Eilen tuli katsottua niin kamala kauhuleffa, että vieläkin pelottaa : (
Ja olen vieläpä oikein kauhugenren harrastaja, että lähes kaikki on tullut nähtyä...
Tuo oli kyllä ehdottomasti yksi pelottavimmista ikinä. Mieskin myönsi, että pelotti, vaikka mieheni on oikein jalat maassa -tyyppiä...
Leffa siis "Paranormal Activity".
Suosittelen kauhun ystäville, kerrankin pelottava leffa!
Kommentit (30)
Olin tosi pettynyt!!
Parhaita ovat olleet Saw leffat ja yksi hyvä viimeisin Ottolapsi.
Miten niin poliisit sen sai? Kun nimenomaan ei saanu, vai näinkö muka unta?
Leffateatterissa näytettiin eri loppu kuin DVDllä. DVDllä oli vielä kolmaskin vaihtoehtoinen loppukohtaus, googlettakaa. Mun mielestä toi oli oikeastaan parisuhdedraama kauhumaustein. Siis kauhu oli aika toimivaa tuon kuvaustavan takia, mutta vielä enemmän kosketti se parisuhdekuvaus.
Katsoin Paranormal Activityn fin-tv:stä ja loppui tosiaan siihen, kun poliisit tulivat ja ampuivat naisen.
Miten toiset versiot päättyvät? Jos linkkiä, niin oletko kiltti ja laitat tähän kiitos, niin katson muutkin versiot.
T. 18
Toinen sellainen että nainen tappoi ukon alakerrassa ja kantoi sen makkariin ja heitti kameraa päin.
Toisessa käveli veriteon jälkeen makkariin yksin ja viilsi kurkkunsa koomisesti auki(siksi niin koomisen näköistä kun mukamas kaatui ja kuoli samalla kun viilsi :))
Paranormal Activity ei todellakaan ole pelottava leffa... Kerranko siinä oikein säikähti ja muuten oli niin tylsä.. Esim. se Ring on tuhat kertaa pelottavampi!
En ymmärrä kun kaikkien mielestä Paranormal Activity on niiiiin pelottava. Itse kun joskus sen katsoin olin oikein virittäytynyt tunnelmaan ja varautunut unettomiin öihin yms tuttavien kertomusten perusteella. No, leffa oli tylsä ja nukahdin ennen kuin se kerkesi loppua. :-D
todella huono! Ei mitään jännitystä. Ja olen myös kauhufilmien ystävä (enkä minkään goren/splatterin).
Täällä myös yksi "kauhuasiantuntija" joka fanittaa paranormal activityä ja ennenkaikkea sen jatko-osaa! Saw ta lukuunottamatta en ole ikinä nähnyt toista hyvää saman sarjan leffaa, jos tykkäsi ykkösestä tykkää varmasti myös toisesta.
Ring taas on täysi vastakohta, ensimmäinen osa vei yöunet sekä jenkki että alkuperäisversiona viikoiksi, mutta jatko-osan idea oli niin käsittämättömän naurettava etten muista enää ensimmäistäkään osaa hyvällä.
Pitkään aikaan ei kyllä hyvää kauhua ole tullut noiden lisäksi...
aika sitten tuli telkkarista Hills have eyes (1), voi tsiisus, se oli karmaiseva, en meinannut pystyä kattoon...kun ne vei sen vauvan...
Siis mitä mieltä tuosta leffasta olet jos oot kauhujen harrastaja?
Paranormal Activitysta vain loppu oli mielestäni pelottava.
Mä myös oikein harrastan näitä kauhuja ja ainoat viime aikojen pelottavat on näitä kauhu-honkkareita,ei niiden jenkkiversioita todellakaan. Ja tää... no,yhdyn tuohon mitä joku sanoi,et oikeastaan odotti vaan et millon se alkaa ja melkein jokaisen juonenkäänteen arvasi..
Mut sit se,et aloin sit myöhemmin miettiin,et kun se mies löysi sen netin kautta sen toisen naisen jolla oli samat kokemukset,siinä ei ollenkaan selvinnyt mitä sille tapahtui loppujen lopuks ja sit kun kuvattiin lähelle sen kuvaa niin se näytti melkein identtiseltä tän elokuvan naisen kanssa... Hmm ;)?