Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mulla lukihäiriö vai joku sairaus? Mistä voi johtua,

Vierailija
27.03.2010 |

että menee k:t ja g:t ihan sekaisin, kaksoiskonsonanteissa ongelmia ym.

Siis esim. reagoida-sanassa joudun miettimään, tuleeko k:lla vai g:llä, samppanjan kielikorvani kirjoittaisi yhdellä p:llä ym.

Pelottaa, ennen ei ollut tällaisia ongelmia...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku kirjoitetaankaan. Tai unohdan jonkun sanan. Sitten kun alan oikein miettimään, en varmasti sitä hoksaa. Olen laittanut itselläni väsyn piikkiin.

Vierailija
2/9 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sekään kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tuntemani erityisopettajan mukaan on täysin mahdollista, että lukihäiriö puhkeaa vasta myöhemmin elämässä, kun on jotain stressaavaa tapahtunut. Voisiko sinulla olla kyse tämmmöisestä? Onko kukaan muu kuullut tämmöisestä, että lukihäiriö voisi puhjeta esim. aikuisenakin vasta?

Vierailija
4/9 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla siis ei ole ollut mitään lukihäiriöön viittaavaa koskaan. (Kielet vahvat sen sijaan ja FM-tutkintokin kielialalta...)

Vierailija
5/9 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ihan normaalisti vaan tyhmä ja sitä ei luokitella sairaudeksi. Tai sitten olet Savosta.

Vierailija
6/9 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän kommentteja. Missä olette kielipoliisit ja muut?

Vierailija
7/9 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin välillä saman tyyppisiä oireita ja olen yhdistänyt ne väsymykseen.

Vierailija
8/9 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut tuota, siis tällainen muutos on tapahtunut, kannattaa varmaan käydä lääkärissä. Jos sulla olis lukihäiriö, olisit huomannut sen jo.

Sinänsä tuo ongelmasi ei ole suomalaiselle tavatonta, mutta jos se tosiaan ei ole ollut sinulla aina..

Vierailija
9/9 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

ps. olen valvonut vauvan kanssa enemmän kuin tarpeeksi, joten voisiko olla ihan väsymystäkin vaan?