Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdäänkö tota essurea kunnallisella Helsingissä?

Vierailija
27.03.2010 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan pidä ajatuksesta,että teetän itselleni,mutta mitäs se sille kuuluu..tämä kolmas lapsi saa olla vimmeinen!Vaikka en olekaan täyttänyt 30.ap

Vierailija
2/13 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 27,5vuotta,kun tää kolmas syntyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vaan itsellesi asia on selvä, niin se on tärkeintä. Nykyään kun sterilisaation purkuja ei tehdä (katujille käytetään inseminaatiota tms).

Vierailija
4/13 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://metku.net/~pesu/ehkaisy/sterilisaatio.php

Mutta vaikka mulla on 5 lasta ja olen jo 35, pyydettiin vielä harkitsemaan. Katujia on paljon ja sun iässä on riski olemassa, että mieli muuttuu, valitettavasti avioeroja on niin paljon ja uuden puolison kanssa halutaan uusia lapsia.

Vierailija
5/13 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosiaan usko,että haluan lapsia enempää,vaikka mies vaihtuisikin.Pitää vaan vaatia!

Vierailija
6/13 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei kun pyytämään tk:sta tms lähete naistentautien poliklinikalle. Siellä sitten nopea toimepide ja piuhat on tukossa.

Vierailija
7/13 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kannaako nyt jo pyytää lähetettä?

Vierailija
8/13 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jonot voi olla pitkät. Sterilisaatiota ei kannata tehdä synnytyksen yhteydessä, silloin piuhat voi hakeutua udelleen yhteen, mutta ehkäpä essure tekee poikkeuksen tässä kun siinä tungetaan ne vieterit sisään.

Vierailija
9/13 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sterilisaatio-kaavake kannattaa täyttää siltä varalta, että synnytys päättyy (syystä tai toisesta) sektioon. Tässä tapauksessa voidaan piuhat katkaista samalla kerralla. Mutta muuten lähetteen essureen voi pyytää vaikka synnytyksen jälkeisessä jälkitarkastuksessa.

Vierailija
10/13 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin piuhat katkaistaan ja sidotaan. En usko, että essurea tehdään sektion yhteydessä.

Vierailija
11/13 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tavallisimmin sterilisaatio pettää kun se on tehty synnytyksen yhteydessä. Mä en siksi ikinä teettäisi sitä silloin, vaan vasta myöhemmin. Mutta kukin päättää itse.

Vierailija
12/13 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein varminta olisi steriloida mies. Se olisi kaiken lisäksi helpointakin. Muutaman kk kuluttua voidaan tarkistaa mikroskoopilla, että spermassa ei ole siittiöitä.

Vierailija
13/13 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi teettää melkein vaikka ruokatunnilla, ei vaadi yleisanestesiaa ja on varmempi, siis peruuttamaton. Sen vuoksi valitsin itsekin Essuren.

Ilmainen mainos : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi