiheuttamaani mielipahaa!
T: 2 :(
myyttiä koko väite. T: kahdesta tyylipuhtaasta poikamahasta tytöt
Kysyin, että millaisia nuo mahat ovat. En itsekään usko koko asiaan, mutta ihmetyttää, kun moni ihminen sanoo mahastani samaa. Haluaisin siis tietää, mikä erottaa tyttö- ja poikamahan toisistaan. ap
ja muistathan tulevaisuudessa lukea kysymykset tarkemmin ;-)
ap
ps. Kiitos muille vastauksista!
myyttiä koko väite.
T: kahdesta tyylipuhtaasta poikamahasta tytöt