Montako virpojaa teillä jo käynyt?
Kommentit (24)
Ja nekin tulivat juuri silloin, kun olin tullut suihkusta ja tuli kiire vetää pöksyjä jalkaan. Poikakin oli ihan nakkena, just vaihtamassa päivävaatteita päälle. :D Olin kyllä enemmän noidan näköinen kuin kumpikaan virpojista, tukka sekaisin ja naama rasvasta kiiltävänä, paita nurinpäin...
Lisää voisi vielä käydä, paljonkin.
koska ei avata ovea, muutaman kerran on kyllä jo rimputettu.
tulee aikamoinen työ tuhota noi kaikki munat itellä :))
Asutaan keskustassa, ei lapsiperheitä samassa talossa
Käytiin itse 2:lla ovella (lapsen kavereilla), lapset teki vain muutamat oksat. Mummuille mennään sitten virpomaan.
Näistä 6 ihan tuntemattomia muksuja, 3 omalta pihalta ja yksi ystäväperheen lapsi.
ei oo käyny yhtään, jos vanhat merkit pitää paikkaansa niin tulevat joskus 17-18 välillä tai likempänä 19:ää..
Olin kyllä aika kummastunut ajankohdasta, kun me kierrettiin muksuna aina ennen puolta päivää.
Tai no omat 2 lasta kyllä virpoi.
aikaan mukuloita päästävät virpomaan. ei todellakaan aamulla eikä illalla. Puolenpäivän jälkeen ja kuuteen saakka ihan ok aikaa.
Asutaan niin landella ja naapureissa liian isoja ja liian pieniä lapsia.
vauva nukkuu etupihalla ja varmaan heräis jos joku tulis, stressasin jo koko eilisen illan et mihin vauvan nukutan, kun heräis ovikelloonkin.. nyt jo 1,5 tuntia nukkunut ihan rauhassa eikä oo noitia näkyny.. (virpopalkkoja kyllä ois, mut taitaa mennä omaan suuhun) =D
harmi, ens vuonna tarvii laittaa alaovelle "saa virpoa" -kyltti, kuten täällä eilen jo oli puhetta. Oma tyttö on just virpomisreissulla ja tulevat kyllä jossain vaiheessa meillekin. Vähintään 3 siis on tulossa :)
Asumme sen verran syrjässä kaukana ei mistään.