Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en tiedä miten suhtautua, mies tuli känniin

Vierailija
27.03.2010 |

yhtäkkiä eilen kesken pitsan syönnin...otti ihan "näkyvästi" 2 sauna kaljaa mutta en nähnyt ottavan muuta. Sitten yhtäkkiä hokasin että on kännissä kuin mikä kun sössötteli ja oli sillä sitten hauskaa kun oli juonut ja minä en ollut huomannut mitään...perheesä 3 lasta josta nuorin 1 v ja 2 kk ... sitten kertoi vielä että ei ole ensimmäine kerta kun siis juonut "salaa" , enkä ole huomannut...sanoi että ei siitä sitten ole haittaa !!

en tiedä, tunsin itteni aika hölmöksi ensin, en nimittäin käy tarkistamassa viinapullojen sisältöä, ja sitten sen jälkeen suutuin aika lailla!

mistä kyse? onko mies tulossa kaappijuopoksi, einimittäin muuten ole juonut sen kummenmmin..

vai olikohan vain joku päähänpisto mun kiusaksi, kun sitten oli kyllä niiin hauskaa kun vaimo ei huomaa.....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali ihminen ei juo salaa eikä tule humalassa lasten kanssa ruokapöytään: ei myöskään naureskele asialle tai pidä sitä ok asiana.

Asia esille kun mies on selvin päin, jatko varmasti riippuu siitä, mitä mies on itse asiasta mieltä (siis selvänä) ja toistuuko tuo. Itse en lapsiani tuollaiselle altistaisi jos tilanne toistuisi.

t. alkoholistin ex-puoliso

Vierailija
2/3 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuukin siitä,että se kielletään.Sillon täytyy juoda salaa.Pelkääkö miehesi sinun reaktiota jos sanoisi haluavansa ryypätä hiukan? Ehkä vaistoaa eikä uskalla eikä viitsi edes kysyä kun tietää mitä mieltä olet.

Tiedän pariskunnan jossa nainen ei hyväksy miehen tupakointia,no mies sanoi lopettaneensa ja hyvässä välissä pistää tupakaksi esim.töissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä miehet voi olla tyhmiä.. mailman vanhin farssi 'vaimo ei huomaa', my arse. Sen kun ronskisti ottas pullon pöydälle ja jois, sitä sen kummemmin tartteis ihmetellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän