Mies puhuu jatkuvasti pimpistä
Suihkusta tullessaan huusi "onko pesä auki"
Jatkoi olkkarissa laulamalla "aivan sama mulle, anna pilluu mulle"
Mul menee hermo!!!
Onko muilla samanlaista?
Käski kysyä täältä :-)
Kommentit (23)
siinä menee kyllä maku molemilla. kyrsää sen olla pitää!
Ihmekään että eroja on niin paljon jos seksi-vitseistäkin pitää mies vaihtaa
Mulla on testosteronin vähyydestä kärsivä tylsimys joka kerran kuussa enintään haluaa/suostuu seksiin ja se on sit aina sitä perusmättöä :(
tuollaisia sanoja ääneen. On niin häveliäs. Toivon välillä, että meillä olis tuollasta kun teillä :)
miettiä että minkälaisen juntin kanssa olet naimisissa/olet yhdessä...ja laittaa mies vaihtoon
mutta yleensä se oon minä ketä heittää noita härskejä juttuja ja mies kattoo suu auki..:D
aina välillä. ja molemmin puolin.. tottumiskysymys kai :)
Ei tietenkään lasten kuullen moisia höpötellä, mutta keskenämme naureskellaan..
siis hyvänen aika nainen! Anna sille!
istusin linnassa sit.(oikeesti mulla ei nyt ole miestä)
Mun mieheni puhuu siitä monta kertaa päivässä
Kyllä meilläkin tietty puhutaan seksistä ym, mutta ei kyllä noin rumasti.
käsittelee seksuaalisuutta 2,5 kertaa isompi kuin naisella. Aika mauttomaa kieltähän tuollainen on, onko miehesi muutenkin yhtä tahditon.
Kyllähän meilläkin puolin ja toisin lentää tommoista juttua (yleensä puhutaan vain "söpösti" esim. pimpistä ja pippelistä, ei käytetä ns. rumempia sanoja) varsinkin väsyneenä nauretaan ja höpsötellään. Ei kai se oo niin vakavaa jos vitsaillaan tommoisesta. :) Ikää meillä on rapiat parikymppiä molemmilla. Mietin joskus että ollaanko vanhempinakin tämmöisiä... no ei tulevien lasten kuullen ainakaan..!
tuli kans ekana mieleen että siitä puhe mistä puute!
mieltä minäkin.
Anna nyt ihmeessä miehellesi sitä pesää.
miettiä että minkälaisen juntin kanssa olet naimisissa/olet yhdessä...ja laittaa mies vaihtoon
niin juntti?
Huumorintajuinen ja rento mies tuntuu olevan.
mies tuollaisia ap:n kuvailemissa tilanteissa enää puhuu/ laulaa/ huutelee, mutta on sitäkin koettu. Ja itse puhuttu vastaavia. Ap:llä ei varmaankaan ole lapsia?
Kahdenkesken puhutaan ihan sitten vaikka ja mitä :)
Ja ihan siivoja ja sivistyneitä ihmisiä ollaan, nelikymppisiä.
meilläkin mies tuollaisia puhelee ja minusta ne ovat mukavia piristäviä, pikku tuhmia juttuja arkipäivään.
Mä otan ainakin ne huumorilla ja joskus jopa vastaan samaan tyyliin. Reippaasti yli 30v ollaan ja lapsiakin on.