Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies inhoaa suutelua- miksi??

Vierailija
28.03.2010 |

Osaisko joku valaista mikä voi olla syynä kun mies inhoaa suutelemista? Itseltään en saa oikein minkäänlaista selitystä. Muuten elämä ja seksikin ok. Minua tämä on alkanut vaivata- jotenkin tulee halpa olo tyyliin prostituoitujakaan ei suudellaa...

Oisko hyviä teorioita mistä voi johtua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun mä en osaa. Eikä se tunnu kivalta.

Vierailija
2/13 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vaan ajattelisin että voisi tuon kertoakin jos näin on. En vaan tiedä mitä sille voisi sitten oikein tehdäkään- suuhygienia on kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään suudella, mies varmaan tykkäisi. En ole koskaan oikein tykännyt.

Vierailija
4/13 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitosen piti sanoa, että lähinnä tuntuu siltä kuin tukehtuisin, siksi en ehkä tykkää.

Vierailija
5/13 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä pussailla, halailla ym. mutta kunnon suutelu on aina ollut jotenkin hankalaa ja vastenmielistä. En tiedä miksi, ei johdu miehestä.

Vierailija
6/13 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tykkää ja minä tykkäisin kauheasti suudella. Ollaan oltu yhdessä jo 20 vuotta. Alan olla tottunut tähän, mutta se vei multa paljon mukavaa pois.

Ilmeisesti ei tykkää syljestä tms. (Inhoaa ainakin ihan liikaa, kun lapsemme sylkee tms.)

On ihan epähygieeninen noin muuten ,eli ei se syynä.

Vierailija
7/13 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista hajuista eikä siksikään tekisi mieli? Mä en tosiaan kans välitä suudella. Se ei vaan tunnu yhtään miltään. Ärsyttävää turhaa puuhaa ja huulet vaan rohtuu.

Vierailija
8/13 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeistä. Suutelu kuuluu siihen ihastumis- ja rakastumisvaiheeseen. Kun se on ohi, suutelukin on vähän...no ei niin kivaa. Liian intiimiä ja läheistä.

Vierailija
9/13 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nykyään kielarit ällöttävät ja onneksi mieheni edes yritä niitä.

Henki haisoo, bakteeriviljelmät vaihtuvat, sänki hankaa ja äklöttää.

Mutta ihanat muistothan siitä jäi ; )

Vierailija
10/13 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastellessamme mieheni haluaa aina suudella minua. Itse en oikein välittäisi, mutta en tietysti kieltäydykään.

Minusta on ihanaa suudella miehen kanssa jonka olen juuri tavannut ja suhde on ns. tuore. Silloin suutelu on ihanan kiihottavaa. (siis näin aiemmin elämässäni ennen nykyistä miestäni, nyt minulla ei ole eikä tule toista miestä).

Rakastan miestäni, mutta en vain välitä suutelusta.

Vierailija
11/13 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisko joku valaista mikä voi olla syynä kun mies inhoaa suutelemista? Itseltään en saa oikein minkäänlaista selitystä. Muuten elämä ja seksikin ok. Minua tämä on alkanut vaivata- jotenkin tulee halpa olo tyyliin prostituoitujakaan ei suudellaa...

Oisko hyviä teorioita mistä voi johtua?

ei saa suudella. Itsekkään en naisena halua suultelua,

Vierailija
12/13 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei meidän ikäisten kuulu suudella"

-onko siihen jokin ikäraja???

Vierailija
13/13 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei mies suutele! ja sen pitää osata suudella just oikein! ei mitään suukotteluu. Yhden miehen jopa lemppasin, kun se ei osannu tehdä kielarei, vaikka muuten se oli ihan kiva mies. mut mulle se vaan on niiiin tärkee osa seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi