Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en ymmärrä mun miehen käytöstä.

Vierailija
29.03.2010 |

Lähti eilen johonkin asioille neljältä ja palasi puolilta öin kaatokännissä. Aamulla heräsi kahdeksalta ja sanoi lähtevänsä töihin. Ei ole vieläkään tullut kotiin eikä vastaa puhelimeen.

Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun tekee näin. Viimeksi oli 3 vuorokautta toisella paikkakunnalla. Sillon kyllä lähti suutuspäissään. Nyt ei ole mitään riitaa taustalla.

En ymmärrä. Mietin ihan tosissani jo eroakin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla on paljon muutakin. Lasten takia haluisin yrittää. Mutta miksi mun pitäisi aina antaa anteeksi ja olla kynnysmattona?

Ap

Vierailija
2/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli vähän kans tollasta.. :( mies hävis jos oli riitaa.. meni kännäilemään ja tuli sit joskus kotiin.. aina ei edes tarvinnu olla riitaa.. aina sit puhuttiin ja ei pitäny enää tapahtua.. itse olisin akns lähteny joskus jos olisin voinu.. mut lasten takia olin tietty kotona.. tänäävuonna ei oo yhtään sellasta tapahtu.. sano itte sillon et johtuu paineista.. nyt työtön ollu joulusta lähtien.. ja hienosti menee..

toi on kyl kamalaa.. pelottaako sua et missä emnee ja mitä tekee? ja vaik mie solis uskollinen vaik missä menis.. ni ei noin saa kyl tehdä.. harmi..:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole parisuhteessa elävältä isältä. Kait nyt sen ymmärrät ilamn että meiltä kysyt? Haluatko todella elää tuollaisessa suhteessa ja haluatko että lapsenne saavat isästään tuollaisen mies-mallin? Olisi ehkä syytä kysyä samaa myös mieheltäsi.

Vierailija
4/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko joskus aiemmin antaneet anteeksi miehen häipymisen ja sitten itkette kun tekee sen toistamiseen?

Kyllä te olette tyhmiä, ettekä ymmärrä miten ihmismieli toimii.

Vierailija
5/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen syntyessä mies oli mitä parhain isä ja puoliso. Oli 2 kuukautta kotona hoitamassa poikaa kun tein opinnot loppuun. Ei juonut juurikaan. Ajatteli omia tarpeitaan aina viimeisenä.

Kaikki muuttui kun aloin odottaa kuopusta. Alkoi juomaan ja teki näitä reissujaan. Viime kesänä saatiin vihdoin sovittua pelisäännöt, jotka pelittikin todella hyvin aina tammikuuhun asti.

Tyhmä olen joo. Haluisin, että lapsillani on isä. Mutta olen todella alkanut miettiä onko tuollainen isä minkään arvoinen.

Mitenkä ikä mihinkään liittyy? Mutta kun kysyit niin ollaan 24v.

Ap

Vierailija
6/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että MISTÄ TE NOITA KUSIPÄÄ-ÄIJIÄ OIKEIN ONNISTUTTE LÖYTÄMÄÄN????

Vierailija
7/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden loppu, iloisten poikamiespäivien loppu, vastuun ottaminen on v-mäistä eikä halua sitä. Joku tällanen kriisi varmaankin. Toivottavasti kasvaa mieheksi ja kantaa vastuunsa.

Vierailija
8/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että MISTÄ TE NOITA KUSIPÄÄ-ÄIJIÄ OIKEIN ONNISTUTTE LÖYTÄMÄÄN????

Vasta sen jälkeen kun lapset on jo osa sitä arkea? Mies on ollut aivan erilainen ennen.

Ap, joka olisi tarvinnut ennustajanlahjoja tietääkseen, että miehestä tulee kusipää usean vuoden seurustelun jälkeen.

Vierailija
9/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan jonkun verran merkitystä, vaikka tuommoisia temppuja tekevät vanhemmatkin miehet. Mutta mies on siis ollut noin 21- 22 v esikoisen syntyessä, monet miehet ei ole siinä iässä esim. harrastaneet seksiäkään ja kaikki mun tuntemat tuon ikäiset miehet on todella lapsellisia, mitä tulee johonkin kodin- ja lastenhoitoon. Kyllä se ryyppääminen ja kavereiden kanssa hengailu on niille tuonikäisinä tosi tärkeää, eikä sitä ole laillisesti edes saanut harrastaa kuin kolmisen vuotta. Kaikki baareilut on vielä siis tosi "jänniä". Eli mies varmaan nyt tuntee juuri ahdistusta siitä, kun ei saisikaan enää perseillä ja olla tyhmä ja nuori, eikä nyt sitten osaa olla aikuinenkaan.

Vierailija
10/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta taidat sinäkin vain olla niitä naisia joilla on kauhea hinku parisuhteeseen ja avioon ja sitten otetaan eka tarjokas, joka kävelee vastaan. Kymmenen vuoden päästä sitten ruikutetaan kun mies on kusipää.

Vierailija
11/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toki voit asian noinkin muotoilla. Olet ehkä oikeassa tuossa, etten vaan tajunnut kusipäisyyden merkkejä. Olen ajatellut tämän kaiken johtuvan siitä, että miehen oma isä on täys paska. Ilmeisesti on sitten sukuvika.

Miehellä ei ole ollut koskaan oikeaa isän mallia, oma isä pahoinpiteli ja ryyppäsi. Mies muuttikin lopulta sossun päätöksellä vanhan tätinsä hoiviin.

Mutta mitäpä tässä enää hirveästi voin? Lapset on jo tehty ja niistä huolehdittava.

Ap

Vierailija
12/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuollaista itse kun olin nuorempi(26-28 vuotias) parisuhteessa. Avioliittomme päättyikin sitten eroon, sitten vasta tajusin asiat ja oman itsekkyyteni/typeryyteni/lapsellisuuteni. Ero oli kova paikka kaikin tavoin, mutta myös suuri opetus minulle.

Nyt, 10 vuotta vanhempana en nykyisessä suhteessa tekisin ikinä tuollaista.

Vierailija
13/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä kyllä, mä vieläkin rakastan sitä miestä jollain tapaa.

Mutta en mä kestä enää tämmöstä. Ei ole vieläkään kotona. Aiheuttaa stressiä mulle ja sitten se kostautuu. En jaksa panostaa lapsiin, en tee kuin pakolliset jutut. Tänä iltana en esimerkiksi ole jaksanut leikkiä ja lapset ovat katsoivat elokuvaa lähes koko illan.

Ap