Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä kun jotkut sanoo että OLIN

Vierailija
29.03.2010 |

RAKASTUNUT. Miten voi olla? Jos on rakastunut, rakastaa toista aina, vaikka joutuisi eroon tai toinen kuolisi.

Liian helposti sanotaan, rakastan, miettimättä mitä se tarkoittaa. Minulle se on iso sana.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinusta rakkaus ei voi loppua koskaan? Sekö oli pointtisi?

Vierailija
2/12 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kohteet vaihtuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle rakkaus on erittäin voimakas tunne, sellainen, että voisi tehdä melkein mitä tahansa toisen puolesta. Tällaista tunnen esim. omia lapsiani kohtaan.

Joku nuoruuden rakkaus on sellainen, että saatan ihmisestä välittää edelleen paljonkin, mutta hänen vuokseen en enää olisi kovin paljon valmis uhraamaan.

Vierailija
4/12 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakastaa, se on ikuista. Jos ei ole, ei se rakkauttaa ollutkaan.

Vierailija
5/12 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakastaa, se on ikuista. Jos ei ole, ei se rakkauttaa ollutkaan.

sen voi tietää vasta siinä kuolemansa hetkellä ketä on oikeasti rakastanut?

Vierailija
6/12 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ihastuikin toiseen tyttöön. Kyllä se rakkaus kuolee kun ei vastarakkautta saa. Myöhemmin rakastuin parikin kertaa, mutta vain aviomiestäni nykyään rakastan.

Vierailija
7/12 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vain sanoo sen liian helposti, vaikka olisikin vain ehkä ihastunut.

Rakastunut on valmis kuolemaan toisen puolesta, jos häntä loukataan, se on sama kuin sinua loukattaisi. Ajattelet aina ensin toista. Teet kaiken hänen vuokseen.

Vierailija
8/12 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäsi ihmiset eivät voi muuttua tai pettyä toiseen? Jos on luullut tuntevansa toisen ihmisen ja rakastaa häntä sen vuoksi ja toinen ihminen paljastuukin joksikin ihan muuksi kuin on olettanut, eikö voi sanoa, että rakasti tätä ihmistä silloin kun ei tiennyt totuutta.

Vierailija
9/12 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään absoluuttinen totuus.

Ärsyttää kun rakastan sanaa käytetään "turhaan ja liian helposti" Rakastan mun kenkiä..jep

Vierailija
10/12 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika lähellä ihastumista, toisessa ei ole mitään vikaa tai jos on rakastaa niitäkin eikä edes huomaa. Kun rakastaa, näkee toisessa myös huonot puolet, voi olla että ei edes pidä ihmisestä saati tämän käytöksestä, mutta ei voi mitään sille rakastaa.

Vuosia eron jälkeen voin sanoa että joku osa minusta rakastaa vielä lasteni isää vaikka en hurjimmissa päiväunissanikaan haluaisi elää hänen kanssaan tai edes nähdä häntä, mutta aika paljon tuosta rakkaudesta on kuollut elämän virtaan, oikeastaan se on vain häälyvä muisto, kun tarkemmin ajattelen.

Vierailija
11/12 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan äitiäni edelleen vaikka hän kuoli 20v sitten. Rakastan miestäni, ensi hetkestä alkaen. Rakkaus on tunne joka kasvaa ja voimistuu, ei lopu tai katoa mihinkään.

Vierailija
12/12 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastunut on se "vaaleanpunaiset lasit" päässä vaihe, kestää yleensä vähemmän aikaa jos olet esim. suhteessa siihen johon olet rakastunut. sitten se muuttuu rakkaudeksi tai loppuu.tai joskus pitkä liitto jossa on rakkautta hiipuu ja rakkaus loppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän