Eilen tuli katsottua niin kamala kauhuleffa, että vieläkin pelottaa : (
Ja olen vieläpä oikein kauhugenren harrastaja, että lähes kaikki on tullut nähtyä...
Tuo oli kyllä ehdottomasti yksi pelottavimmista ikinä. Mieskin myönsi, että pelotti, vaikka mieheni on oikein jalat maassa -tyyppiä...
Leffa siis "Paranormal Activity".
Suosittelen kauhun ystäville, kerrankin pelottava leffa!
Kommentit (30)
Pelkaan kaikkea yliluonnollista... Mika tuostaleffasta tekee niin erilaisen ja pelottavamman kuin muista?
Kuulin se ohjaajan haastattelunkin ja mita hanelle kavi jne, hui!!
olen nähnyt the Ringin ja sen jälkeen en nukkunut pariin yöhön. Jos olet nähnyt Ringin, niin kumpi pahempi??
Pelkaan kaikkea yliluonnollista... Mika tuostaleffasta tekee niin erilaisen ja pelottavamman kuin muista? Kuulin se ohjaajan haastattelunkin ja mita hanelle kavi jne, hui!!
Mitään ei oikeastaan näytetä, mutta tunnelma on silti todella pelottava...
Pelkaan kaikkea yliluonnollista... Mika tuostaleffasta tekee niin erilaisen ja pelottavamman kuin muista? Kuulin se ohjaajan haastattelunkin ja mita hanelle kavi jne, hui!!
Kuvaustyyli (dokumentin omainen) tekee leffasta ainutlaatuisen.
Mitään ei oikeastaan näytetä, mutta tunnelma on silti todella pelottava...
eipä ole kyllä ainutlaatuinen. Tuon tyylisiä leffoja on tehty paljon aiemminkin. Ei ollut mielestäni pelottava eikä mikään hirveen hyväkään.
Kävin katsomassa teatterissa marraskuussa ja koko ajan oli tunne, että milloin tämä oikein alkaa. Puuduttava.
Melkein mikä tahansa kauhuleffa on parempi. Viimeksi tuli katsottua Ottolapsi, joka sentään oli ihan ok tehty - ei ns. halvalla.
arvasin, että tuosta leffasta on kyse. Katoin sen toissapäivänä. Ainakin mä olen pelänny pari yötä putkeen...
Siis mitä kauhuleffoja siä oot katellut jos tuo oli pelottava?
Se jenkkien ring on niiiiiiiiin surkea. Samoin kuin jenkkien the eye tai kauna. Ei nykyään enää osata tehdä kunnollista kauhua. Kirjoistakin kaikki hyvät on jo luettu, eli enää ei oikein saa mistään niitä samoja väristyksiä..
"Ennen oli paremmin,
miehet oli puuta ja laivat laivanteko ainetta..."
Tuon leffan takia meni yö unet pariks viikoksi:D Hirveetä kun ne vielä kuvas siellä makuuhuoneessa...
Mitä makuuhuoneessa tapahtui? Leijuiko siellä jotain hahmoja jotka katosi yhtäkkiä? Tuliko peiliin jonkun toisen kasvot? Kasvoiko takaraivoon silmämunat vai mitä kauhuleffoissa tapahtuu? En mä vaan uskalla sellaisia vuokrata tai en viitsikään... Mutta haluisin silti tietää millaisia ne on xD
Jonkun vitsi-kauhuleffan näin kerran telkkarista, se oli tosi hauska ja nauroin vaan. Oli joku pilailujuttu kauhuleffasta, ei ollut tarkoitus olla pelottava.
miehenikin kirkaisi siinä lopussa ;-)...
Minusta Paranormal Activity oli pelottava, näin painajaisia ja Kauna 1:n jälkeen näin painajaisia viikkoja.
Mutta lisää lisää tahtoo...=)
miksihän minä en enää uskalla katsoa mitään kauhuleffoja :(
Katsoin i am legend leffan, ja sekin oli liian jännä :D
Ennen katsoin kaikki kauhut mitkä vastaan tuli..
olen nähnyt tuosta vain trailerin, enkä todellakaan aio katsoa sitä leffaa!
Selviääkö ne muuten hengissä sieltä?
Nainen tappaa miehen ja poliisit sen naisen.
Nainen tappaa miehen ja poliisit sen naisen.
Miten niin poliisit sen sai? Kun nimenomaan ei saanu, vai näinkö muka unta?
Ei ole mikään uusi leffa, mutta muistan vieläkin, kuinka monta vuotta pelkäsin sen leffan nähtyäni.
Miten niin poliisit sen sai? Kun nimenomaan ei saanu, vai näinkö muka unta?
Leffateatterissa näytettiin eri loppu kuin DVDllä. DVDllä oli vielä kolmaskin vaihtoehtoinen loppukohtaus, googlettakaa.
Mun mielestä toi oli oikeastaan parisuhdedraama kauhumaustein. Siis kauhu oli aika toimivaa tuon kuvaustavan takia, mutta vielä enemmän kosketti se parisuhdekuvaus.
minä taas olen monelta kuullut, että se on todella huono eikä lainkaan pelottava...
itse en uskalla katsoa...traileri oli jo tarpeeksi :)