Miksi ihmiset eivät pidä lapsista?
Erityisesti nuoret alle 30v ja sitten kaikenikäiset miehet..Itsekään en kyllä välitä,mutta en pidä aikuisisistakaan..
Kommentit (18)
ne äänekkäimmät lapset, jotka herättävät huomion, ovat useimmiten todella itsekkäitä, pilkallisia, rauhattomia, huonosti käyttäytyviä, kurittomia kakaroita. Ei kai kellään ole mitään semmoista lasta vastaan, joka puhuu normaalilla äänellä, ei kilju ja huuda koko ajan, ei pääasiallisesti ilkeile jne. Ensimmäisen ryhmän lapsista en pidä, kuten en pidä sellaisista aikuisistakaan, jälkimmäiset ovat ok.
Mua ärsyttää aivan suunnattomasti tuo ajatus, että joko pitää tai ei pidä lapsista. Lapset ovat yksilöitä: toisista pidän tosi paljon, toiset ovat helvetin ärsyttäviä. Lapsien joukossa on ihan samalla tavalla hyviä tyyppejä kuin aikuisissakin. Sitten on myös niitä, joiden kanssa ei kemiat kohtaa. Toki vauvat on suloisia, mutta kun ruuhkabussissa kuuntelee rääyntää 35 minuuttia putkeen, niin se kiristää kenen tahansa hermoa hetkellisesti. Ja lasten jutut on toisinaan ihan hauskoja, joskaan ei yhtään niin hauskoja kuin vanhempansa luulevat :)
Nyt kuopus eskari iässä ja sen kaverit ärsyttää.
Inttämistä, kerjäämistä, ei uskota mitään, uhmakkuutta ja ym.
Joudun liikaa puuttumaan kaikkeen ja se ärsyttää.
Kai se on luonnekysymys tai jotain.
Itsekin pidän vain omista lapsistani ja joistain harvoista ystävieni lapsista. Miksi - en osaa sanoa. En vain ole sen tyyppinen, että jaksaisin/osaisin leperrellä vieraille lapsille. Ainakin lasten huutaminen ja metelöinti ärsyttää - tosin myös omien lasten. Vauvoista kyllä pidän, erityisesti sellaisista 6-12 kk ikäisistä, jotka ottavat jo kontaktia.
Pidän kummilapsistani ja monista muistakin tutuista lapsista mutta en pidä kaikista lapsista. Miksi pitäisi pitää kaikista lapsista vain sen takia että he ovat lapsia? Työskentelen lasten kanssa mutta en silti pidä kaikista lapsista. Osaan toki käyttäytyä asiallisesti ja olla näyttämättä kenellekään että en hänestä erityisesti pidä, enhän minä aikuisillekaan näytä sitä jos en jostakusta satu pitämään.
Hölmö kysymys ap, ihmiset nyt vain sattuvat pitämään eri asioista.
enkä pidä aikuisistakaan..Mutta vauvoja ja pieniä taaperoita katson kyllä ihaillen.Erityisen ärsyttävä ryhmä ovat 6-18v pojat sekä keski-ikäiset naiset
ap
enkä pidä aikuisistakaan..Mutta vauvoja ja pieniä taaperoita katson kyllä ihaillen.Erityisen ärsyttävä ryhmä ovat 6-18v pojat sekä keski-ikäiset naiset
ap
sanoa. Ei kaikista tarvitse pitääkään, mutta terveen mielen raja menee siinä, miten inhoamisensa hallitsee ja miten elämässä toimii. Viha on jo kipeätä ja aiheuttaa ongelmia, mutta ei kenenkään tarivtse kaikista pitää. Sen sijaan kaikkien kanssa voi aina yrittää tulla toimeen ja lähinnä kai tuo pitämättömyys näyttäytyy terveenä muotona siten, ettei ota kontaktia eikä hakeudu ehdoin tahdoin paikkoihin, joissa "kohderyhmää" paljon. Ei kaikki ole lapsi-ihmisiä, he eivät kauheasti huomioi pientä hymyilevää lasta rattaissa eikä tule juttelemaan ja vilkuttelemaan ja se on ihan okei.
En pidä siitä kun ne tuijottavat tai temppuilevat hassusti ja niille pitäisi sitten nauraa tai hymyillä. Yleensä ovat vielä jotenkin räkäisiä ja tahmeitakin.
ei lapsista eikä aikuisista.
Mutta useinpien lämpimien maiden ihmiset RAKASTAVAT lapsia
Lapset ovat kovaäänisiä, häiritsevät aikuisten tekemisiä ja rikkovat rauhan. Nenäkkäät, epäkohteliaat ja likaiset lapset ovat inhottavia.
En ole tällaista huomannut kovinkaan usein. Päinvastoin, nuoret miehet oikein tarjoutuvat isämateriaaliksi. Olen kylläkin onnellisesti naimisissa. ;)
Koska mikä aikuisen miehen mikä tahansa myönteinen huomio, joka kohdistuu muuhun alaikäiseen kuin omaan lapseen, tulkitaan pedofiliaksi.
En pidä lapsista, koska he häiritsevät itsekkyyttäni. (Juu, saa moralisoida!) Ja täsmällisemmin: viihdyn yleensä lasten ja nuorten kanssa. Ja on erittäin mukava saada palauttaa mukulat leirin jälkeen vanhemmilleen.
mutta toisten huonosti kasvatettuja ja ärsyttäviä lapsia en voi sietää!
Pitäisitkö itse tällaisista ihmisistä?
Lapsilta pitää vain sietää epämieluisaa käytöstä.
Tuo on niin totta, valitettavasti!!!
"Suomessa nyt ei pidetä ihmisistä ylipäätään, minkään ikäisistä"
vain minä itse, minun oma napa ja minun lapsi/lapset!!
Minä, minä minä... Toisille näytetään hapanta naamaa olipa se sitten lapsi taikka aikuinen...
ne lapset vaan on niin ärsyttäviä.