Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joko teillä on välikausivaatteet lapsilla päällä?

Vierailija
28.03.2010 |

Kattelin tossa vkon säätiedotusta, keskiviikko ainoa yö kun laskee pikkasen nollan alapuolelle, muut päivät kokonaan plussalla.

Keski-Suomessa ollaan ja lunta kovasti maassa.

Sellasen ohkaseksi kuluneen toppiksen kaivoin, ja pesen toppapuvun säilöntää varten, mutta mietin että joko uskaltais välikausikamppeet laittaa päälle villapuvun kanssa?

Miten teillä?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maa on jäässä vaikka lunta ei olisikaan. Silloin maa on lämmin kun siinä alkaa kasvamaan jotakin vihreää jo. Silloin laitan lapsille vk-vaatteet.

Nyt mennään talvipuvulla, alla trikoohousut ja lyhyet alushousut, yksi pitkähihainen paita. Kevyt hattu ja vuorelliset kurahanskat. Ja kauluri ! Goretex-kengät tai päiväkodissa laittavat kumisaappaat kera villasukkien ja tietenkin kurahousut.

Lastemme talvihaalarit ovat hengittävää materiaalia joka päästää lämmön ja kosteuden pois siältäpäin.

Itse olen päiväkodissa töissä ja esim. viime viikolla oli monella lapsella ohut sisäasu ja välikausihaalari ILMAN kauluria. Näiltä lapsilta sai jatkuvasti pyyhkiä nenää ulkoillessamme.

En voi ymmärtää, miksi lapsella pitää olla paljas kaula, olipa päällä toppaa tai ohuempaa pukua ?

Vierailija
62/62 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maa on jäässä vaikka lunta ei olisikaan. Silloin maa on lämmin kun siinä alkaa kasvamaan jotakin vihreää jo. Silloin laitan lapsille vk-vaatteet. Nyt mennään talvipuvulla, alla trikoohousut ja lyhyet alushousut, yksi pitkähihainen paita. Kevyt hattu ja vuorelliset kurahanskat. Ja kauluri ! Goretex-kengät tai päiväkodissa laittavat kumisaappaat kera villasukkien ja tietenkin kurahousut. Lastemme talvihaalarit ovat hengittävää materiaalia joka päästää lämmön ja kosteuden pois siältäpäin. Itse olen päiväkodissa töissä ja esim. viime viikolla oli monella lapsella ohut sisäasu ja välikausihaalari ILMAN kauluria. Näiltä lapsilta sai jatkuvasti pyyhkiä nenää ulkoillessamme. En voi ymmärtää, miksi lapsella pitää olla paljas kaula, olipa päällä toppaa tai ohuempaa pukua ?

mennä sinne lumihankeen istumaan ja hieman miettä. Se on himppasen eriasia istua autossa ja toimistoissa, kun olla tosiaan siellä ulkona!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme