Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aiemmasta tissikuvaketjusta tuli mieleen: Kuinka monella on eri kokoiset rinnat?

Vierailija
18.01.2010 |

Minulla on ja ero (mikäli sitä nyt ennen olikaan) tuli imetyksessä. Koko ajan tissit täyttyivät maidosta ja taisin imettää sitten enemmän vasemmasta, joka oli koko ajan isompi ja jäi isommaksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietämäni mukaan kaikkien ihmisten vartalonpuoliskot ovat eri paria, jotkut vain ovat näkyvämmin epäsymmetrisiä kuin toiset.

Vierailija
2/10 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsiakin oli kokoeroa, josta jopa neuvolan terkkari huomautti. Imetysten jälkeen ero vain kasvoi, mutta ei se varmaan ole yhtä kuppikokoa enempää. Istuvien liivien löytäminen on vähän hankalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksen jälkeen eri kokoisiksi, koska syötän vaan toisella. Toinen on jo palautnut normaalikokoonsa ja ehkä jopa pienemmäksi. Tiedä sitten, minkälaiseksi toinen jää.

Vierailija
4/10 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin isompi.

Vierailija
5/10 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvattavasti tämäkin oli aikamoinen kompleksi silloin 15-16v...

Vierailija
6/10 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen testannut asian piilokysymyksillä.

Vierailija
7/10 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen testannut asian piilokysymyksillä.

häh?

Vierailija
8/10 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksen jälkeen eri kokoisiksi, koska syötän vaan toisella. Toinen on jo palautnut normaalikokoonsa ja ehkä jopa pienemmäksi. Tiedä sitten, minkälaiseksi toinen jää.

Pitää sitten muistaa vastaisuudessa kasvattaa se toinen tissi isoksi imettämällä.

Vierailija
9/10 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rinsikka myyjä siitä huomautti.. eli kun toiseen kuppiin jäi ylös pienenpieni tila.

mies ei tajua sitä vieläkään =)

Vierailija
10/10 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

30g eroa , mutta leikkauksen jälkeen samaa kokoa. Leikkaus kyllä tehtiin terveydellisistä syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän