Koiranomistajien ylikasvanut ego!
Minua sitten ärsyttää sellaiset vieraat, jotka kutsuille tullessaan raahaavat koiransa mukaan!
Siinä sitten istutaan ruoka- tai kahvipöydässä ja joku hurtta kuolaa pöydän vieressä. Sille leperrellään kuin vauvalle ja annetaan jopa vielä pöydästä tarjottavaa!
Uskomattoman moukkamaista käytöstä mielestäni. Kyllä kai nyt kylään mennessä edes voisi jättää sen rakin kotiin. En minä kaipaa kodissani koirankarvoja enkä koiria muutenkaan. Ja kun kutsun ihmisiä, se tarkoittaa vain ihmisiä eikä lemmikkejä.
Kommentit (2)
En itse asiassa voi kutsua yksiä parhaita ystäviämme kylään, koska en kestä niiden koiria ja sitä, että joudun suojelemaan lastani ja vahtimaan koko ajan haukkana omassa kodissani.
Ja jos kiellän koirat, tyssää ystävyys siihen.
Tässä suhteessa ystävämme ovat myös yliherkkiä.
Minua sitten ärsyttää sellaiset vieraat, jotka kutsuille tullessaan raahaavat koiransa mukaan!
Siinä sitten istutaan ruoka- tai kahvipöydässä ja joku hurtta kuolaa pöydän vieressä. Sille leperrellään kuin vauvalle ja annetaan jopa vielä pöydästä tarjottavaa!Uskomattoman moukkamaista käytöstä mielestäni. Kyllä kai nyt kylään mennessä edes voisi jättää sen rakin kotiin. En minä kaipaa kodissani koirankarvoja enkä koiria muutenkaan. Ja kun kutsun ihmisiä, se tarkoittaa vain ihmisiä eikä lemmikkejä.
Raahasivat koiransa meille joka kerran, vaikka moneen kertaan sanoin, että ei sovi kun mä olen allerginen ja poika myös. Hoki vain aina, että ei meidän koira aiheuta allergiaa. joka kerran silti aivastelin ja silmät kutisivielä pitkään heidän vierailunsa jälkeen.
Onneksi nykyinen avovaimo on hieman paremmalla älyllä varustettu. Koirat jää kotiin tai pihalle, jos keli sallii.