Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottavatko muutkin ns. "KOTIVALOKUVIA"?

Vierailija
27.03.2010 |

Me tuossa innostuttiin taas kerran miehen kanssa vähän räpsimään (juu, ihan omaksi iloksi, ei ajateltu mihinkään AlastonSuomi.comiin laittaa) ja totesin miehelle että kaikki pariskunnat ottavat tällaisia kuvia :) Mies oli eri mieltä. Mitenkäs teillä, otatteko "pervoja" kuvia kotona näin helppoa digikamera-aikana vai onko se jotain mitä ette koskaan harrasta?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häämatkalla yli 10 v sitten mies otti muutaman kuvan jossa keikistelen pikkuisessa yökkärissä, mutta eivät nekään mitään kinkyjä olleet.

Ei vaan kiinnosta. Mielestäni ihmiset ovat noissa kotikuvissa yleensä aika ruman näköisiä. Niin varmasti olisimme mekin. Eli ne eivät ole mitenkään kiihottavia tai kauniita. Jotkut "taidekuvat" olisivat mukavia, mutta sellaisia emme osaa ottaa.

Vierailija
2/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin, että tarkoitin sellaisi kuvia kodista, eli että "tällainen keittiö meillä on, tällainen olohuone, ostettiin uusi sohva, se on tällainen", tyypit laittaa näitä aika paljon feisbuukkiin, olen huomannut, "remontin jälkeen".

Tuollaisia tarkoittamiasi "kotikuvia" ei olla ikinä otettu, mua jotenkin ei huvita nähdä omia fläppejä, eivät ainakaan itseä kiihottaisi. Ja sit sekin, että ne varmasti jäisivät epähuomiossa johonkin koneelle ja joutuisivat anopin nähtäviksi vahingossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus matkoilla kyllä.

Vierailija
4/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei kiinnosta lainkaan, ois totaali turn off katsella omia kuvia tai poseerata.

Vierailija
5/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta ihan pakko ap:lta kysyä että mitä iloa teille on siitä kun katselette pervoja valokuvia toisistanne? Eikö kuitenkin jotenkin mielenkiintoisempaa olisi katsella ihan livenä? En siis millään lailla kritisoi, mutta oikeasti ihan vaan ymmärtämättömyyttäni kysyn.

Ja niinkuin tästä vastauksistakin näkyy, niin taitaa miehesi kyllä olla nyt oikeassa, ei pariskunnat noin yleensä ottaen taida tuollaista tehdä.

Vierailija
6/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää kuvattavana olosta edes vaatteet päällä.

Vierailija
7/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuei todellakaan oteta! =D

Vierailija
8/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa jatkokysymys että onko teillä lapsia/harrastitteko kuvia ennen lapsia? Meillä ei vielä lapsia ole, kropat ei ole täydelliset ja jotkut kuvat on ainakin omasta mielestäni "kamalia" mut sit vaan painan deleteä :)

Ja sille joka kysyi että mitä iloa kuvista on? No, meidän parisuhteessa on paljon huumoria ja nämä kuvat otetaan yleensä vähän sellaisella kiusoittelevalla, humoristisella otteella. Esim otan kuvan tietystä kohdasta vartaloani. Mies kyllä tänään juuri sanoi kuviani katsellessaan että kiihottavia ovat, ei voi mitään....:D Ja siis kuvat eivät tosiaan ole mitään "anaali lähikuvassa" vaan aavistuksen taiteellisia, ne voivat olla epätarkkoja tai tosi pienestä kohdasta otettuja. Itse näen nämä sellaisena piristävä juttuna :)

Vierailija
9/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuvia, mutta välillä videoidaan itse aktia. Joskus otan itsestäni alastonkuvia ja lähettelen niitä miestä piristämään jos jompi kumpi on matkoilla eikä nähdä vähään aikaan

Vierailija
10/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On otettu, vaan viime kerrasta on melkein pari vuotta aikaa. Silloin meillä oli ollut kauhea parisuhdekriisi ja saatuamme se jotenkuten puitua, vedettiin lärvit, räpsittiin kuvia ja otettiin videota. Kyllä ne taidettiin parin päivän päästä dellata, mutta muisto on hauska :)

ihme tiukkapipoja noi "ei missään nimessä tyypit"...

Vierailija
11/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...se on meistä kivaa! Itse kuvaussessio on kuin osa esileikkiä ja sitten myöhemmin on kiva katsella kuvia ja päästä taas tunnelmaan. Ei siinä ole mitään kummallista. Välillä kuvitellaan mitä joku muu katsoja näistä kuvista kostuisi, ja siitä se leikki lähteekin...

Vierailija
12/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten jälkeen... yleensä joku hame päällä mut vähän vilautan kameralle tms... ite ei kiinnosta ne kuvat mut mies tykkää ni siinähän ottaa...

Vierailija
13/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin jo nuorena seurusteluaikoina ja vieläkin. Myös videonpätkää seksistä löytyy ;)

Vierailija
14/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi todellakaan mulle luontevaa. Mutta en pidä outona, jos joku muu harrastaa.

Vierailija
15/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole aikaa / tilaisuuksia. Eli lapsia on!

Vierailija
16/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä ainakaan, neljä lasta on...

Vierailija
17/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viedoida joskus voitais.

Vierailija
18/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä ainakaan, neljä lasta on...

Vierailija
19/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei taida tosiaankaan "kaikki näitä ottaa". Ei.

Ettei vaan kukaan pääse luulemaan että SINÄ tekisit jotain NOIN pervoa...

Vierailija
20/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo meidän juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi