Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tasapaksu elämä ja ero mielessä....

Vierailija
28.03.2010 |

Mies on ollut viikonlopun kavereidensa luona ja huomaan että olen paljon tyytyväisempi näin :( Saan puuhata ja siivota ihan rauhassa ilman että joku muu aikuinen sotkee. Saa laittaa ruokaa josta pitää ( mies on äärimmäisen nirso ja se ominaisuus alkaa kiukuttaa vuosi vuodelta enemmän) Eikä tarvitse raivota hiljaisesti kotitöistä, ei edes toivoa että joku muu tekisi jotain ( tästä on taisteltu 15 vuotta, mies on patalaista ja patasotkuinen, minä jonkin tason perfektionisti -enkä edes pahimmasta päästä, mutta siistiä pitää olla-)

Ajatus erosta ja omasta elämästä houkuttelee kovasti, silloin saisi olla joko viikolla tai viikonloppuisin omassa rauhassa -miten lasten asuminen sitten järjestettäisiinkään- Mutta riittääkö kyllästyminen eron syyksi? Mies on hyvä isä, mutta rutiinien hoito on perseestä, ei tee mitään jos vain suinkin onnistuu välttämään. Ja söisi pelkästää lihiksia, nakkeja ja makkaraa + pihvejä jos saisi päättää itse. Ei ymmärrä vihanneksia eikä hedelmiä alkuunkaan.

Niin ja se rakkaus, en tiedä onko sitä koskaan ollutkaan, tällä hetkellä tuntuu yhdentekevältä koko mies.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti paljon hohdokkaampaa. Ilman rakkautta yhdentekevässä suhteessa on oikeasti tosi kuormittavaa.

Vierailija
2/5 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just näitä "mul on tylsää, haluun eron"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä tuo junttimies. Tuskin on hyvä isäkään kun on kavereillaan viikonlopun.

Löydät varmasti paremman, tai sitten olet yksi onnellisempi.

Vierailija
4/5 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella. Mene terapiaan.

Vierailija
5/5 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua uutta miestä enkä ole ihastunut kehenkään. Mutta miksi minun täytyy huolehtia kaikesta käytännön jutusta ja mies keskittyy olemaan "kiva" ( ja sille joka kommentoi että hyvä isä ei voi olla poissa viikonloppua, niin tätä tekee ehkä 3krt/vuosi, joten poissaolot ei ole ongelma)